Treblad Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg sikler etter en bortedrakt med Mikel på selv - viktig å feire at gullgutten at signert ny fem års-kontrakt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yay. Bet365 gir oss bedre odds enn united foran CS. 2.60 til chelsea, 2.80 til United. 3.20 til uavgjort etter 90. Til gjengjeld gav de lik oddds foran CL-finalen i år. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Drogba med 3 nyer år --> http://www.chelseafc.com/news/drogba-exten...2243335_1744383 Men var det ikke noe snakk om at Drogba var en så stor beslasting for klubben med tanke på Øvrebø saken osv? Uansett glad for at han skrev ny kontrakt, viktig spiller i mine øyne. Endret 5. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg tenkte samme tanken med Drogba og Øvrebø, men ser ikke ut som det hadde så mye å si likevel. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tydeligvis ikke, og godt er det Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han ble jo så vidt straffet uansett, hadde nesten glemt hele episoden jeg. Fikset meg fri til lørdagen, selv om CS ikke betyr en dritt er det en kamp mot Manchester United og det blir spennende selv med tilnærmet lik reservelag på banene. Gleder meg! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Han ble jo så vidt straffet uansett, hadde nesten glemt hele episoden jeg. Fikset meg fri til lørdagen, selv om CS ikke betyr en dritt er det en kamp mot Manchester United og det blir spennende selv med tilnærmet lik reservelag på banene. Gleder meg! Fri på lørdag? Hvorfor da? CS spilles da søndag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Om det spilles søndag tenker jeg: eid Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/FA_Community_Shield http://www.viasat.no/TV-Guide/TV-Guide.html begge disse to sier søndag, i alle fall. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Haha, seff var det søndag. Jaja, eid indeed. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sinclair på lån til Wigan Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Enig, tomhel. Det der var feil av DOMMER, ikke chelsea. Du spiller til dommeren blåser. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hører rykter om at Ballack er på jordet? Sitter på jobb, og har ikke sett hendelsen. Om Chelsea-spillerene så situasjonen, men fortsatte og spille er det gale. Jeg har snakket i snart et døgn om fair play, og da er det ikke noe morro når klubben du holder med i England ikke følger de uskrevne reglene heller. Men slik jeg leser det var det snakk om en hodeskade? I så tilfelle er det også en grov dommertabbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skyt dommeren og Ballack, i den rekkefølgen. Dommeren som har hovedansvaret uansett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet hvor lampard var når evra skada seg? Drogba så det ikke, tror jeg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Etter det eg såg, såg det ikkje ut til at Ballack var noko særlig borti hodet til Nani. Kan hende eg tar feil, ser kampen tross alt fra ein stream. Endret 9. august 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Helt rett i det, da det var evra han brukte albue og skulder på. Og jeg ser det på 42" og vanlig TV-sending, ikke stream. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det der var da offside? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var det offside på Rooney sitt mål? Jaja, der vant United. Chelsea og straffekonk går aldri bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå