LarsP Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Chelsea har i løpet av den siste uken slått både AC Milan og Inter. Bra start på oppkjøringen kan man si. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Å herregud hvor Ferguson syter og klager. Begynner å bli ganske lei den sutringa! http://fotball.adressa.no/england/article145804.ece Viste seg at Adebayor ville til Chelsea eller United i stede i følge Ferguson, like greit at han gikk til City, var ikke en spiller jeg kunne tenkt meg i Chelsea. Nå er jo det ganske desperat hvis Ade har gjort det, og det er en fin liten ting som kalles psykologisk spill og Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Chelsea 2-0 Club America Ancelotti eksperimenterer med spelarane og mange unggutter får spela frå start. Sam Hutchinson, Michael Mancienne og Scott Sinclair fekk alle spela frå start. Deco spelte også frå start... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Chelsea 2-0 Club America Ancelotti eksperimenterer med spelarane og mange unggutter får spela frå start. Sam Hutchinson, Michael Mancienne og Scott Sinclair fekk alle spela frå start. Deco spelte også frå start... Mancienne og Di Santo viste virkelig bra innsats i kampen i går. Ingen spennende kamp å se på, men tok seg opp i andre omgang. Hutchinson virket som han hadde full kontroll på siden sin han også mens han spilte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Chelsea kan ordne en bytteavtale med AC Milan for å hente midtbanespilleren Andrea Pirlo. Som en del av denne avtalen drar spissen Claudio Pizarro og forsvarer Michael Mancienne til Italia. Pirlo? Tja. Men, å sende Mancienne andre veien er helt og holdent uaktuelt. Gutten er en av de største forsvarstalentene i England. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Enig, Mancienne må bli i Chelsea. Pirlo's storhetstid er forbi, hent heller ein ung midtbanespelar. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Seriøst, vi kan IKKE sende vekk mancienne. Da bør heller russeren bla opp litt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kvite drakter erstatter den gule 3. drakta Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Den var ikke så ille. Har bestilt hjemmetrøye med Lampard 8 på, til Charity shield. Spørs om det ikke blir med den ene, gitt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Pirlo nærmer seg overgang til Chelsea Håper indelig ikkje det skjer, det kommer til ende slik som med Deco. Flott spelar som ikkje passer inn i engelsk fotball, dessverre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mitt inntrykk er at dere stort sett satser på aldrende spillere, hva synes dere om det egentlig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg synes det er kjedelig og en smule "feigt". Det skal dog nevnes at dette høyst trolig har kommet som et resultat av den frekvente managerutskiftningen hvor den nye manageren har vært livredd for å ikke oppnå gode nok resultater raskt nok. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vil ikke ha pirlo. Hva i all verden skal vi med ham? Sentralt på midtbanen har vi allerede Lampard, Essien, Ballack, Mikel og (enn så lenge) Deco. Skal vi erstatte en av disse, bør han ikke være så forbanna gammel. Ballack er vel 32 eller 33, Lampard 31 og Deco hundgammel. Nå spørs det muligens litt hvor mye Ballack kommer til å spille, og Essien sliter vel med skader, så en forsterkning sentralt er muligens ikke så dumt, men det er bare tøv å kjøpe Pirlo. Blæh. Jeg liker IKKE at vi satser på aldrende storheter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Pirlo er bare 30 år, han har flere gode år foran seg. For en spiller som Pirlo er alder nærmest urelevant. Han kommer ikke til å miste pasningsfoten og overblikket. Med et beist som Essien bak seg for og dekke opp for visse fysiske mangler kan han bite godt fra seg i PL. Lampard - Essien - Pirlo er en fryktinngytende oppstilling, der spillerne utfyller hverandre svært godt. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ny tråd i Internasjonal fotball: Sett opp ditt Drømmelag i Premier League * Velg formasjon * Max 3 spillere fra hvert lag * Ikke lov med spillere fra Chelsea, Man United, Liverpool link: Sett opp ditt drømmelag i Premier Leauge Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I dag fikk jeg pakken min. Hjemmedrakt med Lampard 08 bakpå. FANTASTISK kvalitet, og den ser betraktelig bedre ut på ordentlig enn den gjør på bilder. Drakter har en tendens til å gjøre det, virker det som. Trykket er av god kvalitet. Bestilte fra chelseafc.com. Bestilte ekspress-levering. Bestilt onsdags kveld, sendt torsdags formidag, forsøkt levert mandags morgen (men da var jeg på skolen). Ble levert i går, men da på annen adresse (på min oppfordring), så jeg fikk henta den i dag. UPS er fantastiske å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tenkte på å bestille bortedrakten nå snart, med SEFF Anelka 39,. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I dag fikk jeg pakken min. Hjemmedrakt med Lampard 08 bakpå. FANTASTISK kvalitet, og den ser betraktelig bedre ut på ordentlig enn den gjør på bilder. Drakter har en tendens til å gjøre det, virker det som. Trykket er av god kvalitet. Så du ser ikke ut som en Autobot med den på? Skuffende. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I dag fikk jeg pakken min. Hjemmedrakt med Lampard 08 bakpå. FANTASTISK kvalitet, og den ser betraktelig bedre ut på ordentlig enn den gjør på bilder. Drakter har en tendens til å gjøre det, virker det som. Trykket er av god kvalitet. Bestilte fra chelseafc.com. Bestilte ekspress-levering. Bestilt onsdags kveld, sendt torsdags formidag, forsøkt levert mandags morgen (men da var jeg på skolen). Ble levert i går, men da på annen adresse (på min oppfordring), så jeg fikk henta den i dag. UPS er fantastiske å ha med å gjøre. Har bestillt der frå mange ganger og leveringa er veldig god. Vurderer å kjøpe drakta med Lampard eller Essien på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå