Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg håper virkelig at det spares spillere, og jeg tror et B-preget lag kan slå A. Madrid ganske greit. A. Madrid har vært dårlige så langt i år, og ligger fortjent på sisteplass i gruppen. Det var større motstand i APOEL.

 

Når det er sagt er spanske lag borte ingen enkel oppgave - men kampen mot United i ligaen betyr så uendelig mye mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Ancelotti er interessert i å sikre CL-avansement raskest mulig, og følgelig antar jeg at kveldens lag blir sterkt - om ikke fullstendig toppet. Det ryktes at Carvalho og Anelka spares. A. Cole er tilbake i troppen, men det er usikkert om han er klar til å starte eller ikke. Hadde vært uklokt å risikiere han før Manchester United-kampen. Så ... regner med å se følgende lag i kveld:

 

Cech - Ferreira, Terry, Alex, Ivanovic - Lampard, Essien, J. Cole, Ballack - Drogba, Kalou.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Leste et sted at det er ikke særlig smart å bytte navn på et "gammelt" stadion som har hatt det samme navnet siden det ble bygd. Hvis man f. eks. omdøper Old Trafford til "AIG Arena" vil folk fortsatt kalle det Old Trafford, og dermed blir hele poenget med omdøpingen borte. Poenget er jo at folk skal bruke navnet, og at navnet skal bli gjenkjent uansett hvor man drar. Så ja, det er en ganske dårlig idé.

 

På nybygde stadioer derimot, er det veldig enkelt å markedsføre, slik det var med Emirates Stadium. Dessverre frykter jeg at dette navnet vil henge igjen selv etter at sponsoravtalen er utgått (selv om det alltid kommer til å være Ashburton Grove for Gooners).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...