HeHauken Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg håper virkelig at det spares spillere, og jeg tror et B-preget lag kan slå A. Madrid ganske greit. A. Madrid har vært dårlige så langt i år, og ligger fortjent på sisteplass i gruppen. Det var større motstand i APOEL. Når det er sagt er spanske lag borte ingen enkel oppgave - men kampen mot United i ligaen betyr så uendelig mye mer. Lenke til kommentar
colert Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Fant en artikkel på nettet (riktignok the sun) der Joe Cole snakker om CL. Kan lese artikkelen her. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg tror Ancelotti er interessert i å sikre CL-avansement raskest mulig, og følgelig antar jeg at kveldens lag blir sterkt - om ikke fullstendig toppet. Det ryktes at Carvalho og Anelka spares. A. Cole er tilbake i troppen, men det er usikkert om han er klar til å starte eller ikke. Hadde vært uklokt å risikiere han før Manchester United-kampen. Så ... regner med å se følgende lag i kveld: Cech - Ferreira, Terry, Alex, Ivanovic - Lampard, Essien, J. Cole, Ballack - Drogba, Kalou. Endret 3. november 2009 av Treblad Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Uff, så kjedlig Chelsea spiller. Atletico er faktisk kommet til flere sjanser, de hadde en god en men ble reddet av Cech. Ellers har kampen vært utrolig tam. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Balle. Hvorfor i faen er det ingen som dekker opp spilleren som står helt alene i 16-metern vår? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, si det. Dette har vært en dårlig kamp, er vi heldig å score på slutten nå så vil vi få med oss ett poeng. Men tviler gitt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha. Scorte det sekundet du skrev! Perfekt angrep. Textbook, som de sier i England. Fantastisk! Og så Drogba da Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 I know! Endelig, 1-1. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Drogba rager alltid høyest inne i boksen! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Drogba rager alltid høyest inne i boksen! Drogba var dypt savnet når det gjaldt Porto og APOEL kampene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Drogbaaaaa! magi!!! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 2-1, Drogba. 3 poeng sikret. 2-1, Drogba. 3 poeng sikret. Eller, kanskje ikke. 2-2. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Takk for jinxen, Nipps. Magisk frispark, da. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Did he dive dogshit? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I følge twitter (CFCNEWS) vurderer klubben "naming rights" for Stamford Bridge. Dårlig idé. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skal dere ta en Newcastle, og gi stadionet et navn som "sportsdirect.com @ Stamford Bridge . com" eller noe? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 nononono, nevah , nevah nevah! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Leste et sted at det er ikke særlig smart å bytte navn på et "gammelt" stadion som har hatt det samme navnet siden det ble bygd. Hvis man f. eks. omdøper Old Trafford til "AIG Arena" vil folk fortsatt kalle det Old Trafford, og dermed blir hele poenget med omdøpingen borte. Poenget er jo at folk skal bruke navnet, og at navnet skal bli gjenkjent uansett hvor man drar. Så ja, det er en ganske dårlig idé. På nybygde stadioer derimot, er det veldig enkelt å markedsføre, slik det var med Emirates Stadium. Dessverre frykter jeg at dette navnet vil henge igjen selv etter at sponsoravtalen er utgått (selv om det alltid kommer til å være Ashburton Grove for Gooners). Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 [email protected]... ser det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå