Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som er så spent at jeg holder på å pisse på meg? Varmer opp med cupfinalen nå, men klarer så vidt å følge med. Hva tror gutta om dagens kamp?

Ikke bare deg nei, er både ufattelig nervøs, og ser i tillegg på cup-finalen (som forøvrig er drittkjedelig).

 

Tror dagens kamp vil vise at vi for tiden er sterkere enn United. United tapte mot et svakt Liverpool-lag, og har i tillegg en del spillere skadet. Nei, vi skal være sterkere for øyeblikket - men ballen er rund og Fletcher spiller. Blir en bra kamp, som jeg tror ender med 2-0.

Lenke til kommentar

Bettingselskaper, United- og Liverpool-supportere - og til og med mange Chelsea-fans - virker overbeviste om hjemmeseier i dag, noe som overrasket meg litt. Talløse eksempler viser at kamper som dette lever sine egne liv, og uansett: Har virkelig Chelsea vært såpass mye mer overbevisende enn United denne sesongen? I mine øyne har begge lag vist spesielt defensive svakhetstrekk som var tilnærmet ikke-eksisterende hos United i fjor og forfjor og for eksempel hos Chelsea under Mourinho.

 

Jeg ser på kampen som fullstendig åpen. Chelsea har selvsagt en klar hjemmebanefordel, men at United-seier hos enkelte bettingselskaper gir 4 i odds finner jeg meget besynderlig.

Lenke til kommentar

Ja, Chelsea har vært noen hakk over United denne sesongen - og spesielt i det siste. Likevel har United en del spillere som kan avgjøre, men med to bortemål på de siste 6 kampene, frykter jeg ikke så mye fra det svakteste United-laget på 6 år.

 

Men United har overrasket meg før de dessverre...

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Ja, Chelsea har vært noen hakk over United denne sesongen - og spesielt i det siste. Likevel har United en del spillere som kan avgjøre, men med to bortemål på de siste 6 kampene, frykter jeg ikke så mye fra det svakteste United-laget på 6 år.

 

Men United har overrasket meg før de dessverre...

På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere.

Lenke til kommentar
Håper det blir en bra kamp i dag og at begge lagene får riktige avgjørelser av dommeren og linjedommeren osv. May the best team win. :)

Det håper jeg også. Ingenting er mer irriterende enn en dommer som ødelegger kampen.

 

På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere.

Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Word. Husker i den 2-1 kampen som vi tapte i 07/08 på brua, så var Ronaldo gjennom og hadde vært alene med keeper når det var 1-1 med 15-20 min igjen, men ble blåst for offside når han var i klar onside. 5-7 min senere fikk dere straffe og vant kampen 2-1, noe som kunne betydd mye i sluttspurten av ligaen. Boy, var jeg sur da.

Lenke til kommentar
På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere.

Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple.

Jeg var ikke uenig i at vi er svakere uten Ronaldo, bare at på 6år har vi hatt svakere lag enn dette. Laget er uansett godt nok til å vinne ligaen.

Lenke til kommentar
På 6 år? Den var drøy. Vi var mye svakere det året vi tok ligaen fra dere.

Vi får snakkes sammen igjen i mai, så får jeg heller bite i det sure eple.

Jeg var ikke uenig i at vi er svakere uten Ronaldo, bare at på 6år har vi hatt svakere lag enn dette. Laget er uansett godt nok til å vinne ligaen.

Her er vi enig, og jeg tror United og Chelsea kommer til å følge hverandre helt til døren i år (uavhengig av dagens kamp) - kanskje med Arsenal som en joker like bak. Liverpool er for dårlige i år, og jeg har ingen tro på at de skal reise seg igjen.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...