Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort.

 

Noen ideer på formasjon, spillere??

Etter de siste opplysninger, er det på sin plass med en liten redigering:

 

....................Hilario.....................

Bosingwa...Terry..Carvalho...Ferreira/Zhirkov

....................Essien.....................

.....J. Cole (?)..............Malouda.....

..................Lampard....................

...........Anelka..........Drogba.........

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort.

Det må vi da ikke? Drogba har en kamp karantene igjen i Uefa-kamper (ikke FA-kamper, som PL, LC og FA-cup), Bosingwa er ferdig med karantenen.

 

Men jo, det blir en spennende og vanskelig kamp mot pool.

Lenke til kommentar
Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort.

Det må vi da ikke? Drogba har en kamp karantene igjen i Uefa-kamper (ikke FA-kamper, som PL, LC og FA-cup), Bosingwa er ferdig med karantenen.

 

Men jo, det blir en spennende og vanskelig kamp mot pool.

OK sorry for feil info, da misforstod jeg..Glad jeg ikke hadde rett da :)

Lenke til kommentar

Irritert er mer riktigt.

Er alltid en fryd när han holder seg pä beina. Pä 2-0 mälet kunne han fallt när Carragher nappa litt i tröya, men ble isteden assist nummer 2 for dagen og mäl pä Malouda.

 

liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor.

Lenke til kommentar
liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor.

Solgt Alonso. Mannen var deres beste spiller i fjor, så nå kommer de til å slite.

Tull. Det de har gjort er å selge en god spiller og erstattet han med en ELENDIG en. Er som om vi skulle solgt Berbatov og kjøpt Arild Sundgot. Liverpool har fortsatt samme laget, å samme erfaringen. Men ifjor var en max sesong, de er bare gått tilbake til gamle synder. Ingenting unormalt, etter nyttår vinner de som vanlig 10 på rappen, for så dovne litt av før påske når Benitez satser alt på CL. For så gjøre en sterk innspurt som sikrer CL-plass og en evt tredje/andre.

 

Liverpool var en outsider+ til å vinne ligaen ifjor, de er det også i år.

Lenke til kommentar
liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor.

Solgt Alonso. Mannen var deres beste spiller i fjor, så nå kommer de til å slite.

Tull. Det de har gjort er å selge en god spiller og erstattet han med en ELENDIG en. Er som om vi skulle solgt Berbatov og kjøpt Arild Sundgot. Liverpool har fortsatt samme laget, å samme erfaringen. Men ifjor var en max sesong, de er bare gått tilbake til gamle synder. Ingenting unormalt, etter nyttår vinner de som vanlig 10 på rappen, for så dovne litt av før påske når Benitez satser alt på CL. For så gjøre en sterk innspurt som sikrer CL-plass og en evt tredje/andre.

 

Liverpool var en outsider+ til å vinne ligaen ifjor, de er det også i år.

Er det Aquilani du mener er elendig? :hmm: Synes det er en ganske sterk påstand men. Gi han ti kamper i PL, så kan vi se da (om han holder så lenge :p ). Om det er Lucas du snakker om, så er jeg litt mer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...