JRL Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Podolski var ute i kulden. Det er ikke Ribery. Noe som ikke gir mening i mine ører, mannen er jo fantastisk. laterlig salg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Podolski var ute i kulden. Det er ikke Ribery. Noe som ikke gir mening i mine ører, mannen er jo fantastisk. laterlig salg Han spilte 3 sesongen i Bayern men klarte aldri å finne godformen over lengre tid. Ergo; han satt mye på benken, hvilket han ikke likte. Dessuten led han ofte av hjemlengsel til Køln, der han var byens store sønn og lagets aller største stjerne. Altså var det et absolutt godt salg for alle parter. Jeg personlig er meget fornøyd med å bytte ham ut med Mario Gomez, som jeg er sikker på at vil slå til i Bayern. Vi blir faen meg farlige i år! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Podolski var ute i kulden. Det er ikke Ribery. Noe som ikke gir mening i mine ører, mannen er jo fantastisk. laterlig salg Han spilte 3 sesongen i Bayern men klarte aldri å finne godformen over lengre tid. Ergo; han satt mye på benken, hvilket han ikke likte. Dessuten led han ofte av hjemlengsel til Køln, der han var byens store sønn og lagets aller største stjerne. Altså var det et absolutt godt salg for alle parter. Jeg personlig er meget fornøyd med å bytte ham ut med Mario Gomez, som jeg er sikker på at vil slå til i Bayern. Vi blir faen meg farlige i år! jeg skjønner godt at han ville ut av klubben og opp fra benken. Men han imponerte meg veldig når han fikk spille mer fast på slutten av sesongen når toni etc var skadet. syns han var helt rå. klart å få Gomez er utrolig bra, men syns di heller skulle bynt å fase toni ut, selv om han var top scorer. uansett, dette blir bayern's år, vi har forsterkett stallen veldig, noe som var på tide. lurer på om vi får se lahm på høyre siden i år. *takeover chelsea tråden* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Skal noen av dere se Chelsea noe sted i år? Da håper jeg dere kan ta turen innom her og liste opp Oversikt: Hvem skal på fotballkamp i utlandet kommende sesong Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva trur dere, går Terry i sommer? Har han på fjorårs-drakten, men for min del så er ikke 300millioner for den mannen så ille. Om den handelen skulle gå i boks så vil det være trist men forståelig og vi har folk som står klare til å prøve seg å ta hans plass i laget. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde jeg vært Chelsea-supporter hadde jeg ikke villet gi slipp på Terry for noen pris. Spillere som han vokser ikke på trær, han er den fødte leder som løfter hele laget med sin tilstedeværelse. Til sammenligning hadde jeg blitt sønderknust hvis Arsenal hadde solgt Tony Adams. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg tror og håper Terry blir i Chelsea, han er en av våres nøkkelspillere, og hvilke spillere har vi som kan ta over han sin plass? Så jeg håper Chelsea fornyer kontrakten hans, han vil vel ha en bedre ukelønn,. Leste et sted at Chelsea har lagt inn et bud på Zlatan? Hvorfor ikke en byttehandel istedet, Deco og Carvalho mot Zlatan,. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Selvfølgelig skal ikke Terry selges. Prisen er egentlig ikke relevant. Endret 13. juli 2009 av LarsP Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Terry er spelaren som holder Chelsea oppe. 300 mill for han er iallefall ikkje mykje for verdens beste forsvarspelar, men som Ancelotti sa, Terry har ikkje noko pris. Terry har også sagt at han vil avslutte karrieren i Chelsea. Engelske medier finner på disse overskriftene fordi dei selger og skaper oppsikt... Leste også at det er lagt inn eit bud på Zlatan. Ingen dårlig handel i mine øyne, men då bør me selge ein spiss... Endret 13. juli 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kanskje for en ronaldo-pris, men vi må ta sinnsykt mye mer enn 300mill for terry. Jeg vil ikke selge, for guds skyld. Zlatan kan jeg godt se i chelsea. Problemet er om vi kan beholde både anelka og drogba da. Blir muligens ikke nok spilletid på alle. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Terry er spelaren som holder Chelsea oppe. 300 mill for han er iallefall ikkje mykje for verdens beste forsvarspelar, men som Ancelotti sa, Terry har ikkje noko pris. Terry har også sagt at han vil avslutte karrieren i Chelsea. Engelske medier finner på disse overskriftene fordi dei selger og skaper oppsikt... Leste også at det er lagt inn eit bud på Zlatan. Ingen dårlig handel i mine øyne, men då bør me selge ein spiss... Terry, verdens beste forsvarspiller? Nå nei du. Dere har en på eget lag som er bedre; Carvalho, samt er både Vidic og Rio bedre bare i Premier League. Endret 13. juli 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Terry sin mentalitet er i verdensklasse, Rio og Vidic har hatt en bra sesong sammen i år..Carvalho kan vi godt selge,. Men uansett, spørs hvilket lag man liker, Barca mener vel Puyol er den beste, Manu=Vidic, Chelsea= Terry osv,. Spiller ingen rolle, jeg vil ik selge Terry i det hele tatt,. Trenger ikke å selge en spiss for å hente inn Zlatan, kunne ha sett for meg en byttehandel, Deco og Carvalho til Inter og vi får Zlatan,.De to førstnevnte vil jo til Inter uansett og er ønsket av treneren også,.Så ser ikke at det skulle by på no problemer,. Kanskje Chelsea kan prøve seg på en formasjon som ---------------Chech Bosingwa Terry Alex A.Cole --------Essien J.Cole---------Lampard Zhirkov -----Anelka/Drogba Zlatan Endret 13. juli 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Forøvrig spilte Vidic sitt beste sammen med Evans, så å insinuere at den ene er avhengig av den andre er feil. I tillegg spilte de også strålende ifjor. Å ingen Barca supporter med hodet på rett plass mener at Puyol er verdens beste. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 La oss ikkje henge oss opp i kven som er verdens beste forsvarspelar osv. Som sagt håper eg ikkje Terry forlater Chelsea, men kom til å tenke på Barry. 8 år i Villa, kaptein, så forlater han Villa til fordel for City... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Trenger ikke å selge en spiss for å hente inn Zlatan, kunne ha sett for meg en byttehandel, Deco og Carvalho til Inter og vi får Zlatan,.De to førstnevnte vil jo til Inter uansett og er ønsket av treneren også,.Så ser ikke at det skulle by på no problemer,. Jeg tror Inters sportslige styre skal befinne seg i en rimelig heftig alkoholrus for å godkjenne den byttehandelen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det tror jeg også. Men deco + carvalho + penger mot zlatan går an. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Terry verdens beste forsvarspiller? Vært på flaska, eller? Terry er en duellsterk midtstopper, men mangler mye for å bli kalt verdens beste. Ikke er han den mest duellsterke midtstopperen i verden heller. Tulleutsagn. Jeg sier da ikke at Michael Carrick er verdens beste midtbanespiller. Det blir det samme. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Trenger ikke å selge en spiss for å hente inn Zlatan, kunne ha sett for meg en byttehandel, Deco og Carvalho til Inter og vi får Zlatan,.De to førstnevnte vil jo til Inter uansett og er ønsket av treneren også,.Så ser ikke at det skulle by på no problemer,. Jeg tror Inters sportslige styre skal befinne seg i en rimelig heftig alkoholrus for å godkjenne den byttehandelen. Jeg mente jo pluss penger å da ,.AAAAH hadde vært deilig om vi kunne kvitte oss med Deco og Carvalho og fått inn Zlatan,. Terry verdens beste forsvarspiller? Vært på flaska, eller? Din bavian, JEG synes han er verdens beste midtstopper,. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Manchester United-supportere kommer naturligvis til å si at deres representant er den beste, dette er som forventet. Jeg mener at Carvalho brukte å være verdens beste midtstopper, men har til gode å vise de samme taktene etter alle skadene han har pådratt seg. Hvem som er verdens beste midtstopper er uansett uviktig, da det ikke er dette som gjør Terry usalgbar. Registrerer forøvrig at Tevez virker klar for Manchester City. *Phew* Jeg var virkelig bekymret for at han skulle havne i mørkeblått neste sesong. Heldigvis valgte han den utvannede versjonen. Endret 14. juli 2009 av LarsP Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er håpløst at Chelsea og United fans krangler om det ja. Jeg mener selvfølgelig at Vidic er best, og det har han bevist denne sesongen. Måtte si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå