Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dommeren dropper å legge det til, City vinner, og dommeren får skylda. Nå har dommeren alt på det tørre, selv om United ikke hadde scoret. Alle hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Grunnen til at folk reagerer, er nok at dommere SKJELDENT legger til 30 sec extra pga bytter på overtid, er svært sjeldent du ser det. Om kampen i praksis er avgjort så blåses det ofte tidlig. Ofte før f.eks tilmålt tid på 3min er gått. Forøvrig kan en 1.dommer holde på så lenge han vil i teorien. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Joe Cole har då spelt sin første A-lags kamp på ca. 9 måneder. Ikkje nok med det så ender han opp med målgivende også. To debutanter frå start i ligacupen, Hutchinson og Borini. Sistnevnte hadde eg ikkje hørt om før han kom innpå i ein Premier League kamp for ikkje så lenge siden. For dei som ikkje fekk med seg ligacupkampen blei den spelt mot QPR og endte 1-0 i Chelseas farvør etter scoring av Salomon Kalou. Startoppstillingen var reservelagpreget og mange nye og gamle fekk prøve seg. Blant annet Ferreira og nykommeren Yuri Zhirkov som backer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hvor god var Joe? Jeg har gledet meg lenge til å se han spille fotball igjen, fantastisk spiller. Zhirkov var god? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Som eg nevnte så gav Joe målgivende til Kalou som scoret. Zhirkov spelte ein grei match. Såg ikkje kampen så kan ikkje gi nokre grundig vurdering. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ligacupens 4. runde Chelsea - Bolton Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Herregud! For en kamp hittil.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Værste kampen eg har sett av Chelsea på lenge. Ingenting stemte. Å sette hardt press på Wigan skapte bare enda meir problem. All kreditt til Wigan, bra gjort. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fikk ikke sett kampen, men det var et skuffende resultat. Wigan er god hjemme, men skal en vinne ligaen, bør en vinne på JJB. Får bare håpe at de kommer nådeløst tilbake neste kamp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Grusom kamp. Alt gikk galt. Cech ute mot Liverpool (er vel automatisk en kamp karantene for rødt kort?), Ashley Cole skadet og tap mot et møkkalag uten like. Dritt . Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er vel 3 kamper? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Zhirkov kan ta plassen til Cole, så er ikke så bekymret over det - men at Cech er ute mot Liverpool er verre. EDIT: Direkte rødt er 3 kamper ja. Endret 26. september 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det automatisk tre kamper utestengelse for ett direkte rødt kort? Damn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Zhirkov kan ta plassen til Cole, så er ikke så bekymret over det - men at Cech er ute mot Liverpool er verre. EDIT: Direkte rødt er 3 kamper ja. Han er ikke i kampform. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere har fortsatt store mulighet mot oss. Se på forsvaret vårt da! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere har fortsatt store mulighet mot oss. Se på forsvaret vårt da! Det har vi, for all del. Men vi får skade og utvisning på de to plassene hvor det trengs MINST. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Forsto ikkje situasjonen med Cech. Etter det eg såg fekk han først gult kort, etterpå fekk han enda eit gult eller rødt? Synes rødt kort i den situasjonen er veldig strengt dømt. Cech er ikkje bevisst for å felle Wigan spelaren. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Var 10 late ubrukelige spillere på banen idag. Dårligere spill har jeg aldri sett chelsea spille. Værste var deffansive jobbingen, hele tiden en som jagde ballfører, men de rundt var konstant ubrukelige, ingen som markerte som gjorde at ballfører bare spilte ball til neste ledige spiller. Og ingen bindeledd mellom forsvar og angrep. Helt ubrukelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Forsto ikkje situasjonen med Cech. Etter det eg såg fekk han først gult kort, etterpå fekk han enda eit gult eller rødt? Synes rødt kort i den situasjonen er veldig strengt dømt. Cech er ikkje bevisst for å felle Wigan spelaren. Han fikk direkte rødt kort. Strengt dømt? Det hadde blitt mål hvis han ikke hadde felt spilleren, ergo er det rødt kort. Det blir automatisk tre kampers karantene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dere har fortsatt store mulighet mot oss. Se på forsvaret vårt da! Det blir nok en helt annen kamp. Det er muligheter for seier ja, bevares, men skulle helst sett Cech mellom stengene. Chelsea har dessverre ikke så gode alternativer etter han. Turnbull er lovende, men han er neppe mannen for et slikt oppgjør. Blir nok Hilario - en keeper jeg aldri har hatt sansen for. Om Zhirkov ikke er kampklar (han spilte da mot QPR?), er det heller ikke noen gode alternativer der. Så deffensivt sliter Chelsea vel så mye som Liverpool. Offensivt er det bare viljen det står på, og en Drogba i form kan være viktig. Skulle også sett at J. Cole fikk spille noen minutter - men siden han ikke var på benken i dag, er det heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå