Latias Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 1-2, ja. Er nok avgjort nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Om du ikke skjønte den,så får det bare være. Fin straffe av Lambard der- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Laaaampaaard! Det hjalp å ta på seg drakten, ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Av alle. Deco punkterte matchen. God stemning! Gjett om jeg angrer på at jeg ikke dro på Roadhouse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Three Lions er vel flere hakk bedre? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Plutselig så blir man glad i Deco igjen, skjer med sveisen til Sheva? Men kampen, hvorfor må Chelsea ligge under først, så skjønne oi, vi må vinne jo, kan de ikke ta kontroll fra første stund sånn som vi gjorde i andre omgang, En ting til de finnes maaaange måter å feire på, hvorfor MÅÅ man ta av drakten, når man vet man får et gult kort??? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Three Lions er vel flere hakk bedre? På Roadhouse sitter det bare Chelsea-fans i andreetasjen En ting til de finnes maaaange måter å feire på, hvorfor MÅÅ man ta av drakten, når man vet man får et gult kort??? Veldig enig. Det skaffer karantener, og det kan være veldig, veldig dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ikke så rart,siden bartenderen er chelseafan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Om du ikke skjønte den,så får det bare være. Fin straffe av Lambard der- Var før editen. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Elendig første, og flott andre. Har Chelsea ambisjoner om å vinne gullet så bør de spille slik de gjorde i andre omgang, da kan det fort bli en del poeng å plukke. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Fikk med meg at Aguero spilte A.Madrid igår CL, da regner jeg med at den avtalen ikke går gjennom, er ikke lenge igjen til transfervinduet stenger nå da, så lurer jeg på om vi egentlig trenger noe flere spillere i år? Har jo et ganske stabilt lag,.Men med tanke på at de fleste spillerne er rundt 30 åra, kanskje vi trenger en/to ung spillere som kan bære oss videre etter "gamle gutta" legger opp,. Endret 20. august 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Mulig Ribery kommer istedet for Aguero. Bra å komme tilbake etter 1-0 under. Deco har begynt bra og håper han fortsetter slik sjølv om han har hatt ein del feil, håper han klarer å rette på det. Sheva fekk spela litt, og trur han kanskje kan bli ein viktig spelar av det litle eg såg... Har sett Sinclair og Mancienne i nokre kamper. Mancienne virker ikkje trygg, men det kommer etterkvart kan eg tenke meg. Sinclair spelte okay i det eg såg av den seinaste Wigan kampen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Mancienne virker ikke trygg? Jeg har ikke sett kampen, så jeg kan ikke uttale meg, men Wolves-fansen var i alle fall ekstremt fornøyd med ham. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kva kamp var det? Eg såg det eg trur var den første kampen, då virket han ikkje trygg. Kanskje han har blitt betre no. Endret 20. august 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvordan har dere sjanse på Ribery når han ikke vil til England og Bayern ikke vil selge? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Blir artig å se hvordan Duff gjør det for fulham om han får spille idag. Gleder meg skikkelig til dagens kamp, Fulham og Chelsea i en og samme kamp og også et nabooppgjør, herlig fotball i vente. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 ----------------Cech Bosingwa - Carvalho - Terry - Cole -----------------Mikel Ballack-----------------------Malouda -----------------Lampard ------------Drogba---Anelka----------- Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 I all verden. For ei kule av Mikel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå