rune89 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) - Chelsea jakter på Huseklepp Wat? Huseklepp er ikke god nok for første laget til Chelsea, det har jeg liten eller ingen tro på skal gå for hans del. Endret 12. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde vært morsomt å sjå han i Chelsea, men han kommer nok neppe til å slå gjennom. Det blir eit stoppested før ein mindre klubb fanger han opp. Tviler sterkt på at det er snakk om ein overgang. Ang. Ballack Evra situasjonen, så er ikkje Ballack borti Evras hode, men skulder. Derfor forstår eg ikkje kvifor han holder seg til hodet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jotun: Det er ingen regel som sier det, men det er "god kutyme" å gjøre det. Helt uenig. Det er ikke en bra ting å gjøre dette. Det fører til at mange spillere utnytter denne "kutymen" ved å ligge nede og ødelegge angrep. Derfor er regelen at spillet skal gå til dommeren blåser. Men da må dommeren gjøre jobben sin. Dommeren skal gjøre jobben sin ja (noe han ikke gjorde i dette tilfelle). Det er derfor jeg sier at det blir feil å skylde på Chelsea i situasjonen. Evra var som sagt rask med å komme seg opp, så at han dramatiserte hendelsen er jo helt klart. Edit: Huseklepp er ikke god nok for Newcastle engang. Dessuten har ikke Brann hørt noe fra Chelsea. Er merkelig om Chelsea vil ha en spiller som ikke eier fysikk - selv om han har andre kvaliteter. Endret 12. august 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ryktene rundt Huseklepp er avkreftet. Bosingwa på ein annan side går muligens til Bayern, kanskje i bytte mot Ribery. Håper ikkje det skjer. Ribery er ein veldig god spelar, men me har allereie gode vinger og Bosingwa storspelte forrige sesong. Så eg vil heller ha Bosingwa enn Ribery, men seier ikkje nei takk til Ribery til Chelsea. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ikke god nok for Newcastle? Huseklepp er absolutt god nok for enhver CCC klubb og antagelig en håndfull Premier League klubber hvis han får tillit. Jeg tviler jo sterkt på at Chelsea er interesserte, men dette ryktet vil utvilsomt få andre klubber til å se på han. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Han har kvaliteter som er gode, men jeg tviler på at fysikken hans ville tålt PL eller CC. OM noen år, kanskje - men har mest troen på at han ender opp i en middelmådig fransk klubb. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 - Chelsea jakter på Huseklepp Wat? I følge the s*n .. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Seriøst, om bosingwa går, da blir jeg skuffa. Han er en av mine favoritter. Legg heller mer penger på bordet. Eller bytt han med malouda. Liker malouda, men rib er bedre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Bosingwa drar ikke, Malouda drar ikke, Ribery blir i Bayern tror jeg,. Visst Chelsea skal spille 4-4-2 formasjon, trenger vi ikke en spiss til, holder ikke med Anelka, Drogba og Sturridge? Sinclair er på lån, og Kalou er bedre som ving enn spiss?? Endret 13. august 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Kalou er eigientleg spiss, men kan spela ving også. Synes det blir litt tynt mec 3 spisser når me spelar med 2. Hadde vore greit dersom Di Santo ikkje hadde gått på lån. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Van Gaal sier i dag at Bayern har gitt opp Bosingwa, han blir i Chelsea. I tillegg blir Ribery i Bayern. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Like greit for begge parter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11699_5488810,00.html Mancienne på lån til Wolves ... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Herlig, de elsker han i den klubben og han kommer til å få spilletid om de ikke da har gått til innkjøp på noe forsvarspillere av verdensklasse. Absolutt beste nyheten jeg kunne tenke meg fra den yngre garden i Chelsea mannskapet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har han ikke vært der på lån en gang tidligere også? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jo, han gjorde det visstnok strålende der i fjor når de vant Championship. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Bra at Manicenne blir lånt ut til ein PL klubb, der får han nok bra matching. Har trua på guten, han er jo tross alt eit av englands største forsvarstalent. Endret 13. august 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Lykke til denne sesongen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Takk for det! Har sjølv store forhåpninger denne sesongen og PL gullet er langt fra usannsynlig Dagens kamp: Chelsea - Hull Bør bli ein lett match. Trur det blir denne startoppstillingen: -------------------Cech------------------ --Bosingwa--Carvahlo--Terry--Cole-- -----------------Essien------------------ --Ballack--------------------Malouda--- ---------------Lampard------------------ ----------Anelka----Drogba------------ Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Enorm lettelse å få målet på overtid. Synes me spelte ganske bra, men Hull forsvarte seg med kjøtt og blod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå