Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er nok snakk om Lucas the useless prince ja.

 

Gleder meg til Rafa skriver sin Biografi,og forklarer hans klokketro på denne skrapelige mannen.

Tipper Rafa var på måltokt i Brazil når han var ung.

 

Dette har jo strengt tatt lite med Chelsea-tråden og gjøre.

Gratulere med seiere,trakk det lengste strået idag.

 

Drogba er fremdeles den største dritten i London.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Savner at Lampard er meir innvolvert i angrepa. Etter mine kunnskaper har han ikkje scoret eit mål i Premier League til no, mens han har scoret fleire mål på landslaget. Synes Carlo bør la Lampard få ein meir sentral rolle høgare i banen.

Problemet er at Lampard er for høyt på banen. Det ser vi de gangene han plasseres på topp av diamanten. Da blir han markert alt for mye, og kan ikke komme på "lampard-løpene" sine. Han spiller bedre når han er en av de to på midten. Så det er ikke det som er problemet.

Lenke til kommentar
Savner at Lampard er meir innvolvert i angrepa. Etter mine kunnskaper har han ikkje scoret eit mål i Premier League til no, mens han har scoret fleire mål på landslaget. Synes Carlo bør la Lampard få ein meir sentral rolle høgare i banen.

Problemet er at Lampard er for høyt på banen. Det ser vi de gangene han plasseres på topp av diamanten. Da blir han markert alt for mye, og kan ikke komme på "lampard-løpene" sine. Han spiller bedre når han er en av de to på midten. Så det er ikke det som er problemet.

Du har rett. Men synes fortsatt Carlo burde endre på taktikken slik at Lampard kommer til dei sjansene. Det er ofte dei sjansene som avgjør kampene.

 

Når det gjelder Deco er eg veldig imponert over forbetringa han har vist denne sommeren. Før våget han ikkje å gå inn i dueller og no sklitakler han til og med! Deco har vore langt betre enn Lampard så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...