Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en soleklar straffe på SB, Pique-handsen. De andre er alle diskutable, og jeg synes Øvrebø gjorde rett i å ikke blåse straffe i de andre situasjonene. Problemet er at Øvrebø gjorde en klar feil, nemlig situasjonen hvor Pique handser. De andre situasjonene er etter min mening ikke straffespark, men det blir blåst opp grunnet av at dere ble snytt for et soleklart ett.

 

Når det er sagt, så gjorde kanskje Chelsea jobben borte, med dørgende kjedelig fotball og kynisk spill. Men de gjorde ikke jobben hjemme. Jada, dere ble snytt for et straffespark, men dere ledet tross alt bare 1-0 etter et kjempeskudd fra Essien, ellers skapte dere ikke noe særlig med klare målsjanser, selv om dere var det beste laget. Det var Andres Iniesta som utlignet på overtid, ikke Øvrebø.

 

Chelsea kunne satset mer offensivt, dere var til og med en mann mer den siste halvtimen.

Jeg synes rett og slett det er smålig at du så lenge etter, fremdeles er mer bitter på Øvrebø, enn du er på ditt eget lag som verken klarte å punktere kampen med en mann mer på hjemme bane, og de klarte heller ikke holde på ledelsen. Vel, for meg var det fullt fortjent over 2 kamper at Barcelona gikk videre.

Lenke til kommentar

Herregud. Jeg lo sånn etter 4-0-målet. Fantastisk! Futsal i motstanderens 16-meter!

Overraska over ikke å ha lest klager over at Drogba divet til straffe. Var et par på puben som mente det. Latterligste jeg har hørt. Drogba var fantastisk flink til å holde seg på beina i dag.

 

Det meste gikk veien i dag. 3-1 til Fulham, og Chelsea har 17-0 i målforskjell de siste fire kampene. Forsvarte oss godt på dødballer i dag også, selv om det var mye rusk utenom dødballene. Heldigvis kan ikke Bolton-spillerne avslutte.

 

Fantastisk kamp! Går United på en smell nå, så blir det faenmeg feiring i kveld!

Lenke til kommentar
Det bør være ein enkel match.

 

Enda ein 4-0 seier over Bolton. Det er imponerende. Synes gutta spelte bra. Sjølv om Bolton kom til ein del sjanser klarte dei ikkje å utnytte dei. Det siste målet var rett og slett brilliant! Skal poste ein link til det når eg finner målet på nettet slik at alle kan sjå dette mesterverket!

Her har u en link til målene, og ja det siste målet var herlig å se på..Glad for at Deco, blir bedre og bedre, han er en intelligent spiller,.

http://soccerupdated.blogspot.com/2009/10/...bolton-4-0.html

 

Edit: Den Barca kampen, kan vi glemme den, klarer ikke å tenke no mer på den kampen, men jeg håper virkelig vi møtes igjen i CL,.Hevnen er søt..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, dere skal spille mot Atletico Madrid i morgen. Ikke reservelaget, men A-laget. Sikkert lurt å spare noen spillere, for ja, dere skal spille mot Mænu til helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...