Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Det er håpløst at Chelsea og United fans krangler om det ja. Jeg mener selvfølgelig at Vidic er best, og det har han bevist denne sesongen. Måtte si det :tease:

Hvor er det håpløst? Det er forskjell på å krangle og diskutere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Politikere kommer heller aldri til å bli enige, men de holder på fortsatt. Hva mener f.eks Arsenalsupportere? Gallas?

Lenke til kommentar

Sannsynligvis ikke, vi er ikke dumme nok. Dessuten vi er ofte objektive og flink til å reflektere i forhold til de fleste(usaklig her, hehe) ;) Gallas og Toure er gode de, men langt i fra verdens beste. Terry er heller ikke verdens beste, han. Holder knapp på Vidic jeg.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Kan du begrunne hvorfor Terry er den beste midtstopperen i dine øyne? På hvilket område er han f.eks bedre enn Vidic?

Det er vel forresten tåpelig at du tror at Arsenal - supportere skulle tro at Toure/Gallas var verdens beste midtstopper. Fortell meg; tror du at Lampard er verdens beste sentralemidtbanespiller også?

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Kan du begrunne hvorfor Terry er den beste midtstopperen i dine øyne? På hvilket område er han f.eks bedre enn Vidic?

Det er vel forresten tåpelig at du tror at Arsenal - supportere skulle tro at Toure/Gallas var verdens beste midtstopper. Fortell meg; tror du at Lampard er verdens beste sentralemidtbanespiller også?

Terry bedre fysikk, bedre leder, bedre spilleforståelse,.

Beste midtbanespilleren er jo mange forskjellige, men Lampard er ikke dårlig, men det finnes mange bedre, Essien haha, neida Kaka, Fabregas feks er GANSKE gode,.

Og det med at Arsenal supportere skulle si Gallas/toure mente jeg som SPØK,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...