Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smålig og drive å si ditten og datten har mista litt respekt fra deg.

Know what? Tror noen her mista litt respekt for deg og, synd dere ikke kan innrømme Evans fortjente det røde.

Til Chelsea-supportere: Hva tenkte dere når Drogba lå nede og sprellet som en makrell, egentlig?

Jeg tenkte at det må ha gjort helt jævli vondt å ha fått et sett med knotter plantet inni ribbena. Ser man videoen godt så ser man at Drogba får begge bena i brystet, men fot nr 2 var mer et uhell.

Mest irriterende var United fans som jublet og lo når de viste reprisen. Og Vidic som smilte. Sympatisk.

Lenke til kommentar
Og det jeg sier, Herr Brun, var det så ganske normalt ut siden Evans faktisk aldri SÅ på Drogba men bare på ballen og det hele så ganske greit ut før vi så reprise; og det var da man merket at det var noe merkelig med måten Evans hoppet på. Det så ut som en klassisk gult kort til spiss situasjon, det er det jeg prøver å si.

Vel, det er altså bare united-supportere som mener det, på grunn av de berømte brillene.

Lenke til kommentar

Det var Terry eller Anelka som header ballen i mål, muligens at Drogba står i offside, men han er ikke direkte med i spillet noe som gjør at dommer gjør rett i å ikke annulere målet.

Som jeg har sagt tidligere, Chelsea er den verdige vinneren av Premier League i år.

Man merker at VG journalisten som skrev om denne kampen ikke ville at den

skulle være synlig. Så derfor klemmer dem den i en liten firkant der de i tillegg

presterer og skrive som overskrift at målet aldri skulle vært godkjent.

Det lukter United svin på laaang vei. Vi kan jo spekulere i hva overskriften

hadde hvert hvis United skulle vunnet.

"United knuste Chelsea på brua!" Men at det hadde skjedd er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Det var Terry eller Anelka som header ballen i mål, muligens at Drogba står i offside, men han er ikke direkte med i spillet noe som gjør at dommer gjør rett i å ikke annulere målet.

Som jeg har sagt tidligere, Chelsea er den verdige vinneren av Premier League i år.

skulle være synlig. Så derfor klemmer dem den i en liten firkant der de i tillegg

Det hadde skjedd vist de ikke hadde blåst av Rooney i "offsiden".

Lenke til kommentar

Målet kunne lett ha vore annulert. Me var heldige som fekk det godkjent. Hadde Drogba vore på ballen hadde det uten tvil vært blåst av for offside.

Har heller ingen problem som Chelsea fan å seie at Drogba burde ha latt være å springe inn i duellen med Evans. Han hadde ingen sjanse til å få tak i ballen. Har også sympati for Drogba for dei knottene til Evans er ikkje gode å få i ribbeina. Har ikkje lest gjennom 10 sider... men dei som meiner Drogba filmer i denne situasjonen bør sjå den om igjen, fordi det gjør han ikkje.

Lenke til kommentar

Det hadde skjedd vist de ikke hadde blåst av Rooney i "offsiden".

Ikke nødvendigvis. Har du sedd hva som har skjedd med Chelsea når de har fått mål i mot i første omgang? Jeg sier ikke at vi ville vunnet likevel, men at vi ikke kan vite hva som hadde skjedd da.

fimage1.gif

:whistle:

Lenke til kommentar
Reprise av målet:

http://www.chelseavideos.co.uk/Terry/Terry...United%2009.avi

Frisparket var billig. Er ikke lengre like sikker på at Drogba påvirket spillet, og VdS står i HELT feil ende av målet uansett. Han er jo to meter fra ballen når den går inn.

Men se reprisen på 1:14. Se hvor sent VDS går etter den ballen. Han venter jo ganske klart og tydelig på en styring fra Drogba.

Lenke til kommentar
Mest irriterende var United fans som jublet og lo når de viste reprisen. Og Vidic som smilte. Sympatisk.

Synest du virkelig det er rart? Mannen ser jo ut som har får orgasme der han ligger. Ser helt åndssvakt ut.

Så reiser han seg, ser ut som han er på vei rett til rikshospitalet, så skjer det noe. En ingripen fra oven. Helbredet! Han kan ROPE og vifte og kjefte på dommeren, så blir han akutt dårlig igjen når han kommer på at han har jo vondt. Så er det så vidt han går av banen, for så å løpe innpå fin og fresk.

Er helt latterlig. Klareste beviset for meg at det ikke er så vondt som det ser ut. Han faker smertene på en tragisk og lett gjennomskuelig måte. Og når man snakker om briller som er så populært her inne, de som ikke ser det bør vurdere briller. Og det burde faktisk ikke hjelpe med den blå typen heller. Her snakker vi tykke glass gitt.

Lenke til kommentar

Frisparket er helt greit. Er en 50/50 situasjon, Fletcher obstruerer Cole litt, men er på ball, Cashley hopper hopp og gjør seg litt til. Det er helt greit av dommer å blåse frispark der, selv om han godt kunne latt det gå uansett. Nå har ikke jeg sett kampen så jeg vet ikke hvor høyt dommer la lista her. Uansett er det ganske tullete å snakke om hvem som skull hatt frispark eller ikke, det skjer begge veier, sikkert en del frispark Man United aldri skulle fått som de fikk. Det at det blir mål i akkurat denne situasjonen er helt tilfeldig, og har ikke noe å si for målet.

Drogba gjør uansett mer enn nok til å forstyrre keeper, og der skal det dømmes offside. Man ser jo på videoen at Drogba også ser med en gang bort på linjemannen og holder igjen jubelen. Hvorvidt VDS hadde reddet ballen eller ikke hat ingenting å si så lenge Drogbas spark hindrer VDS på noen måte, noe det helt klart gjør.

Situasjonen med Evans synes jeg kanskje burde blitt gult kort for farefullt spill av Evans. Han har beinet uvanlig høyt oppe, og det ser faktisk ut som om han sparker fra. Hodet hans derimot er konstant på ballen, og jeg tviler på at han prøver å skade Drogba(uansett hvor mye han fortjener det) og bør derfor ikke få rødt kort heller. Drogba overspiller som vanlig, men ikke noe særlig mer enn hva mange andre fotballspillere ville gjort. Han får et ok gult kort som egentlig ikke har noe å si i denne sammenhengen.

Man Utd kan ha rett til å føle seg snytt her, men som vi alle vet så går slike dommerfeil opp i opp og jeg tviler på at det vil endre så mye på det endelige utfallet i PL. Det beste laget over en hel sesong kommer nok til å ta førsteplassen uansett. Hadde fotball vært rettferdig hadde det vel heller vært Arsenal på topp uansett, siden de har spilt best og har mange ufortjente poengtap hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...