Sovende Panda Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Malouda! Enda ein seier i siste liten! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Denne seieren var god! Var jo stort sett bare Chelsea som hadde ballen de siste 10min. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Fullt fortjent seier, selv om jeg synes det er litt utspekulert av Chelsea å gi meg falske forhåpninger så ofte, før de vinner nok en kamp på overtid. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 På tide Chelsea vinner på overtid også (to i år - ny rekord?) - som United og spesielt Liverpool gjorde i fjor. Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 På tide Chelsea vinner på overtid også (to i år - ny rekord?) - som United og spesielt Liverpool gjorde i fjor. Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Tre i år, dere hadde mange i fjor også. Uansett har det ikke noe å si. Dere vant fortjent, men det er irriterende at de gir meg håp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 På tide Chelsea vinner på overtid også (to i år - ny rekord?) - som United og spesielt Liverpool gjorde i fjor. Det var også en ekstremt fortjent seier, da Stoke ikke hadde stort mer enn målet (på en keepertabbe) å by på. Hvor lenge har du fulgt Chelsea? Dere scorer jo alltid på overtid, vanligvis er det jo Lamps med et deflection shot, men uansett var det i og for seg fortjent. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Siden 1995, da jeg fikk min første drakt - men det er irrelevant. Chelsea vant ikke like ofte på overtid som United og Liverpool gjorde i fjor. At en del United og Liverpool-fans klager over hvor "flaks" Chelsea har så langt er derfor morsomt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Vis til statistikk, vennligst. Endret 13. september 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Siden 1995, da jeg fikk min første drakt - men det er irrelevant. Chelsea vant ikke like ofte på overtid som United og Liverpool gjorde i fjor. At en del United og Liverpool-fans klager over hvor "flaks" Chelsea har så langt er derfor morsomt. United slapp vel mest mål inn etter passerte 75min av alle topplagene ifjor, så for oss var det gjerne motsatt ifjor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. september 2009 Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) http://bildr.no/view/487358 Haha! Treffende reklame, gitt. Endret 14. september 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. september 2009 Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 Haha! God reklame for rivalene, ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Holder på å jobbe med Dine11 og vil egentlig bare spørre om noen har lyst til å bidra med Chelsea? Trenger en til å sette full squad. Dette finner man gjerne ved å søke på "lag-navn wiki" på google og dermed bla litt ned så kommer hele squad-listen opp, og dermed sette det opp som vist under. Quoter meg selv fra tråden: Husk, det er veldig viktig at denne malen følges, for jeg skal ikke sitte å putte inn dette manuelt, det skal leses av et script før det automatisk settes inn i databasen: Lag-navn | LAND ----- DRAKTNR | Fornavn | Etternavn | Visningsnavn Så hvis jeg f.eks. skulle lagt til United da, så ville det blitt slik: Manchester United | ENG ----- 1 | Edwin | van der Sar | EvdS 2 | Gary | Neville | G. Neville osv. Og legg gjerne med en FM-facepack samt link til klubblogo i god oppløsning hvis du finner. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) United slapp vel mest mål inn etter passerte 75min av alle topplagene ifjor, så for oss var det gjerne motsatt ifjor. Hvordan forklarer du pausetabellen? Edit: klikk på 2008 - pausetabell... linknavnet forandrer seg ikke når en klikker - så dagens tabell kommer opp Endret 18. september 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 og så? Vi scorte mange mål i 2. omganger, men jeg vil fortsatte tørre å påstå at Chelsea avgjorde flere kamper i sluttminuttene enn oss. Det er uansett en styrke å kunne avgjøre kamper når man trenger det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 United slapp vel mest mål inn etter passerte 75min av alle topplagene ifjor, så for oss var det gjerne motsatt ifjor. Hvordan forklarer du pausetabellen? Edit: klikk på 2008 - pausetabell... linknavnet forandrer seg ikke når en klikker - så dagens tabell kommer opp Det var vel gjerne frem til jul jeg husket, uansett er ikke den statistikken noe annet en indisier på hva du prøver å få frem. Uansett skjønner jeg hva du mener. Men nå var ikke jeg den som påstod at Chelsea hadde mye flaks på overtid heller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 JT har signa ny 5-årskontrakt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 For en måned siden? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 og så? Vi scorte mange mål i 2. omganger, men jeg vil fortsatte tørre å påstå at Chelsea avgjorde flere kamper i sluttminuttene enn oss. Det er uansett en styrke å kunne avgjøre kamper når man trenger det. At United scoret mange mål er en overdrivelse... de startet sesongen med en del heldige 1-0 seire, og ble raskt husket som kjedelig. Chelsea hadde en kamp der de vant på overtid mot Stoke i fjor, men at vi hadde noen Lamps-deflections i løpet av 2. omgangen kan godt hende. Jeg husker iallefall et United som vant knepent i sluttminuttene i fjor og et Liverpool som vant på over-overtid... Er ellers veldig enig med den siste setningen. Et lag som vil vinne PL må faktisk avgjøre kamper i siste liten. United slapp vel mest mål inn etter passerte 75min av alle topplagene ifjor, så for oss var det gjerne motsatt ifjor. Hvordan forklarer du pausetabellen? Edit: klikk på 2008 - pausetabell... linknavnet forandrer seg ikke når en klikker - så dagens tabell kommer opp Det var vel gjerne frem til jul jeg husket, uansett er ikke den statistikken noe annet en indisier på hva du prøver å få frem. Uansett skjønner jeg hva du mener. Men nå var ikke jeg den som påstod at Chelsea hadde mye flaks på overtid heller. Chelsea har så langt to kamper i år. United hadde (med mindre jeg har lettere alzheimers) langt flere til jul i fjor. Uansett har det laget som løfter trofeet i mai fortjent det - og jeg har aldri sagt noe annet. Et god lag skal tross alt ha marginene på sin side - og slikt sett ser det lyst ut med Chelsea-øyne. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 United scorte like mange mål som Chelsea og Arsenal ifjor så, ja, vi scorte mange mål i fjor 68 på 38 kamper er ikke verst. Det var bare Liverpool som scorte mer i Premier League. United ble fort kjent for å spille kjedelig av de som ikke så kampene, dette så man når man begynte å trekke sammenligninger med Chelseas kamper under Mourinho. United skapte haugevis med sjanser, men effektiviteten uteble, men nå tror jeg at jeg stopper her for strengt talt vet jeg ikke hva jeg prøver å argumentere for eller imot lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå