Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plutselig så blir man glad i Deco igjen, skjer med sveisen til Sheva?

Men kampen, hvorfor må Chelsea ligge under først, så skjønne oi, vi må vinne jo, kan de ikke ta kontroll fra første stund sånn som vi gjorde i andre omgang,

En ting til de finnes maaaange måter å feire på, hvorfor MÅÅ man ta av drakten, når man vet man får et gult kort???

Lenke til kommentar
Three Lions er vel flere hakk bedre?

På Roadhouse sitter det bare Chelsea-fans i andreetasjen ;)

En ting til de finnes maaaange måter å feire på, hvorfor MÅÅ man ta av drakten, når man vet man får et gult kort???

Veldig enig. Det skaffer karantener, og det kan være veldig, veldig dumt.

Lenke til kommentar

Fikk med meg at Aguero spilte A.Madrid igår CL, da regner jeg med at den avtalen ikke går gjennom, er ikke lenge igjen til transfervinduet stenger nå da, så lurer jeg på om vi egentlig trenger noe flere spillere i år?

Har jo et ganske stabilt lag,.Men med tanke på at de fleste spillerne er rundt 30 åra, kanskje vi trenger en/to ung spillere som kan bære oss videre etter "gamle gutta" legger opp,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Mulig Ribery kommer istedet for Aguero.

Bra å komme tilbake etter 1-0 under. Deco har begynt bra og håper han fortsetter slik sjølv om han har hatt ein del feil, håper han klarer å rette på det. Sheva fekk spela litt, og trur han kanskje kan bli ein viktig spelar av det litle eg såg...

Har sett Sinclair og Mancienne i nokre kamper. Mancienne virker ikkje trygg, men det kommer etterkvart kan eg tenke meg. Sinclair spelte okay i det eg såg av den seinaste Wigan kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...