Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om det er mange chelsea fans her inne?

Så jeg tenkte at siden det ikke er noen Chelsea tråd her inne så kunne jeg like godt starte en :D

Dette er en tråd hvor vi kan diskutere taktikker, kampene og alt annet som handler om denne klubben.

Håper det er mange chelsea fans her da!? :w00t:

Trenger du billetter til Fotballreiser Chelsea, prøv http://www.londontown.no/fotballreiser-chelsea.htm

Endret av henryjovik
Lenke til kommentar

Hva faen? I første omgang, rett før pause skulle Defoe hatt et KLART frispark rett utenfor boksen. Og i andre omgang, ja, KLAR straffe på Robbie Keane (av Carvalho IGJEN) og Howard Webb gir han ikke gult og sier ikke det er filming men VIL rett og slett ikke gi straffe. Det er INGEN tvil om at Howard Webb ville at Chelsea skulle vinne kampen eller noe, for det der er helt patetisk. Som Robbie Keane sier, "book me then". Jesus.

EDIT: Trist at den avgjørelsen ødela hele kampen. Tottenham mister jo helt troa når dommeren gjør slikt. Også får f.eks ikke Bosingwa gult en gang.

Har sagt det før og sier det igjen. Howard Webb er LANGT ifra beste dommeren i England. Overvurdert så til de grader.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Han dømmer ikke på en dritt, det går begge veier. Defoe skulle vært utvist tidlig i kampen, han har satt inn minst fire-fem taklinger som er KLARE gule kort. Nå lot han være å blåse på en helt SINNSYKT åpenbar hands på et direkte frispark som Cudicini aldri hadde hatt sjanse å ta. Dommeren er en blind idiot, men det går begge veier.

Lenke til kommentar
Han dømmer ikke på en dritt, det går begge veier. Defoe skulle vært utvist tidlig i kampen, han har satt inn minst fire-fem taklinger som er KLARE gule kort. Nå lot han være å blåse på en helt SINNSYKT åpenbar hands på et direkte frispark som Cudicini aldri hadde hatt sjanse å ta. Dommeren er en blind idiot, men det går begge veier.

Men det var når det var 3-0 (hands)- Men straffen, den er så utrolig klar og da ar det 1-1. Og greit, hvis det er filming, si det og gi et gult kort da. Men nei, ikke gi straffe og ikke snakk med Keane en gang. Det er så utrolig klart at det gjør vondt. Bare gi straffen, jesus christ.

Håper det går bra med Bassong, btw. Så ikke bra ut.

Lenke til kommentar

Chelsea skulle også hatt et straffe, men ja - Defoe ble snytt for et straffe på 1-0, som dessverre ødela kampen.

Ellers var det en fortjent seier og Chelsea troner på toppen med imponerende 6-0-0.

Edit: Håper det går bra med Bassong ja. Det så det ut som om samtlige på SB mente, da han ble applaudert av banen. Håper også at Drogba kommer seg raskt på bena. Er det en alvorlig strekk, kan han miste Liverpool-kampen...

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Hehong: Ikke Defoe, men Robbie Keane.

Og igjen, Defoe skulle vært utvist tidlig i andre omgang. Da hadde ikke ett enkelt straffemål hjulpet mye, det hadde blitt Chelsea-seier uansett. Dritt-dømminga gikk begge veier, Chelsea var et par nivåer over Tottenham.

Forferdelig synd med Bassong. Håper det ikke er så alvorlig som det så ut. Og satser på at Drogba er frisk og rask igjen så fort som mulig, han er på en formtopp og fortjener ikke å gå på en skade-smell nå.

Lenke til kommentar
Chelsea skulle også hatt et straffe, men ja - Defoe ble snytt for et straffe på 1-0, som dessverre ødela kampen.

Når da? Vet ikke om jeg så situasjonen. Defoe også? Såpass, Keane skulle jo hatt en også som var krystallklar.

Ohoi, beklager. Mente selvfølgelig Keane.

Chelsea skulle hatt et straffe på en soleklar hands fra et frispark.

Lenke til kommentar

Når da? Vet ikke om jeg så situasjonen. Defoe også? Såpass, Keane skulle jo hatt en også som var krystallklar.

Ohoi, beklager. Mente selvfølgelig Keane.

Ja, du har rett. Stemmer det, glemte den situasjonen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når møter Chelsea United\Liverpool\Arsenal da?

4.oktober ja. Stopper da.

Chelsea hakke akkurat møtt spesielt bra motstand så langt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Chelsea hakke akkurat møtt spesielt bra motstand så langt.

Det har ikke Liverpool heller. Tottenham har tapt mot både United og Chelsea (sistnevnte var riktignok på hjemmebane), og Villa skal normalt slås hjemme.

Ellers er jeg enig i at Chelsea ikke akkurat har spilt mot de antatt beste lagene. Når det er sagt er 6-0-0 intet mindre enn imponerende.

EDIT: Når det gjelder "smellen" så håper seg naturligvis at den ikke kommer i det hele tatt, og jeg satser på at Chelsea gjør SB til et fort igjen. Jeg tror derfor et eventuelt tap kommer på Old Trafford, Anfield eller Emirates.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Etter kampen hadde blitt avgjort ja. Det var 3-0. Straffen til Spurs var når det var ca. en halvtime igjen, og det sto 1-0 til Chelsea. Hadde blitt en skikkelig god kamp. Men istedenfor må Howard Webb vise at han er spesiell, og kan lett forklare en situasjon der det enten er filming eller straffe uten å gi noen av delene. Den mannen er så jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Etter kampen hadde blitt avgjort ja. Det var 3-0. Straffen til Spurs var når det var ca. en halvtime igjen, og det sto 1-0 til Chelsea. Hadde blitt en skikkelig god kamp. Men istedenfor må Howard Webb vise at han er spesiell, og kan lett forklare en situasjon der det enten er filming eller straffe uten å gi noen av delene. Den mannen er så jævlig irriterende.

Som Spurs-supporter så må jeg bare si at jeg VET at vi taper hver gang den mannen dømmer. Når det er sagt så vant jo det laget som var best igår, men det fjerner ikke det faktum at det ville blitt en helt annen kamp dersom han hadde gjort jobben sin og dømt straffe og utvist Carvalho. I stedet blir det 2-0 og kampen er avgjort. Når King blir skadet og Bassong må ut så svir det ekstra med dette tapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...