Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

United-supporterne whiner som vanlig. Frisparket var muligens ikke frispark, men det var en haug med andre dommeravgjørelser som var tvilsomme, begge veier.

Oh really. Hvilke avgjørende dommeravgjørelser fikk Chelsea mot seg?

Drogba nedsparket og gitt gult kort.. Ivanovic fikk gult, mens Valencia slapp det for nøyaktig samme forbrytelse.

Ja dette var virkelig avgjørende dommeravgjørelser for kampens utfall. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ser virkelig kun det du vil se. Å det er fri fantasi. Drogba går etter ball, om det påvirker Sar eller ikke er likegyldig. Om han er i offside er det helt klart offside. Han sliter i tillegg ned Brown før dette.

 

Jaha, så om det står en spiller 10 meter lengre bort, som fortsatt er i offside, og han går etter ballen da, er det da ugyldig? Om han går etter ballen har aldri noe å si. Aldri. Akkurat som i en takling, om en spiller går etter ballen er likegyldig, det er resultatet som teller.

Tull og tøys. Du har aldri sett en spiller som har fått rødt uten å engang ha truffet motspilleren etter en takling?

Lenke til kommentar
KLAR straffe my ass.

Atter en kvalitetspost fra den kanten. Keep em coming.

 

Hmmmm... Eg synest igrunn det var som en helt vanlig post derfra eg. Ikke sånn veldig bra igrunn...

See what I did there??

HerrBrun: idioter da faktisk... :roll: Det finnes de av oss som ikke sier at det var så innmari ufortjent, men som bare er litt fed up av rævva dommere i PL. Og som er litt fed up av oppførselen til noen av spillerne på Chelsea. VI er da ikke idioter?

 

Generalisering er en stygg hest synest eg.

Lenke til kommentar
United-supporterne whiner som vanlig. Frisparket var muligens ikke frispark, men det var en haug med andre dommeravgjørelser som var tvilsomme, begge veier.

Oh really. Hvilke avgjørende dommeravgjørelser fikk Chelsea mot seg?

Litt nedsparking og klipping her og der (aka frispark), sparkene til Evans, får ikke corner i flere situasjoner. Småting jevnt ut over kampen altså. Ingen store ting à la offsiden og straffen dere ikke fikk, men begge de situasjonene er vanskelig å dømme på.

Evans holder på å ta livet av Drogba, og kort tid etterpå sparker han ned Carvalho etter at dommeren har blåst. Evans skulle ikke vært på banen kampen igjennom.

 

Og å påstå at det ikke var frispark er helt latterlig.

 

United hadde jo ingen sjanser i det hele tatt i hele kampen, unntatt det ene hvor Rooney blir feilaktig blåst av, og et veldig godt langskudd fra Rooney. Chelsea var inne i United sin 16-meter og rota mange ganger. Du må ha sterke united-briller for å påstå at det var en ufortjent seier.

 

Og i hvilke situasjoner er det dere mener at Chelsea-spillerne oppfører seg som "køller" i dag? Drogba holdt seg på beina med unntak av når han ble sparket ned, og jeg så ikke Ballack gjøre noe galt. Er problemet holding og riving i drakta?

Lenke til kommentar
Hehe. Det der funket ikke helt nei. "Gratulerer". Dessverre er det vanskelig å gratulere som vi kunne gratulere Pool f.eks. Noe av det mest ufortjente jeg har vært med på. Rooney gjennom i onside, (KLAR onside og linjedommeren er på COLE sin side for faen) men blir blåst. Samme linjedommeren noen min. senere gir ikke en KLAR straffe på Valencia. Også målet da. Aldri frispark, Fletcher på ball. Også selve målet da, hehe. Drogba er ikke bare offside og "med" siden han går etter ballen men dytter ned Brown som var hardass hele kampen. Tror ikke han hadde fallet bare sånn: Han sier også det var 100% frispark på manutd.com og at han ble dyttet ned totalt.

 

Også selve kampen da, at dere vant 1-0 er helt sykt. Beklager, men jeg måtte bare skrive det her. Om det er for provoserende kan det slettes. Er bare helt villt det som skjedde i dag. Umulig å begripe.

 

Takk for kampen....

Dommeren ødela i den forstand at han ikke lot Rooney gå - og da hadde det blitt en helt annen kamp.

 

Alt det andre er diskuterbart, selv om dere United-fans er norgesmestre i sutring etter et poengtap. Kanskje ikke rart med den treneren dere har. Det var ikke straffe, og den andre er diskuterbar. Hva med at United ikke presterte en dritt fremover, om en ser vekk ifra skuddet til Rooney som Cech hadde god kontroll på? Det var det som ødela kampen. Bra defensivt, dårlig offensivt. 6-2 i skudd på mål sier sitt.

 

Og om alt er som dere sier, endrer ikke det faktumet at United-fans er verdens dårligste tapere. I løpet av en sesong skjer det urettferdige ting for alle lag. Det bare synes så ekstremt mye bedre når det skjer med United. Laget deres var ikke godt nok - face it!

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
KLAR straffe my ass.

Atter en kvalitetspost fra den kanten. Keep em coming.

 

Hmmmm... Eg synest igrunn det var som en helt vanlig post derfra eg. Ikke sånn veldig bra igrunn...

See what I did there??

HerrBrun: idioter da faktisk... :roll: Det finnes de av oss som ikke sier at det var så innmari ufortjent, men som bare er litt fed up av rævva dommere i PL. Og som er litt fed up av oppførselen til noen av spillerne på Chelsea. VI er da ikke idioter?

 

Generalisering er en stygg hest synest eg.

Ehh. Jeg kalte én person på forumet for en idiot, pluss dommeren. Den éne personen på forumet ble kalt det fordi han ikke kommer med noe annet enn oppgulp. Diskusjon er greit, vi har forskjellige meninger, men å gå inn i en tråd og skrive det han skriver er ingenting annet enn idioti.

Lenke til kommentar
Du ser virkelig kun det du vil se. Å det er fri fantasi. Drogba går etter ball, om det påvirker Sar eller ikke er likegyldig. Om han er i offside er det helt klart offside. Han sliter i tillegg ned Brown før dette.

 

Jaha, så om det står en spiller 10 meter lengre bort, som fortsatt er i offside, og han går etter ballen da, er det da ugyldig? Om han går etter ballen har aldri noe å si. Aldri. Akkurat som i en takling, om en spiller går etter ballen er likegyldig, det er resultatet som teller. Man kan gå etter ballen og bomme på den og meie ned en spiller, eller man kan gå etter ballen og treffe ballen. Man kan også gå etter en spiller, og ta han, eller bomme og tilfeldigvis ta ballen. Hva man går etter er klinkende likegyldig. Resultatet var at Drogba ikke påvirket spillet i det hele tatt. Van Der Saar klarte ikke å nå bort til ballen, helt uavhengig av Drogba. Derfor skal målet telle.

For faen da mann, Van Der Sar venter jo ut Drogba da.

Lenke til kommentar
Du ser virkelig kun det du vil se. Å det er fri fantasi. Drogba går etter ball, om det påvirker Sar eller ikke er likegyldig. Om han er i offside er det helt klart offside. Han sliter i tillegg ned Brown før dette.

 

Jaha, så om det står en spiller 10 meter lengre bort, som fortsatt er i offside, og han går etter ballen da, er det da ugyldig? Om han går etter ballen har aldri noe å si. Aldri. Akkurat som i en takling, om en spiller går etter ballen er likegyldig, det er resultatet som teller.

Tull og tøys. Du har aldri sett en spiller som har fått rødt uten å engang ha truffet motspilleren etter en takling?

Nei det har jeg ikke, men jeg skjønner hva du mener. Om noen prøver å drepe noen så er jo det ikke lov.

 

Og Hyrlen, hva gjorde Drogba som gjør at det skulle vært offside?

 

Determining whether a player is in "active play" can be complex. FIFA issued new guidelines for interpreting the offside law in 2003 and these were incorporated in law 11 in July 2005. The new wording seeks to more precisely define the three cases as follows:

 

*Interfering with play means touching the ball passed or touched by a teammate. - Nei.

 

*Interfering with an opponent means preventing an opponent from playing or being able to play the ball by clearly obstructing the opponent's line of vision or movements or maintaining a position which, in the opinion of the referee, deceives or distracts an opponent in any way. Nei han har ingenting med Van der Saar å gjøre som jeg har skrevet ovenfor, verken deceives eller distracts. Gg når forsvareren falt, så var han onside, så det gjelder ikke. Om det så var Drogba sin feil, noe jeg ikke klarer å se.

 

*Gaining an advantage by being in an offside position includes playing a ball that rebounds to the player off a post or crossbar or playing a ball that rebounds to the player off an opponent having been in an offside position. - Nei.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Offside_(association_football)

 

Det var IKKE offside.

 

Og kan ikke andre, si hvorfor det var offside.. Er jo ingen som argumenterer, men bare kaller andre for dum. Latterlig

 

 

 

Og her er målet:

http://www.d1g.com/video/show/?id=3279607

 

Van der Saar venter kanskje ut, men han er i spranget allerede og gjør seg klar til å hoppe til siden. Han venter ikke på å ta hoppet, bare venter på å strekke ut armene i riktig retning. Han hadde ikke tatt den uansett.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Og Hyrlen, hva gjorde Drogba som gjør at det skulle vært offside?

Han er aktivt med i spillet fra sin offside-posisjon. Så enkelt er det. Om du ikke klarer å se det er det fåfengt å diskutere dette. Hele Canal+ studioet mener jo at det er offside om posisjonen hans faktisk er offside. Du er alene om å mene akkurat dette.

Lenke til kommentar

Altså, greit nok at dere hadde 6 skudd på mål og vi 2, men nå skal det nevnes at vi også hadde 7 blokkerte skudd mot deres 3. Når det gjelder avslutninger totalt hadde vi hele 18, mens dere kun hadde 12. I tillegg slår vi dere på ballbesittelse, offensive pasninger og for å ikke nevne cornere, 0-7 til oss. Dette fant jeg på united.no der kilden er oddsen live.

 

BBC derimot har dere marginalt bedre ballbesittelse (51-49), mens vi slår dere i antall avslutninger på mål (9-10). Vi har i tillegg flest avslutninger utenfor mål (3-11), mens antall cornere er likt.

 

Tallene taler vel egentlig for seg selv, men dessverre avgjøres kamper ut i fra antall mål, ikke antall avslutninger, cornere, pasninger osv.

Lenke til kommentar
Dommeren ødela i den forstand at han ikke lot Rooney gå - og da hadde det blitt en helt annen kamp.

 

Alt det andre er diskuterbart, selv om dere United-fans er norgesmestre i sutring etter et poengtap. Kanskje ikke rart med den treneren dere har. Det var ikke straffe, og den andre er diskuterbar. Hva med at United ikke presterte en dritt fremover, om en ser vekk ifra skuddet til Rooney som Cech hadde god kontroll på? Det var det som ødela kampen. Bra defensivt, dårlig offensivt. 6-2 i skudd på mål sier sitt.

 

Og om alt er som dere sier, endrer ikke det faktumet at United-fans er verdens dårligste tapere. I løpet av en sesong skjer det urettferdige ting for alle lag. Det bare synes så ekstremt mye bedre når det skjer med United. Laget deres var ikke godt nok - face it!

 

Du og et par andre sier det selv her uten at du egentlig vet det. Ja, jeg vet at vi skulle ha puttet på sjansene våres og gjort det enda bedre offensivt osv osv og at det er det som bidro for å "ødelegge" kampen for oss men se at f.eks du bare tror det var Rooney situasjonen som ødela og andre Chelsea supportere sier at målet deres kanskje skulle vørt offside/annulert osv. Men det er jo faktisk JÆVLIG mye når det gjelder en slik toppkamp. Alene med keeperen i onside og blir blåst off? Frispark som kommer etter en takling på ball (og tar vekk en kontringsmulighet for oss), også mål på selve frisparket som er utrolig kontroversielt siden Drogba faktisk dytter ned Brown (noe dere Chelsea fans ikke har snakket om en gang) også står foran VDS og prøver å pirke den inn og er klart "med på spillet"? Det blir for mye i en toppkamp, fordi det ga dere nettopp 3 poeng og oss 0 poeng. Vi kunne hatt 3 poeng veldig lett hvis vi hadde fått lov å ta sjansen vår en mot en mot keeperen med en av verdens beste spiss (utifra den kampen så kan man ikke si så mye om at Drogba er en bedre spiller enn Rooney btw) og om dommeren hadde gjort jobben sin. Så derfor "ødela" dommeren kampen, og dere vet det uten at dere kan innse det. Han ordnet 1-0, og ga ikke straffe/lot ikke spillet gå når Rooney var alene med Cech der vi kunne ordne 0-1. Ødela kampen.

 

Og når jeg sier jobben sin, så snakker jeg om alt. Dere kan gjerne få gleden av å se Evra få gult, og Drogba kanskje ikke få gult når han stormer i Evans osv osv. Men vær så snill ikke bruk dommeren for å score målet deres og si nei til straffen vår hvor Terry spiller stygt som vanlig og holder i trøya til Valencia og DRAR han ned. (Nice albue av Terry på Valencia btw, very nice. Clean spiller!). Og linjedommeren til å stoppe et veldig sannsynlig mål.

 

Helt utrolig at noen i Chelsea-leiren kan si at Chelsea vant denne kampen fortjent. Det sårer meg faktisk.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
iden Drogba faktisk dytter ned Brown (noe dere Chelsea fans ikke har snakket om en gang) også står foran VDS og prøver å pirke den inn og er klart "med på spillet"?

 

Dette har jeg jo snakket om da. Hvordan er han med på spillet? Og om Brown faller eller blir dyttet ned er veldig vanskelig å se, har du en god video av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...