Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Er nok snakk om Lucas the useless prince ja. Gleder meg til Rafa skriver sin Biografi,og forklarer hans klokketro på denne skrapelige mannen. Tipper Rafa var på måltokt i Brazil når han var ung. Dette har jo strengt tatt lite med Chelsea-tråden og gjøre. Gratulere med seiere,trakk det lengste strået idag. Drogba er fremdeles den største dritten i London. Endret 4. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er det et lag jeg hater så er det Liverpool, og det var DEILIG å slå dem 2-0, fikk med oss tre viktige poeng.. Neste motstander A.Villa som for øvrig spiller idag,. Og bra assist av DROGBA!! Endret 5. oktober 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jaaaa! Chelsea tråd! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva kan jeg si? Dette var forferdelig. Tre tabbemål, og Chelsea hadde enkelt og greit ikke viljen i dag. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Finnes ikkje ord... Carlo burde slengt på Cole enda tidligare enn han gjorde! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Savner at Lampard er meir innvolvert i angrepa. Etter mine kunnskaper har han ikkje scoret eit mål i Premier League til no, mens han har scoret fleire mål på landslaget. Synes Carlo bør la Lampard få ein meir sentral rolle høgare i banen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Savner at Lampard er meir innvolvert i angrepa. Etter mine kunnskaper har han ikkje scoret eit mål i Premier League til no, mens han har scoret fleire mål på landslaget. Synes Carlo bør la Lampard få ein meir sentral rolle høgare i banen. Problemet er at Lampard er for høyt på banen. Det ser vi de gangene han plasseres på topp av diamanten. Da blir han markert alt for mye, og kan ikke komme på "lampard-løpene" sine. Han spiller bedre når han er en av de to på midten. Så det er ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Savner at Lampard er meir innvolvert i angrepa. Etter mine kunnskaper har han ikkje scoret eit mål i Premier League til no, mens han har scoret fleire mål på landslaget. Synes Carlo bør la Lampard få ein meir sentral rolle høgare i banen. Problemet er at Lampard er for høyt på banen. Det ser vi de gangene han plasseres på topp av diamanten. Da blir han markert alt for mye, og kan ikke komme på "lampard-løpene" sine. Han spiller bedre når han er en av de to på midten. Så det er ikke det som er problemet. Du har rett. Men synes fortsatt Carlo burde endre på taktikken slik at Lampard kommer til dei sjansene. Det er ofte dei sjansene som avgjør kampene. Når det gjelder Deco er eg veldig imponert over forbetringa han har vist denne sommeren. Før våget han ikkje å gå inn i dueller og no sklitakler han til og med! Deco har vore langt betre enn Lampard så langt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Lampard er god når han kommer sent mot/inn i boksen så han må trekkes ned og ikke opp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Stille det var her da? Deilig seier igår, 4-0 Kalou 2 mål og Lampard herlig gutta..Da er vi i finalen da Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kjempe bra spill av gutta våre, se på kalou, startet svakt, men kom mer og mer inn i kampen, skaffet seg scoringsposisjoner som ingen andre.' Lamps var leken, og det likte vi. Håper ancelotti klarer å holde den samme moralen gjennom denne kampen, resten av sesongen. Deco løp endelig, og spilte helt greit. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Såg ikkje kampen, men det er ein stein som faller av skuldera når eg ser i scoringsvarselen at Lampard endelig scorer! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 skal bli en lett match idag Di Santo får ikke spille pga låneavtaler osv, men skulle gjerne likt å vise han en hva slags pjokk han er. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, bør bli en grei match og hjemmeseier. Bare det ikke blir som mot Wigan.. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 neida, idag blir det ikke som mot wigan ;D trust me. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hehe, ingenting er godt enn en seier i dag. Skal vi vinne PL så må vi plukke poeng av slike lag! Endret 24. oktober 2009 av Nipps Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sesongen største overkjørsel er et faktum. Strålende! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg sa jo at Chelsea er best ;D Alle gjorde en meget god kamp idag må jeg si, spessielt Lamps og Ivanovich... Egentlig alle Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ballack var imponerende idag. Bra at Bruma fikk litt tid på seg i denne kampen, alt for ofte blir talenter byttet innpå når det er 5 min igjen. nå fikk han over 20. Fantastisk kamp! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gratulerer. Overkjørsel. Synd ikke Drogba fikk flere da jeg kunne sanket litt poeng i Fpl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå