FL1P Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Han skal heldigvis begynne å spille kamper igjen imorgen. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 For en fantastisk video. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har gåsehud over hele kroppen nå Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 liker ikke at dere leder nå Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ingen imponerende Chelsea-kamp, egentlig - motstanderne våre tatt i betraktning. Men seier er seier, og tre poeng kommer godt med i jakten på ligagullet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, det tror og håper jeg ikke. Han er London-gutt og passer helt klart best inn i engelsk fotball. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det tror jeg også, men jeg frykter likevel det verste. Han har tross alt spilt i Chelsea en god stund nå. Kanskje han er hypp på et nytt lag, en ny liga og nye utfordringer? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Blir nok det samme med Lampard som med Ballack om han bytter lag for nye utfordringer, kommer til å bruke tid på å tilvenne seg en ny liga. Navnet vil fortsatt være stort, men tror ikke han vil klare å prestere på samme nivå med en gang, slik som han gjør i Chelsea nå. Men jeg har tro på både han og Ballack, uansett hva han finner på. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Lampard går ikke. The Sun og andre jallamedier har spekulert i dette lenge, og Blabladet slenger seg på. Rykter er rykter, og fotballrykter er av de minst pålitelige. Om det mot formodning skulle skje at Lampard slår seg i hode med noe hardt og velger Barcelona, vil det bli en meget trist dag. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Så lenge The S*N er inne i bildet, sier det seg selv at det ikke er noe snev av sannhet i ryktet, såpass burde folk vite synes jeg! Lampard blir nok værene på Brua ja... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ser slik ut, ja - i hvert fall nå som han har tidenes forhandlingskort på hånda. Og godt er det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Chelsea er best;) 7979659[/snapback] Hvorfor ligger dem på 2. plass da? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Chelsea er best;) 7979659[/snapback] Merkelig da at de ikke har vunnet Champions League.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Burde ikke du være på skolen nå? Såvidt jeg vet så har ikke ungdomsskolen vinterferie helt enda(?). I morgen blir det en tøff bortekamp mot Porto. Jeg er faktisk skikkelig nervøs, da Porto er et ekkelt lag å møte i CL. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Burde ikke du være på skolen nå? Såvidt jeg vet så har ikke ungdomsskolen vinterferie helt enda(?). I morgen blir det en tøff bortekamp mot Porto. Jeg er faktisk skikkelig nervøs, da Porto er et ekkelt lag å møte i CL. 7982325[/snapback] Jo, det har det seg sånn at Akershus ihvertfall har vinterferie nå... Det gjelder meg men noen andre steder vet jeg ikke om... Uansett, dere får en koselig og lett kamp i kveld... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Burde ikke du være på skolen nå? Såvidt jeg vet så har ikke ungdomsskolen vinterferie helt enda(?). I morgen blir det en tøff bortekamp mot Porto. Jeg er faktisk skikkelig nervøs, da Porto er et ekkelt lag å møte i CL. 7982325[/snapback] Du burde vell kanskje vært i sengs nå du. #2 Så går jeg ikke på skolen. Endret 21. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, ja ... Forholdsvis fornøyd med gårsdagens kamp. Det er akseptabelt å spille uavgjort mot Porto på bortebane, selv om jeg tror og håper på blå seier den sjette mars. Men ellers var det et artig sammenstøt. Begge lag spilte en god kamp, synes jeg, selv om det dabbet litt av etter hvert. Men begynnelsen var frisk og preget av en rekke spenstige situasjoner. Flott å se at Shevchenko også scorer mot gode lag. Det eneste som bekymrer meg er Terrys skade. Hvis vi snakker om en langtidsskade, ser det mørkt ut angående ligagull og Champion's League-gull. Og ikke minst finalen til søndag. Essien må etter all sannsynlighet tilbake som midtstopper - og selv om han er fleksibel som få, er han i bunn og grunn en midtbanespiller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Fy faen Terry, så det med en gang, han så helt død ut. Utrolig kjipt, sikkert noen idioter av medsupportere som gleder seg nå, men dette er jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå