Jotun Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Rike onkler? United har tjent pengene sine stort sett på suksessen sin. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva med f. eks de irske brødrene som spyttet penger i United på 90-tallet? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort. Noen ideer på formasjon, spillere?? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort. Noen ideer på formasjon, spillere?? Etter de siste opplysninger, er det på sin plass med en liten redigering: ....................Hilario..................... Bosingwa...Terry..Carvalho...Ferreira/Zhirkov ....................Essien..................... .....J. Cole (?)..............Malouda..... ..................Lampard.................... ...........Anelka..........Drogba......... Endret 1. oktober 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort. Det må vi da ikke? Drogba har en kamp karantene igjen i Uefa-kamper (ikke FA-kamper, som PL, LC og FA-cup), Bosingwa er ferdig med karantenen. Men jo, det blir en spennende og vanskelig kamp mot pool. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer til å bli en spennede kamp mot Liverpool, fordi vi må klare oss uten Drogba og Bosingwa på grunn av karantene, mens Michael Ballack og John Obi Mikel mister kampen på grunn av skade. Og Chech seff, rødt kort. Det må vi da ikke? Drogba har en kamp karantene igjen i Uefa-kamper (ikke FA-kamper, som PL, LC og FA-cup), Bosingwa er ferdig med karantenen. Men jo, det blir en spennende og vanskelig kamp mot pool. OK sorry for feil info, da misforstod jeg..Glad jeg ikke hadde rett da Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ser bra ut den formasjonen, HeHauken. Håper Cole og Zhirkov er klare til kamp. Har det skjedd noko med Ashley Cole siden du ikkje tok han med i formasjonen? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ashley Cole spilte 90 minutter av gårsdagens kamp, så ... med mindre han har fått et plutselig set-back er han klar til dyst mot Liverpool. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er gode nyheter. Backrekka blir inntakt, det er ein stor fordel siden me ikkje har Cech. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ai, fikk som sagt ikke med meg kampen i går - så det var en veldig gledelig nyhet. A. Cole tar nok backplassen da. Ellers er Belletti en mulighet på vingen om J. Cole ikke får starte. Endret 1. oktober 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Alternativt bruke Anelka på kant i ein 4-5-1 formasjon med Deco på midten hvis han er frisk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg sier som enkelte andre i en annen tråd sist uke: Top of the league! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Grattis grattis. Vi hadde ingenting å by på offensivt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper dere Chelsea supportere er flaue over å ha Drogba på laget. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Irritert er mer riktigt. Er alltid en fryd när han holder seg pä beina. Pä 2-0 mälet kunne han fallt när Carragher nappa litt i tröya, men ble isteden assist nummer 2 for dagen og mäl pä Malouda. liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor. Solgt Alonso. Mannen var deres beste spiller i fjor, så nå kommer de til å slite. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Denne seieren smakte ekstra godt! 1. omgong var gørrende kjedelig, men det mest løsnet i 2. omgong... Bra innsats av gutta i dag. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Lite digg med seier i dag over pool ! Bare så synd Øvrebø og start ødela for RBK i kveld, nok engang så dømmer han mot meg og mitt lag akkurat som i CL før her i vår.. Endret 4. oktober 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor. Solgt Alonso. Mannen var deres beste spiller i fjor, så nå kommer de til å slite. Tull. Det de har gjort er å selge en god spiller og erstattet han med en ELENDIG en. Er som om vi skulle solgt Berbatov og kjøpt Arild Sundgot. Liverpool har fortsatt samme laget, å samme erfaringen. Men ifjor var en max sesong, de er bare gått tilbake til gamle synder. Ingenting unormalt, etter nyttår vinner de som vanlig 10 på rappen, for så dovne litt av før påske når Benitez satser alt på CL. For så gjøre en sterk innspurt som sikrer CL-plass og en evt tredje/andre. Liverpool var en outsider+ til å vinne ligaen ifjor, de er det også i år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 liverpool var fryktelig tannlöse idag. Hva har de gjort i sommer, for kvaliteten har sunket betraktelig. Fölte meg ikke like nervös som ifjor. Solgt Alonso. Mannen var deres beste spiller i fjor, så nå kommer de til å slite. Tull. Det de har gjort er å selge en god spiller og erstattet han med en ELENDIG en. Er som om vi skulle solgt Berbatov og kjøpt Arild Sundgot. Liverpool har fortsatt samme laget, å samme erfaringen. Men ifjor var en max sesong, de er bare gått tilbake til gamle synder. Ingenting unormalt, etter nyttår vinner de som vanlig 10 på rappen, for så dovne litt av før påske når Benitez satser alt på CL. For så gjøre en sterk innspurt som sikrer CL-plass og en evt tredje/andre. Liverpool var en outsider+ til å vinne ligaen ifjor, de er det også i år. Er det Aquilani du mener er elendig? Synes det er en ganske sterk påstand men. Gi han ti kamper i PL, så kan vi se da (om han holder så lenge ). Om det er Lucas du snakker om, så er jeg litt mer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå