Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor Ballack ikke er med i troppen? Han er vel ikke skadet?

7629351[/snapback]

Han er suspendert..

Idag funket det ikke kollektivt..selv om vi skapte sjanser, så var det noe som ikke fungerte...

Utrolig mange sjanser som skulle vært satt i mål, men som ikke gikk inn azz...vi er rett og slett uheldige..

EDIT: Faen azz, har så mange sjanser å putte på i sluttminuttene...selv om vi skaper nok, så er det for dårlig prestert..

hmm..6 poeng igjen, håpet på at det skulle bli 4...menmen, jeg har fortsatt troren, fortsatt mange kamper igjen..

Endret av MyoK
Lenke til kommentar
Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi.

7633305[/snapback]

Det gjør vi vettu..håper det skjer, så kanskje vi begynner å finne tilbake til "toppforme"

Lenke til kommentar
Hvordan går det med Cech egentlig? Er han frisk og snart spilleklar eller blir han ute en stund til? :shrug:

7636964[/snapback]

Ble vel egentlig fortalt litt tidligere?

Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi.

7633305[/snapback]

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Jeg synes at det ikke bare er de nye stjernene som har skuffet, lampard er jeg faktisk ganske skuffet over :blush:

Leste også her om dagen på sky news sitt tekst tv, der stod det at lampard var blitt for ego og at han skyter for mye, dette var noe av grunnen til at sheva ikke har slått til :(

Jeg mener selv at det selvfølgelig ikke bare er dette som er grunnen, men det er noe i det de skriver ;)

Lenke til kommentar
Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne?

7645394[/snapback]

Nja,Ballack syns faktisk Ballack har tilpasset seg PL bra i det siste, noe Sheva ikke har gjort i det hele tatt. Ting tar litt tid, men ikke så lang tid som sheva.

Lenke til kommentar
Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne?

7645394[/snapback]

Nja,Ballack syns faktisk Ballack har tilpasset seg PL bra i det siste, noe Sheva ikke har gjort i det hele tatt. Ting tar litt tid, men ikke så lang tid som sheva.

7648371[/snapback]

Ballack blir bedre og bedre for hver uke :) Gleder meg til han får fininnstilt skuddfoten, da skal det bli hett for Manu :cool:

Lenke til kommentar

7645394[/snapback]

7648371[/snapback]

Ballack blir bedre og bedre for hver uke :) Gleder meg til han får fininnstilt skuddfoten, da skal det bli hett for Manu :cool:

7650681[/snapback]

*skjelver i buksene* :!:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...