Herr Brun Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Silva er jo ikke en konkurrent til spissene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det bare jeg som er så spent at jeg holder på å pisse på meg? Varmer opp med cupfinalen nå, men klarer så vidt å følge med. Hva tror gutta om dagens kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det bare jeg som er så spent at jeg holder på å pisse på meg? Varmer opp med cupfinalen nå, men klarer så vidt å følge med. Hva tror gutta om dagens kamp? Takk for påminnelsen. Glemte at den begynte så tidlig. Angående dagens kamp, dere vinner lett. Tipper 3-0 til dere. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det bare jeg som er så spent at jeg holder på å pisse på meg? Varmer opp med cupfinalen nå, men klarer så vidt å følge med. Hva tror gutta om dagens kamp? Ikke bare deg nei, er både ufattelig nervøs, og ser i tillegg på cup-finalen (som forøvrig er drittkjedelig). Tror dagens kamp vil vise at vi for tiden er sterkere enn United. United tapte mot et svakt Liverpool-lag, og har i tillegg en del spillere skadet. Nei, vi skal være sterkere for øyeblikket - men ballen er rund og Fletcher spiller. Blir en bra kamp, som jeg tror ender med 2-0. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 2-2. Vi går opp i ledelsen to ganger, på henholdsvis Drogba og Lampard. Rooney scorer i mellomtiden. Så utligner Owen i det 95. minuttet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jaja, pessimisme er også bra en gang innimellom. Dog tviler jeg på at Owen scorer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har ingen tvil om at dere vinner Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bettingselskaper, United- og Liverpool-supportere - og til og med mange Chelsea-fans - virker overbeviste om hjemmeseier i dag, noe som overrasket meg litt. Talløse eksempler viser at kamper som dette lever sine egne liv, og uansett: Har virkelig Chelsea vært såpass mye mer overbevisende enn United denne sesongen? I mine øyne har begge lag vist spesielt defensive svakhetstrekk som var tilnærmet ikke-eksisterende hos United i fjor og forfjor og for eksempel hos Chelsea under Mourinho. Jeg ser på kampen som fullstendig åpen. Chelsea har selvsagt en klar hjemmebanefordel, men at United-seier hos enkelte bettingselskaper gir 4 i odds finner jeg meget besynderlig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Ja, Chelsea har vært noen hakk over United denne sesongen - og spesielt i det siste. Likevel har United en del spillere som kan avgjøre, men med to bortemål på de siste 6 kampene, frykter jeg ikke så mye fra det svakteste United-laget på 6 år. Men United har overrasket meg før de dessverre... Endret 8. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Håper det blir en bra kamp i dag og at begge lagene får riktige avgjørelser av dommeren og linjedommeren osv. May the best team win. Endret 8. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, Chelsea har vært noen hakk over United denne sesongen - og spesielt i det siste. Likevel har United en del spillere som kan avgjøre, men med to bortemål på de siste 6 kampene, frykter jeg ikke så mye fra det svakteste United-laget på 6 år. Men United har overrasket meg før de dessverre... På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Håper det blir en bra kamp i dag og at begge lagene får riktige avgjørelser av dommeren og linjedommeren osv. May the best team win. Det håper jeg også. Ingenting er mer irriterende enn en dommer som ødelegger kampen. På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere. Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple. Endret 8. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Word. Husker i den 2-1 kampen som vi tapte i 07/08 på brua, så var Ronaldo gjennom og hadde vært alene med keeper når det var 1-1 med 15-20 min igjen, men ble blåst for offside når han var i klar onside. 5-7 min senere fikk dere straffe og vant kampen 2-1, noe som kunne betydd mye i sluttspurten av ligaen. Boy, var jeg sur da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Uavgjort er my guess i denne kampen. Men må innrømme at dette er en av de meget få kampene jeg ønsker Drogba og storspille. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere. Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple. Jeg var ikke uenig i at vi er svakere uten Ronaldo, bare at på 6år har vi hatt svakere lag enn dette. Laget er uansett godt nok til å vinne ligaen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere. Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple. Jeg var ikke uenig i at vi er svakere uten Ronaldo, bare at på 6år har vi hatt svakere lag enn dette. Laget er uansett godt nok til å vinne ligaen. Her er vi enig, og jeg tror United og Chelsea kommer til å følge hverandre helt til døren i år (uavhengig av dagens kamp) - kanskje med Arsenal som en joker like bak. Liverpool er for dårlige i år, og jeg har ingen tro på at de skal reise seg igjen. Endret 8. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Cech Ivanovic Terry Carvalho Cole Essien Ballack Lampard Deco Anelka Drogba Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Gratulerer. Endret 8. november 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå