Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Forsto ikkje situasjonen med Cech. Etter det eg såg fekk han først gult kort, etterpå fekk han enda eit gult eller rødt? Synes rødt kort i den situasjonen er veldig strengt dømt. Cech er ikkje bevisst for å felle Wigan spelaren.

Han fikk direkte rødt kort. Strengt dømt? Det hadde blitt mål hvis han ikke hadde felt spilleren, ergo er det rødt kort. Det blir automatisk tre kampers karantene.

Det var iallefall nokon som fekk gult kort i straffesituasjonen. Godt mogleg det var Terry så snakket på seg eit gult kort. Synd at Cech ikkje blir å sjå mot Liverpool. Blir nok Hilario, som HeHauken nevner er Turnbull for uerfaren i Chelsea mens Hilario har vore i klubben i mange år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverfools,.

 

Liverfools??

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

 

EG DØR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:rofl: :rofl:

 

Eg huske ein gang, da kalte eg de Leverpuls. DA var eg kul da!

 

Og siden noen tydeligvis har problemer med å forstå enkle ting: Dette var en syrlig kommentar til en latterlighet.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det som blir avgjørende idag er vel hvordan keeperen holder seg, om det blir Turnbull eller Hilario og i så fall hvordan han gjør det med tanke på kampen til helgen. Uansett så satt jeg mine penger på et ganske sikkert HC seier til Chelsea idag og at ManU leder etter førsteomgang og vinner i andre omgang. Enkle penger^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Shitty, Liverfools osv er greit, men Chel$ea er vel mer eller mindre fakta ettersom de har brukt jævla mye penger de siste årene, og uten pengene ikke hadde hatt halvparten av trofeene de har vunnet.

Lenke til kommentar
Shitty, Liverfools osv er greit, men Chel$ea er vel mer eller mindre fakta ettersom de har brukt jævla mye penger de siste årene, og uten pengene ikke hadde hatt halvparten av trofeene de har vunnet.

Jeg kan si hva som kommer nå "Uten pengene hadde ikke dere hatt noe heller". Men så har vi tjent dem ærlig og redelig. Diskusjon, slutt.

Lenke til kommentar

Bare for nyskjerrighetens skyld: Tror dere United-fans at United ikke har hatt rike onkler? Om jeg ikke husker ekstremt feil hadde faktisk United 7 på topp 10 rett etter Abramovic tok over Chelsea (jeg linket til det i en diskusjon med Hyrlen for lenge siden). Forskjellen med pengebruken til Chelsea og United er at Chelsea har brukt mye penger på kort tid.

 

Angående kampen i går: Jeg fikk ikke sett kampen (på jobb som så mange ganger tidligere), men jeg ble faktisk overrasket over at Chelsea vant. Apoel spilte en god kamp mot Atletico - så jeg fryktet det værste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...