HeHauken Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja, la oss bare ignorere det faktum at Barcelona ble snytt for en straffe på Camp Nou. Det var to klarere straffesituasjoner på SB enn den i Barcelona. Og da ekskluderer jeg den som var 100%. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det var en soleklar straffe på SB, Pique-handsen. De andre er alle diskutable, og jeg synes Øvrebø gjorde rett i å ikke blåse straffe i de andre situasjonene. Problemet er at Øvrebø gjorde en klar feil, nemlig situasjonen hvor Pique handser. De andre situasjonene er etter min mening ikke straffespark, men det blir blåst opp grunnet av at dere ble snytt for et soleklart ett. Når det er sagt, så gjorde kanskje Chelsea jobben borte, med dørgende kjedelig fotball og kynisk spill. Men de gjorde ikke jobben hjemme. Jada, dere ble snytt for et straffespark, men dere ledet tross alt bare 1-0 etter et kjempeskudd fra Essien, ellers skapte dere ikke noe særlig med klare målsjanser, selv om dere var det beste laget. Det var Andres Iniesta som utlignet på overtid, ikke Øvrebø. Chelsea kunne satset mer offensivt, dere var til og med en mann mer den siste halvtimen. Jeg synes rett og slett det er smålig at du så lenge etter, fremdeles er mer bitter på Øvrebø, enn du er på ditt eget lag som verken klarte å punktere kampen med en mann mer på hjemme bane, og de klarte heller ikke holde på ledelsen. Vel, for meg var det fullt fortjent over 2 kamper at Barcelona gikk videre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ikke glem at Abidal ALDRI skulle fått rødt heller. Ganske viktig punkt det og. Endret 31. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ligacupens kvartfinaler Blackburn - Chelsea Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heller Blackburn enn Tottenham, gitt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det bør være ein enkel match. Enda ein 4-0 seier over Bolton. Det er imponerende. Synes gutta spelte bra. Sjølv om Bolton kom til ein del sjanser klarte dei ikkje å utnytte dei. Det siste målet var rett og slett brilliant! Skal poste ein link til det når eg finner målet på nettet slik at alle kan sjå dette mesterverket! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Deco begynner å bli varm i Chelsea-trøya. Tror han blir viktig for dere i år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Herregud. Jeg lo sånn etter 4-0-målet. Fantastisk! Futsal i motstanderens 16-meter! Overraska over ikke å ha lest klager over at Drogba divet til straffe. Var et par på puben som mente det. Latterligste jeg har hørt. Drogba var fantastisk flink til å holde seg på beina i dag. Det meste gikk veien i dag. 3-1 til Fulham, og Chelsea har 17-0 i målforskjell de siste fire kampene. Forsvarte oss godt på dødballer i dag også, selv om det var mye rusk utenom dødballene. Heldigvis kan ikke Bolton-spillerne avslutte. Fantastisk kamp! Går United på en smell nå, så blir det faenmeg feiring i kveld! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hmm, 1-0 til Manu for øyeblikket. Tror nok de kjører seieren inn. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det bør være ein enkel match. Enda ein 4-0 seier over Bolton. Det er imponerende. Synes gutta spelte bra. Sjølv om Bolton kom til ein del sjanser klarte dei ikkje å utnytte dei. Det siste målet var rett og slett brilliant! Skal poste ein link til det når eg finner målet på nettet slik at alle kan sjå dette mesterverket! Her har u en link til målene, og ja det siste målet var herlig å se på..Glad for at Deco, blir bedre og bedre, han er en intelligent spiller,. http://soccerupdated.blogspot.com/2009/10/...bolton-4-0.html Edit: Den Barca kampen, kan vi glemme den, klarer ikke å tenke no mer på den kampen, men jeg håper virkelig vi møtes igjen i CL,.Hevnen er søt.. Endret 2. november 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Deco er god, og det siste målet var overlegent, det så rett og slett herlig ut, vi er uslåelige! Håper å møte Barca i CL fortest mulig >.< Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skal møte A.Madrid imorgen bruke reservelaget? Har jo 9 poeng allerede, Spare noen spillere? Skal jo møte Mænu noen dager etterpå?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ja, dere skal spille mot Atletico Madrid i morgen. Ikke reservelaget, men A-laget. Sikkert lurt å spare noen spillere, for ja, dere skal spille mot Mænu til helga. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skal møte A.Madrid imorgen bruke reservelaget? Har jo 9 poeng allerede, Spare noen spillere? Skal jo møte Mænu noen dager etterpå?? skjønte ikke setningen din jeg... lol Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg tolket den slik: Møter A. Madrid i morgen, skal vi bruke reservelaget? Har jo 9 poeng allerede, kan jo spare noen spillere. Skal jo møte Manu noen dager etterpå Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan la enkelte spillere sitte synes jeg, og la "ungutta" få litt erfaring. En mix med de rutinerte og de unge hadde vært topp. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En mix er nok det som blir, hvis ikke blir det bare førstelagsspillere, men ikke kun reservelagspillere. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bør ikkje ta alt for lett på Atletico kampen. Skal spela borte (?) så å stille med B prega lag vil ikkje være lurt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Atletico har ikke vist stor motstand, akkurat. Så tror ikke bortekamp for vår del blir en stor utfordring. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du tar lett på en bortekamp mot A.Madrid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå