Corey Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Etter det eg såg, såg det ikkje ut til at Ballack var noko særlig borti hodet til Nani. Kan hende eg tar feil, ser kampen tross alt fra ein stream. No offence,men den streamen må være mektig dårlig hvis du tror det var Nani som kolliderte med Ballack,istedenfor Evra På reprisen ser det derimot ut som en bevist handling fra Ballack sin side. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Etter det eg såg, såg det ikkje ut til at Ballack var noko særlig borti hodet til Nani. Kan hende eg tar feil, ser kampen tross alt fra ein stream. No offence,men den streamen må være mektig dårlig hvis du tror det var Nani som kolliderte med Ballack,istedenfor Evra På reprisen ser det derimot ut som en bevist handling fra Ballack sin side. Seier ikkje at Nani kolliderte, eg seier at Ballack ikkje traff hodet til Nani Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fantastisk av Cech! Seier'n er vår, seier'n er vår! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Oh yeah! Vi viser klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer, vil tro pokalen kommer med en viss bismak. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer, vil tro pokalen kommer med en viss bismak. Hvorfor? Dere fikk et mål på offside, vi fikk et på en som holdt seg til hodet, men ikke var skadet. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Smaken av revansje Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Om Chelsea-angrepet var klar over at det lå en mann nede, er det usportslig. Når det er sagt skal dommeren blåse på en hodeskade - så det er dommeren som i så tilfelle skal ha kritikk. I likhet med linjedommeren på slutten. *med forbehold om feil siden jeg bare har lest/blitt fortalt situasjonene og ikke har sett dem selv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer, vil tro pokalen kommer med en viss bismak. Hvorfor? Dere fikk et mål på offside, vi fikk et på en som holdt seg til hodet, men ikke var skadet. Venstrebacken deres hang, dermed er det ikke offside. Hvordan føles det å ha en haug med klysete, usympatiske møkkaspillere egentlig. Jeg ville blitt kvalm. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Og jeg vil kalle deg dårlig taper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er jeg, men målet var fortsatt ikke offside og benekter du at dere har usympatiske klyser? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, jeg benekter at de er klyser ja. Om de var usympatisk eller ei spiller ingen rolle, dommeren skulle ha blåst av. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan noen bekrefte om Drogba/Lamps så situasjonen? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Lampard har gått ut til pressen å sagt at det var dommeren sin jobb å blåse av, det kan tolkes på mange måter, men jeg tror nok at han såg han låg nede.. Endret 9. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I så tilfelle er det usportslig å ikke spille ballen utover sidelinjen - selv om Lamps har helt rett. Hodeskade = dommerens problem. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var forferdelig avgjørelse av dommeren ja, spesielt med tanke på at han blåste av for ballack med mageskade... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lampard så situasjonen (var veldig tydelig når situasjonen ble vist på nytt), men det er ikke sikkert at han så alvoret i den. Lampard regner jo med at når dommer ikke blåser, er det fordi Evra kom seg på beina igjen. Og er du sikker på at A.Cole opphevde offsiden? Det så veldig tydelig ut på replayen etter målet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kameraet står litt skrått på reprisen, men hvis du ser på gresset så vil du se at A. Cole henger igjen og dermed opphever offsiden. Jeg er relativt sikker. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer, vil tro pokalen kommer med en viss bismak. På ingen måte. Men tusen takk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Congratz Chelsea, deilig å slå de djevlene, hjelper på selvtilliten dette her og med tanke på med ny trener, PL og CL er vår denne sesongen Edit: Fikk ikk sett kampen, fikk Deco mye spilletid? Spilte bra? Dårlig? Og hva med Anelka??? Endret 10. august 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå