Ksungam Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet hvorfor Ballack ikke er med i troppen? Han er vel ikke skadet? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Noen som vet hvorfor Ballack ikke er med i troppen? Han er vel ikke skadet? 7629351[/snapback] Antakelig for dårlig form eller dårlig på trenning. Men begynner å bli liten tid for Chelsea nå, kan det bli nok en uavgjort? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Får ikke håpe det, nå synes jeg nesten synd på dem Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Noen som vet hvorfor Ballack ikke er med i troppen? Han er vel ikke skadet? 7629351[/snapback] Han er suspendert.. Idag funket det ikke kollektivt..selv om vi skapte sjanser, så var det noe som ikke fungerte... Utrolig mange sjanser som skulle vært satt i mål, men som ikke gikk inn azz...vi er rett og slett uheldige.. EDIT: Faen azz, har så mange sjanser å putte på i sluttminuttene...selv om vi skaper nok, så er det for dårlig prestert.. hmm..6 poeng igjen, håpet på at det skulle bli 4...menmen, jeg har fortsatt troren, fortsatt mange kamper igjen.. Endret 2. januar 2007 av MyoK Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi. 7633305[/snapback] Det gjør vi vettu..håper det skjer, så kanskje vi begynner å finne tilbake til "toppforme" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=202264 Andrade? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Noen her inne som er på andre Chelsea-forum? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvordan går det med Cech egentlig? Er han frisk og snart spilleklar eller blir han ute en stund til? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvordan går det med Cech egentlig? Er han frisk og snart spilleklar eller blir han ute en stund til? 7636964[/snapback] Hørt han skal være tilbake til våren jeg, men det er ikke bombesikkert. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvordan går det med Cech egentlig? Er han frisk og snart spilleklar eller blir han ute en stund til? 7636964[/snapback] Ble vel egentlig fortalt litt tidligere? Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi. 7633305[/snapback] Endret 4. januar 2007 av GBD Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skuffende romjulskamper Chelsea har hatt. Er lite imponert over Kalou og Sheva. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg synes at det ikke bare er de nye stjernene som har skuffet, lampard er jeg faktisk ganske skuffet over Leste også her om dagen på sky news sitt tekst tv, der stod det at lampard var blitt for ego og at han skyter for mye, dette var noe av grunnen til at sheva ikke har slått til Jeg mener selv at det selvfølgelig ikke bare er dette som er grunnen, men det er noe i det de skriver Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne? 7645394[/snapback] Nja,Ballack syns faktisk Ballack har tilpasset seg PL bra i det siste, noe Sheva ikke har gjort i det hele tatt. Ting tar litt tid, men ikke så lang tid som sheva. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Essien og Drogba har, i mine øyne, vært Chelseas beste spillere i romjulen. Carvalho har også gjort mye bra til tider, selv om hans bedre halvdel - John Terry, altså - har vært fraværende. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne? 7645394[/snapback] Nja,Ballack syns faktisk Ballack har tilpasset seg PL bra i det siste, noe Sheva ikke har gjort i det hele tatt. Ting tar litt tid, men ikke så lang tid som sheva. 7648371[/snapback] Ballack blir bedre og bedre for hver uke Gleder meg til han får fininnstilt skuddfoten, da skal det bli hett for Manu Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel ikke bare de to som ikke har slått til, er det vel? Hva med Ballack f.eks.? Han har vel ikke akkurat glitret slik man skulle forvente av en verdensstjerne? 7645394[/snapback] Nja,Ballack syns faktisk Ballack har tilpasset seg PL bra i det siste, noe Sheva ikke har gjort i det hele tatt. Ting tar litt tid, men ikke så lang tid som sheva. 7648371[/snapback] Ballack blir bedre og bedre for hver uke Gleder meg til han får fininnstilt skuddfoten, da skal det bli hett for Manu 7650681[/snapback] *skjelver i buksene* :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ballack har en av de beste skuddfotene på balløya, så det er kanskje ikke så dumt å være bekymret for den dagen toppformen er tilbake. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 United kan da umulig gå en sesong uten skader. Chelsea har jo viktige spillere ute i hvert ledd. Er uansett enig med Mourinho, United har utnyttet chelsea sine skader utrolig dårlig, de burde vært foran med 10, 12, 14 poeng, det er bare 6! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå