Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Terry slipper unna med så mye, albuer, når han drar ned noen og generelt stygt spill i hver eneste kamp så det tar jeg for gitt. Vi ble snytt når Cole opphevde offsiden som ble dømt på Rooney, for en straffe og i tillegg ble dere gitt et frispark der dere scorte som rett og slett ikke var frispark ettersom Fletcher var på ball. Dommeren kostet oss kampen, men gratulerer. Verdens beste spiss så jeg iallefall ikke ute på gressmatta i dag, avkledd totalt.

Offsiden er grei, men det var aldri straffe. Om en hadde blåst på det i alle kamper, hadde det blitt endel straffer i løpet av en sesong. Hadde det gått motsatt vei, hadde du vært enig. Cole blir felt, og målet kan diskuteres. Drogba var dårlig i dag.

 

Edit: Det som kostet dere kampen var dårlig offensivt spill. Rooney var eneste lyspunkt i et ellers så blekt angrep.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dommeren kostet dere kampen? Hva faen.. Prøv 4 straffesituasjoner, der alle er klarere enn den ene dere hadde. Faen blitt bortsjemt av Fergusons evne til å alltid få dommeravgjørelser på deres side. Så når en litt tvilsom episode ikke går deres vei er det dommerens feil. Latterlig. Ikke så smart du Wisbatov!

Lenke til kommentar
Dommeren kostet dere kampen? Hva faen.. Prøv 4 straffesituasjoner, der alle er klarere enn den ene dere hadde. Faen blitt bortsjemt av Fergusons evne til å alltid få dommeravgjørelser på deres side. Så når en litt tvilsom episode ikke går deres vei er det dommerens feil. Latterlig. Ikke så smart du Wisbatov!

Én situasjon? Det er snakk om en gigantsjanse vi ble snytt for, samt at vi fikk et feilaktig mål i mot. Selvfølgelig kostet dommeren oss kampen. Det er enkel mattematikk jeg forventer at selv du skal klare.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Dommeren kostet dere kampen? Hva faen.. Prøv 4 straffesituasjoner, der alle er klarere enn den ene dere hadde. Faen blitt bortsjemt av Fergusons evne til å alltid få dommeravgjørelser på deres side. Så når en litt tvilsom episode ikke går deres vei er det dommerens feil. Latterlig. Ikke så smart du Wisbatov!

Én situasjon? Det er snakk om en gigantsjanse vi ble snytt for, samt at vi fikk et feilaktig mål i mot. Selvfølgelig kostet dommeren oss kampen. Det er enkel mattematikk jeg forventer at selv du skal klare.

 

Hva med sjangsene deres lag bommet på, kostet ikke det også dere kampen? Hvordan i svarte ødela dette som skjedde på et øyeblikk, hele kampen. Javisst var frisparket tvilsomt, men det var alt han gjorde. Han var konsekvent dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enda mer merkelig at kommentatorene på min stream (kommer ikke på hvilken kanal det var hentet fra, men var engelsk)var enige i at det ikke var straffe.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Enda mer merkelig at kommentatorene på min stream var enige i at det ikke var straffe.

(engelske)

Alle engelske kommentatorer har ikke peiling da. Balløyas to beste kommentatorer (Andy Gray og Martin Taylor) kommenterte for Sky Sports, og var helt uenig med dommeren. Frisparket før målet var feil, skulle ha blitt avblåst på målet, Valencia skulle ha hatt straffe, og det var ikke offside på Rooney.

Lenke til kommentar
Enda mer merkelig at kommentatorene på min stream var enige i at det ikke var straffe.

(engelske)

Alle engelske kommentatorer har ikke peiling da. Balløyas to beste kommentatorer (Andy Gray og Martin Taylor) kommenterte for Sky Sports, og var helt uenig med dommeren. Frisparket før målet var feil, skulle ha blitt avblåst på målet, Valencia skulle ha hatt straffe, og det var ikke offside på Rooney.

og du er helt klart manu supporter.

Lenke til kommentar
Enda mer merkelig at kommentatorene på min stream var enige i at det ikke var straffe.

(engelske)

Alle engelske kommentatorer har ikke peiling da. Balløyas to beste kommentatorer (Andy Gray og Martin Taylor) kommenterte for Sky Sports, og var helt uenig med dommeren. Frisparket før målet var feil, skulle ha blitt avblåst på målet, Valencia skulle ha hatt straffe, og det var ikke offside på Rooney.

og du er helt klart manu supporter.

Jeg snakker om kommentatorene på Sky. De er så objektive som det går ann å bli, så ikke drit deg ut.

Lenke til kommentar
Dommeren kostet dere kampen? Hva faen.. Prøv 4 straffesituasjoner, der alle er klarere enn den ene dere hadde. Faen blitt bortsjemt av Fergusons evne til å alltid få dommeravgjørelser på deres side. Så når en litt tvilsom episode ikke går deres vei er det dommerens feil. Latterlig. Ikke så smart du Wisbatov!

Én situasjon? Det er snakk om en gigantsjanse vi ble snytt for, samt at vi fikk et feilaktig mål i mot. Selvfølgelig kostet dommeren oss kampen. Det er enkel mattematikk jeg forventer at selv du skal klare.

 

Hva med sjangsene deres lag bommet på, kostet ikke det også dere kampen?

Hva har det med saken å gjøre? Hadde vi egentlig noen ordentlige sjanser?

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...