Sovende Panda Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Joe Cole var imponerende. Glad over å ha han tilbake. EDIT: 1000 innlegg Endret 24. oktober 2009 av Mutu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Utrolig underholdende kamp! Koste meg under hele. Fotball av øverste klasse av Chelsea i dag. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Joe Cole har den teknikken ingen andre Chelsea spillere har. Han er god, han er temmelig god, han er så god at Ancelotti bør bruke han fast, og han burde heretter få lov til å spille ut 90minutter av kampene fremover. Joe Cole. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Joe Cole er vår Ronaldo Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Joe Cole er den eneste spilleren i Chelsea jeg har sansen for, og for en spiller han er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Wis: Straks 3000 innlegg! Noen som har bilder av målene i går? Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Herlig kamp av Chelsea og at Joe Cole kommer tilbake med en kjempe kamp er konge å se ! Det kunne blitt styggere for Blackburn hvis ikke "Cruise inn" tanken kom inn hos spillerne ! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Digg! United tapte 2-0, og Chelsea ligger øverst på tabellen Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Akkurat det vi håpet på! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Perfekt helg for dere tenker jeg. Bra kamp igår. EDIT: Bra kamp sett ut fra resultatet. Hadde det ikke vært for Drogba hadde jeg satt meg ned i godstolen og sett god fotball i går kveld. Endret 25. oktober 2009 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) morsom du... Uansett, drogba flimer ikke, eller er usportslig hvis det er det du prøver å si. så fu Endret 25. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 morsom du... Uansett, drogba flimer ikke, eller er usportslig hvis det er det du prøver å si. så fu Er du drita? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 La oss håpe det er alt han er. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) hahahah, noen bittre GayMen United supportere som ble knust på Anfield idag? Endret 25. oktober 2009 av .GiLL Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) hahahah, noen bittre GayMen United supportere som ble knust på Anfield idag? Ja, jeg er jo en utpreget United-supporter, og daniel også. Ta deg en bolle. Du må ha kraftigere Chelsea-briller enn de som mener at Cech er verdens beste keeper for tiden om du seriøst mener at Drogba ikke faller lett og er en sportslig spiller. Endret 25. oktober 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 the cake is a lie. og btw, Cech er blandt verdens beste keepere, og hvis du enda ikke har skjønt det, må du se litt mer fotball enn du gjør... og Drogba er faktisk sportslig, ellers hadde han aldri sagt unnskyld etter F-in disgrace. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du virker som et troll. Cech var verdens beste en periode. Han er over topen. Forhåpentligvis finner han en ny topp, enda høyere enn den forrige. Han er fortsatt ikke gammel, spesielt i keepersammenheng. Men for tiden spiller han høyst middelmådig. Og å kalle drogba sportslig. Vel. Jeg vet ikke hvem som må se mer fotball. Han er betraktelig bedre enn tidligere, men det er langt i fra bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gill imponerer med å ta feil i absolutt alt han sier, det er det ikke mange som klarer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og å kalle drogba sportslig. Vel. Jeg vet ikke hvem som må se mer fotball. Hehehe... Kjekt med slike supportere i gruppen Herr Brun! Ingenting noen i klubben man holder med gjør noe som helst galt til enhver tid. Må le av slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå