Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Off... Det må være vanskelig til tider å holde med dette laget. Husker eg vrei meg i stolen når Ronaldo holdt på som verst.

Men Chelsea... Der er det mange køller gitt.

Gratulerer med 3 poeng, håper virkelig at det er en bismak inni der. For detta var trist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er morsomt å registrere at det laget som oftest får dommeravgjørelser med seg blir så forbanna når det skjer mot de.

Den med Rooney er grei, men målet kan diskuteres. C+-studio konkluderte med at Drogba var onside, siden Evra ligger nede og opphever offsiden. Ikke vet jeg, men det er uansett deilig å slå United. Full pott mot to lag vi tapte poeng mot i fjor er intet mindre enn gledelig.

Lenke til kommentar
Synes det er morsomt å registrere at det laget som oftest får dommeravgjørelser med seg blir så forbanna når det skjer mot de.

Her bør du ha et eller annet håndfast å vise til hvis du skal komme med slike påstander.

Den med Rooney er grei, men målet kan diskuteres. C+-studio konkluderte med at Drogba var onside, siden Evra ligger nede og opphever offsiden.

Selv hvis dette stemmer er det irrelevant da Chelsea aldri skulle hatt frisparket til å begynne med. Faktisk stjal dommern en glimrende kontringsmulighet fra United og ga Chelsea et mål i den situasjonen. Dette i tillegg til at United selvsagt skulle hatt straffe i første omgang, som du sier.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Den med Rooney er grei, men målet kan diskuteres. C+-studio konkluderte med at Drogba var onside, siden Evra ligger nede og opphever offsiden.

Selv hvis dette stemmer er det irrelevant da Chelsea aldri skulle hatt frisparket til å begynne med. Faktisk stjal dommern en glimrende kontringsmulighet fra United og ga Chelsea et mål i den situasjonen. Dette i tillegg til at United selvsagt skulle hatt straffe i første omgang, som du sier.

Straffe? Nå får du gi deg. Jeg snakket om da Rooney ble spilt igjennom og det ble blåst. Dessuten var det et helt greit frispark, da Evans (?) tydelig sparker Cole. Og om Drogba er i offside eller ikke er i aller høyeste grad relevant for om målet burde ha blitt godkjent.

Og angående det med sutringen: Det skjer etter hver kamp United taper poeng. Jeg overasker meg aldri over hvor små ting som går an å sutre over. Jeg kunne ha klaget over at Evra ikke fikk kort for stemplingen på Drogba - men Drogba søker selv duellen. Hadde det skjedd med en United-spiller, hadde det blitt protester. Jeg fikk en haug med mld om dommerfeil i løpet av kampen fra United-fans. Slik jeg ser det gjorde dommeren en eneste feil - og det var offsiden til Rooney.

Uansett en spennende kamp, men jeg er ikke fornøyd med spillet til Chelsea. United er best, selv om ingen av lagene produserer stort.

Lenke til kommentar
Hva faen, når en dommer gir Drogba gult kort for å bli sparket av et flying kick midt i brystet, så kan dere seriøst ikke klage på dommeren. Latterlig.

Her har du misforstått noe grundig. Det er Drogba som er nærmest noe som kan kalles et "flying kick" her. Evans går opp i hodeduellen, header unna ballen og sekundet etter kommer Drogba flyvende inn i kroppen hans. Evans kan ikke klandres for at klovnen Drogba presterer å hoppe inn i knottene hans. Korrekt gult kort å komme alt for sent inn på den måten. Kunne fort blitt stygt.

Lenke til kommentar
Kan du begrunne hvorfor du mener målet var korrekt idømt, HeHauken?

C+-studio konkluderte med at Drogba var onside, siden Evra ligger nede og opphever offsiden.

Vel Fredheim sa jo at Rooney var offside i første, beviser jo bare hvor forbanna ABU de folka er. Uansett ikke dommerens feil at vi taper idag. Vi var best, men mangler mye foran mål når vi matcher den sentrale linja vi gjør idag.

Lenke til kommentar
Vel Fredheim sa jo at Rooney var offside i første, beviser jo bare hvor forbanna ABU de folka er. Uansett ikke dommerens feil at vi taper idag. Vi var best, men mangler mye foran mål når vi matcher den sentrale linja vi gjør idag.

Fredheim rettet vel sine utsagn? De i studio spilte den en god del ganger. Uansett vanskelig å bedømme, som jeg sa i mitt tidligere innlegg.

Lenke til kommentar

Fredheim rettet vel sine utsagn? De i studio spilte den en god del ganger. Uansett vanskelig å bedømme, som jeg sa i mitt tidligere innlegg.

De sa jo faktisk at de hadde sett klippet mange ganger og de var fremdeles ikke sikre.

Lenke til kommentar

Han er fortsatt en blind nisse, forsvarer alle dommeravgjørelser mot United. Den minst objektive kommentatoren på tv. "Nå scorer VIIiiiiii" Det sa han ifjor når Arsenal puttet mot oss. Møkkafyr.

Lenke til kommentar

Schjellin: Ja, og jeg er heller ikke sikker. Men United-fansen er alltid like sikre - det var det jeg kommenterte.

Uansett 3 poeng, og United ned på 3. plass. Menmen, enda lenge igjen, og Chelsea har tøffe kamper borte mot både Liverpool og United, samt to kamper mot Arsenal.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Straffe? Nå får du gi deg. Jeg snakket om da Rooney ble spilt igjennom og det ble blåst. Dessuten var det et helt greit frispark, da Evans (?) tydelig sparker Cole. Og om Drogba er i offside eller ikke er i aller høyeste grad relevant for om målet burde ha blitt godkjent.

Offsiden glemte jeg å påpeke. Det var en 100% sjanse som dommern også ødela gitt. Valencia skulle hatt straffe. Kommentatorene på sky mente også det.

Lenke til kommentar

Offsiden glemte jeg å påpeke. Det var en 100% sjanse som dommern også ødela gitt. Valencia skulle hatt straffe. Kommentatorene på sky mente også det.

Det hadde vært sesongens billigste straffe. Den med Rooney er den eneste som er 100%.

Lenke til kommentar

Det hadde vært sesongens billigste straffe. Den med Rooney er den eneste som er 100%.

Det er det ikke, Terry tar tak i drakten til Valencia og kaster seg. Kynisk og ufint av en rutinert stopper. Det er en klar straffe.

Lenke til kommentar

Terry slipper unna med så mye, albuer, når han drar ned noen og generelt stygt spill i hver eneste kamp så det tar jeg for gitt. Vi ble snytt når Cole opphevde offsiden som ble dømt på Rooney, for en straffe og i tillegg ble dere gitt et frispark der dere scorte som rett og slett ikke var frispark ettersom Fletcher var på ball. Dommeren kostet oss kampen, men gratulerer. Verdens beste spiss så jeg iallefall ikke ute på gressmatta i dag, avkledd totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...