Sovende Panda Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Alle må få lov til å ha sin eigen meining. Kven som er beste midtstoppar i verden er det mange syn på, men dette er ikkje tråden til å diskutere det... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Venter fortsatt på spillerkjøp fra Ancelotti, men det er jo også en stund til 31.aug.. Endret 14. juli 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er håpløst at Chelsea og United fans krangler om det ja. Jeg mener selvfølgelig at Vidic er best, og det har han bevist denne sesongen. Måtte si det Hvor er det håpløst? Det er forskjell på å krangle og diskutere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Forsvarsrekka + keeper til Chelsea, slapp inn like mye mål som Manu sin i år,. Men uansett så synes mentaliteten til Terry er i verdensklasse,.og I MINE ØYNE så har han den beste lederen og midtstopperen,. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Registrerer forøvrig at Tevez virker klar for Manchester City. *Phew* Jeg var virkelig bekymret for at han skulle havne i mørkeblått neste sesong. Heldigvis valgte han den utvannede versjonen. Og hvorfor ville vi ikke ha Tevez? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Og hvorfor ville vi ikke ha Tevez? Altfor dyr å kjøpe, altfor dyr i drift, altfor middelmådig i prestasjonene. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvor er det håpløst? Det er forskjell på å krangle og diskutere. Fordi vi aldri kommer til å bli enige, Chelsea mener Terry og oss United fans mener Vidic. Men det er jo gøy å ha en sånn diskusjon gående og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Politikere kommer heller aldri til å bli enige, men de holder på fortsatt. Hva mener f.eks Arsenalsupportere? Gallas? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 De mener vel Toure/Gallas eller så begynner dem å skrike etter Tony Adams Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har vanskelig for å tro at de driter seg såpass ut. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Sannsynligvis ikke, vi er ikke dumme nok. Dessuten vi er ofte objektive og flink til å reflektere i forhold til de fleste(usaklig her, hehe) Gallas og Toure er gode de, men langt i fra verdens beste. Terry er heller ikke verdens beste, han. Holder knapp på Vidic jeg. Endret 15. juli 2009 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 What he said. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hehe får vel mene hva han vil, men i MINE øyne så er Terry den beste midtstopperen,.Yeeaaah,.Vidic er en GOD nr 2,. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Kan du begrunne hvorfor Terry er den beste midtstopperen i dine øyne? På hvilket område er han f.eks bedre enn Vidic? Det er vel forresten tåpelig at du tror at Arsenal - supportere skulle tro at Toure/Gallas var verdens beste midtstopper. Fortell meg; tror du at Lampard er verdens beste sentralemidtbanespiller også? Endret 15. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Fordi han spiller for Chelsea, og er mer egnet som leder, i mangel på andre ferdigheter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kan du begrunne hvorfor Terry er den beste midtstopperen i dine øyne? På hvilket område er han f.eks bedre enn Vidic? Det er vel forresten tåpelig at du tror at Arsenal - supportere skulle tro at Toure/Gallas var verdens beste midtstopper. Fortell meg; tror du at Lampard er verdens beste sentralemidtbanespiller også? Terry bedre fysikk, bedre leder, bedre spilleforståelse,. Beste midtbanespilleren er jo mange forskjellige, men Lampard er ikke dårlig, men det finnes mange bedre, Essien haha, neida Kaka, Fabregas feks er GANSKE gode,. Og det med at Arsenal supportere skulle si Gallas/toure mente jeg som SPØK,. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bedre fysikk? Nå må du nesten tulle. Å være en bedre leder gjør deg heller ikke til en bedre midtstopper. Bedre spilleforståelse? Uff, og uff. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det vil alltid være forskjellige meninger. Men man kan jo se på hvem av lagene som slapp inn mest mål for så å ta utgangspunkt i det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det vil alltid være forskjellige meninger. Men man kan jo se på hvem av lagene som slapp inn mest mål for så å ta utgangspunkt i det. Da kommer jo midtstoppermakker, backer og ikke minst keeper inn i bildet... Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 PrettyBoy, drit i midtstopper. Dere har en gud i midtbane!!! Og det er Essien. Fyfaen, verdens beste DM nu for tiden. Dere kan gjerne være uenige, men han er faen meg gud i DM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå