Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at folk reagerer, er nok at dommere SKJELDENT legger til 30 sec extra pga bytter på overtid, er svært sjeldent du ser det.

Om kampen i praksis er avgjort så blåses det ofte tidlig. Ofte før f.eks tilmålt tid på 3min er gått. Forøvrig kan en 1.dommer holde på så lenge han vil i teorien.

Lenke til kommentar

Joe Cole har då spelt sin første A-lags kamp på ca. 9 måneder. Ikkje nok med det så ender han opp med målgivende også. To debutanter frå start i ligacupen, Hutchinson og Borini. Sistnevnte hadde eg ikkje hørt om før han kom innpå i ein Premier League kamp for ikkje så lenge siden. For dei som ikkje fekk med seg ligacupkampen blei den spelt mot QPR og endte 1-0 i Chelseas farvør etter scoring av Salomon Kalou. Startoppstillingen var reservelagpreget og mange nye og gamle fekk prøve seg. Blant annet Ferreira og nykommeren Yuri Zhirkov som backer.

Lenke til kommentar

Var 10 late ubrukelige spillere på banen idag. Dårligere spill har jeg aldri sett chelsea spille. Værste var deffansive jobbingen, hele tiden en som jagde ballfører, men de rundt var konstant ubrukelige, ingen som markerte som gjorde at ballfører bare spilte ball til neste ledige spiller. Og ingen bindeledd mellom forsvar og angrep. Helt ubrukelig

Lenke til kommentar
Forsto ikkje situasjonen med Cech. Etter det eg såg fekk han først gult kort, etterpå fekk han enda eit gult eller rødt? Synes rødt kort i den situasjonen er veldig strengt dømt. Cech er ikkje bevisst for å felle Wigan spelaren.

Han fikk direkte rødt kort. Strengt dømt? Det hadde blitt mål hvis han ikke hadde felt spilleren, ergo er det rødt kort. Det blir automatisk tre kampers karantene.

Lenke til kommentar
Dere har fortsatt store mulighet mot oss. Se på forsvaret vårt da! :(

Det blir nok en helt annen kamp. Det er muligheter for seier ja, bevares, men skulle helst sett Cech mellom stengene. Chelsea har dessverre ikke så gode alternativer etter han. Turnbull er lovende, men han er neppe mannen for et slikt oppgjør. Blir nok Hilario - en keeper jeg aldri har hatt sansen for.

 

Om Zhirkov ikke er kampklar (han spilte da mot QPR?), er det heller ikke noen gode alternativer der. Så deffensivt sliter Chelsea vel så mye som Liverpool.

 

Offensivt er det bare viljen det står på, og en Drogba i form kan være viktig. Skulle også sett at J. Cole fikk spille noen minutter - men siden han ikke var på benken i dag, er det heller tvilsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...