Ol'H Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Vi får se om ikke United har 2-3 slike overganger de også. FIFA driver heksejakt for tiden. Ja, det er dessverre lovlig, men det er jo snakk om å endre regelverket der også - eller tar jeg skremmelig feil nå? Hvem skulle det være? Det er jo kun Italienske klubber som bitcher om oss, å der har vi alt på det rene. Nå har vel ikke United en eneste 12-åring under proffkontrakt så vidt meg bekjent. Å sammenlignet med Franske klubber er United Jesus opp av dage. Regelverket skal selvfølgelig endres, det gagner jo Engelske klubber. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Jeg ser ikke noe galt med at store klubber henter unge talenter, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 vel vist klubben er u-enig i at denne spilleren som di har kontrakt med skal gå til chelsea, så er det jo et problem. virker usaklig å samenligne andre klubber, at andre skal ha hjulpet en spiller med kontrakt brud vil mest sansynlig ha blitt raportert det å. Sky sports har jo et annet eksemple på lignende sak, hvor roma fikk 2 transfer windows stengt, men anket det ned til et vindu. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Visst denne straffen skulle gå gjennom og vi ikke får kjøpe noe spillere, så har det ikke så veldig mye å si for transervinduet for januar, men i august, så blir det litt verre med tanke på at de fleste gutta begynner å dra på åra, men i år så har det ikke så veldig mye å si synes, gutta for brette opp armene og vise hva de er gode for og vinne PL og CL,. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Dette kan jo være positivt. Unge talenter får mykje speletid og utvikla seg istedet for å senda dei på lån. Og stallen er nokså brei at skader ikkje skal lamme laget i stor grad. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Nei, det er ikke positivt. Jeg tror heller ikke at dommen kommer til å bli stående. Aldri i verden! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Enig dette er ikke positivt, da vet spillerne at de kan ikke bli ersattet av andre spillere på ihvertfall over et år, dette kan ødlegge moralen mener nå jeg..Men kan hende dommen faller til et transfervindu og ikke to. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Selvfølgeleg er det negativt med det. Såg på den lyse siden. Og hvis du tenker deg om så er stallen vår god nok per dags dato, så denne og neste sesong kommer me ikkje til å lide alt for mykje hvis dommen står. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Dommen blir nok ikke stående nei, men hvis det er slik at Chelsea faktisk har brutt reglene, skal de selvfølgelig få en straff som svir. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Spillerene begynner å bli gamle er vel uansett et dumt argument, alle spillerene i Chelsea kan spille tre - fire år til uten noen problemer. Dommen vil uansett aldri bli stående. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 FIFA driver heksejakt for tiden. Hva sa jeg Hyrlen? United gjør akkurat det samme.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) FIFA driver heksejakt for tiden. Hva sa jeg Hyrlen? United gjør akkurat det samme.... Påstår du at dette er det samme? Denne spilleren hadde ikke kontrakt engang. Da ville isåfall overgangen til Petrucci også vært lik, der faren fikk ordnet jobb av United. Å vi ville da hatt Roma på nakken. At man betaler familien som helhet penger for å flytte fra et land til et annet kan knapt kalles ulovlig. Å dette gjør faktisk alle klubber, dette ble også gjort med Ronaldo selv om vi betalte klubben i tillegg for han. Nei med unntak av at det begge er unggutter er det ikke mange likheter. At United såvidt er innom noen gråsoner er noe annet, men man kan ikke forvente at familien skal flytte for egne penger. Men selvfølgelig United er Engelsk, Le Havre er Fransk. Platini og Blatter er idioter, ja mattestykket trenger ikke mye faktorisering for at dette ser latterlig ut. Endret 7. september 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/09/08/sport/f...n_mutu/8014018/ ''Chelsea har tidligere varslet at de vil ha Mutu utestengt om de ikke mottar millionene de er tildømt.'' Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Chelsea er smålige i denne saken. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jepp, det er de. Greit at Mutu gjorde et klart kontraksbrudd da han sniffet kokain - og dermed bør betale noe for skaden, men jeg synes det blir feil å ødelegge karrierenen til fyren. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jepp, det er de. Greit at Mutu gjorde et klart kontraksbrudd da han sniffet kokain - og dermed bør betale noe for skaden, men jeg synes det blir feil å ødelegge livet til fyren. Fixed. Måtte forresten Mark Bosnich betale noe til klubben etter hans Fowler? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Trur ikke Chelsea kommer til å gi seg så mye på det kravet til Mutu så lenge de føler at de har fått en latterlig straff selv av FIFA, men jaja det viser jo at om man begynner med droger så plutselig skylder man mer penger enn man har Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 JAAAAAAAAAA! DROOOOOGBAAAAAA! FOR en ball av Lamps! FOR et mål! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 Herlig, håper vi klarer å holde dette ut kampen nå eller kanskje få inn et mål til Men bytter må skje. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. september 2009 Rapporter Del Skrevet 12. september 2009 ELSK! HERREGUD! LYKKE! JEG DØR! MALOUDA!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå