Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg synes Chelsea har utnyttet pengebruken sin dårlig når laget kollapser når dem mangler noen spillere.

7652967[/snapback]

Der er jeg helt enig med deg. Per dags dato er det tre enkle grunner til at United leder serien:

1. United har marginene på sin side.

2. United har dommeravgjørelsene på sin side. (Chelse skulle eksempelvis hatt et mål som var feilaktig annulert for offside og et straffe mot Fulham, for å nevne nylige episoder. Begge tilfellene hadde resultert i mål på Old Trafford)

3. United har for øyeblikket en bredere stall enn Chelsea.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke de eneste grunnene. For eksempel har United vært heldige med skader på nøkkelspillere. En annen ting er også at de har bygget en god moral som også hjelper dem å snu mange kamper.

7653108[/snapback]

Som grovt går under mitt punkt 1: de har hatt marginene på sin side :)

Lenke til kommentar

I de kampene hvor det lenge har vært uavgjort så har sjansestatistikken gjerne vært 1x - (x-1). Chelsea må nesten ha satt en slags rekord for flest stolpeskudd i en måned. Makan til "utur" skal man lete lenge etter.

I det siste har faktisk det motsatte skjedd. Chelsea har sluppet inn håpløse mål i mot slutten av kamper som Chelsea har ført. Har tapt 6 latterlige poeng på de siste 3 kampene. Men, vi satser på at det snur så fort Terry er tilbake i action (for ikke å snakke om Cech). :)

Lenke til kommentar
Chelsea scorer 6 mål mot macc. i dag, og sheva scorer ikke ett engang, noe er galt :(

7659155[/snapback]

ja, det er nok det..men han var frempå en del ganger..skaffet straffe, og en del brukbare sjanser..men selv om han ikke scorer, så syns jeg ikke han er godt nok aktiv i spillet..

han har en del å gå på, og (tror :no: ) og HÅPER :ermm: han kan komme sterkere tilbake

Lenke til kommentar
Og jeg synes Chelsea har utnyttet pengebruken sin dårlig når laget kollapser når dem mangler noen spillere.

7652967[/snapback]

Der er jeg helt enig med deg. Per dags dato er det tre enkle grunner til at United leder serien:

1. United har marginene på sin side.

2. United har dommeravgjørelsene på sin side. (Chelse skulle eksempelvis hatt et mål som var feilaktig annulert for offside og et straffe mot Fulham, for å nevne nylige episoder. Begge tilfellene hadde resultert i mål på Old Trafford)

3. United har for øyeblikket en bredere stall enn Chelsea.

7653059[/snapback]

1.United har ikke lagt seg bakpå etter 1-0, dermed klart og holde andre lag på avstand. I tillegg har de som regel puttet både 1 og 2 rett etter første målet. Dermed trenger de ikke stole på marginene like mye som Chelsea som scorer for lite og legger seg for fort bakpå. I tillegg har de en stygg tendens til slurv mot dårligere lag.

2. Tull. Intet grunnlag for og si noe sånn.

3. HVA!? Å være bedre og utnytte stallen er ikke det samme som en bedre stall.

Lenke til kommentar
2. United har dommeravgjørelsene på sin side. (Chelse skulle eksempelvis hatt et mål som var feilaktig annulert for offside og et straffe mot Fulham, for å nevne  nylige episoder. Begge tilfellene hadde resultert i mål på Old Trafford)

Vær så snill da, kjære vene :nei:

Lenke til kommentar

At folk sier at United har dommerne med seg er ikke noen nytt. Det ser ikke ut som at det vil endre seg i nærmeste fremtid heller, dessverre! United har stått for en fantastisk prestasjon så langt denne sesongen.

Mourinho får ikke handle mer nå, om man skal tro pressen. Hurray!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...