Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært ganske deilig å ha Ribery på laget, og Madrid har vel ikke råd til flere spillere nå,.Men Scarface vil jo kun dra til Madrid, så det utelukker oss..Men hva om de får får Bosingwa pluss no kroner, og vi får Ribery, da MÅ vi skaffe oss Maicon,.

Nå har vi jo Zhirkov er på spent på åssen han arter seg i Chelsea, Hiddink sin anbefaling, og han stoler jeg på..

I tillegg har vi jo Malouda, Cole, og Kalou er jo ving eller spiss??Hakke skjønt meg helt på han,.

Har jo ganske sterk midtbane der trenger vi ikke forsterkinger: Ballack, Essien, Lampard, Mikel som nettop har signert 5års kontrakt :)

Forsvar: Cole, Bosingwa, Alex, Ivan, Terry(som vil ha ny utfordring) visst han drar da sliter vi virkelig synes jeg,.Men tror og håper han aldri kommer til å forlate Chelsea,.

Angrep: Drogba, Di Santo, Daniel Sturridge, og Anelka,

Trenger vi no nye spillere da? Muligens en ving spiller på høyresiden??og høyreback?

Lenke til kommentar

Måtte bare smile av dette, Abra er mafia hehe..

Den 25 år gamle russiske landslagsvingen ble Chelseas eiendom mandag.

Zjirkov briljerte under fotball-EM sist sommer. Det er langt mellom den orale briljeringen i engelsk.

– Abramovitsj kom inn i garderoben vår etter at vi i CSKA Moskva vant den russiske cupen for tre år siden. Plutselig snudde han seg mot meg og sa: «Jurij, start å lære deg engelsk.»

– Jeg svarte ikke, bare smilte. Dessverre kan jeg fortsatt ikke engelsk. Nå vet jeg at jeg skulle ha tatt rådet mer alvorlig. Men for tre år siden trodde jeg ikke at jeg noen gang ville få bruk for engelsk i karrieren min, sa Zjirkov.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det er spekulasjoner, og at han IKKE drar til City, hva f** han er jo ryggraden i Chelsea synes nå jeg,.

Han vi vel ha en bedre kontrakt antar jeg, er usikker på hva han tjener i forhold til de andre, noen som kan dette bedre enn meg?

Lenke til kommentar

Spekulasjoner. Terry blir i Chelsea ut karrieren.

Hva spillerkjøp angår så håper jeg Chelsea plukker opp noe av vrakgodset til Real Madrid. Sneijder, Van der Vaart og Huntelaar er tre personlige favoritter.

Ideelt sett sitter man igjen med følgende oppstilling til høsten;

Cech

Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole

Essien - Lampard

J. Cole - van der Vaart - Zhirkov

Ny spiss*

*Velg èn; Huntelaar, Agüero, Pato.

Lenke til kommentar

Meiner eg Sneijder hadde vore eit betre valg enn Van der Vaart. Etter mine erfaringer er vel Sneijder ein betre spelar...?

Synes ikkje me trenger særlig forsterkninger på topp. Me har Anelka, Drogba, Di Santo, Kalou og no Sturridge. Men å hente inn nytt, ungt blod på topp hadde ikkje vore dumt, slik som Aguero eller Pato. Men tviler på at dei blir å sjå i blå trøye til høsten...

Lenke til kommentar

Begge to er knallgode spillere bare med vidt forskjellig spillestil. Sneijder er en individualist mens van der Vaart er en tiltrettelegger. Begge to hadde fylt den offensive midtbanerollen på en utmerket måte. Jeg er dog litt skeptisk til Sneijders skadehistorikk.

Hva spissrollen i Chelsea angår så synes jeg at Anelka begynner å bli gammel, Drogba er uspiselig mens Di Santo / Sturridge er talenter. Kalou passer ikke som enslig spiss. Ergo trenger Chelsea en ny, ung angriper som kan vokse seg stor i årene som kommer (a là Torres i Liverpool).

Lenke til kommentar

----------------Cech

Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole

-------------Essien - Ballack

J. Cole - Lampard------- ---Zhirkov

-------------Anelka/Drogba

Synes ikke vi trenger en ny spiss men visst jeg kunne velge mellom Huntelaar, Agüero, Pato. Så ville jeg ha valgt Pato i og med at han er den yngste og god kontakt med vår nye trener, men han til Chelsea, skjer nok ikke, Aguero blir for dyr, Huntelaar er 26 nå, fortsatt noen gode år igjen, men virker som Fergie vil ha han på Manu,.Og agenten hans sier han blir i Madrid,.

Madrid sine rester ville jeg ha valgt Robben og Sneijder,.

Som sagt synes jeg vi trenger forsterkninger på høyresiden, en ving og en forsvarspiller,.Eller hva?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Pato kan dere mer eller mindre bare glemme. Når det gjelder Aguero så blir jo ikke han for dyr får Chelsea? Eller har russeren låst penga inne? Og hvis Aguero får tilbud ifra både Chelsea og United, så er det ikke sikkert hva han velger.

Lenke til kommentar
Synes ikke vi trenger en ny spiss men visst jeg kunne velge mellom Huntelaar, Agüero, Pato. Så ville jeg ha valgt Pato i og med at han er den yngste og god kontakt med vår nye trener, men han til Chelsea, skjer nok ikke, Aguero blir for dyr, Huntelaar er 26 nå, fortsatt noen gode år igjen, men virker som Fergie vil ha han på Manu,.Og agenten hans sier han blir i Madrid,.

Madrid sine rester ville jeg ha valgt Robben og Sneijder,.

Som sagt synes jeg vi trenger forsterkninger på høyresiden, en ving og en forsvarspiller,.Eller hva?

Dersom man skal bruke X antall millioner på en ny spiller så bør han være et naturlig førstevalg i den posisjonen i et par år fremover. På høyresiden har man allerede Bosingwa og J. Cole som begge to er i verdensklasse når de er skadefrie. Backup har man mer enn nok av i form av Mancienne, Beletti, Ivanovich, Kalou, Anelka og Stoch. Ideelt sett bør man teste ut Mancienne og Stoch i de kampene hvor dette er mulig, da de er prospekt for fremtiden.

Pato kan dere mer eller mindre bare glemme. Når det gjelder Aguero så blir jo ikke han for dyr får Chelsea? Eller har russeren låst penga inne? Og hvis Aguero får tilbud ifra både Chelsea og United, så er det ikke sikkert hva han velger.

Jeg tror heller ikke at Chelsea kommer til å få tak i Pato/Agüero/Huntelaar, men jeg ser ingen andre alternativer som kan komme inn å styrke laget i tiden fremover.

Aguero ville ha 2,5 mill i uka, men visst vi greier å kutter ned til lønna hans, så har jeg ikke no imot å ha han på Chelsea,

Ribery kan vi oxo glemme, han skal til Madrid neste sommer virker det som,.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2663803.ece

Mener at Roman har sagt han er villig til å bla opp visst spilleren er verdt det,.

Agüero er naturligvis ikke verdt 2,5 millioner i uka. Ingen fortjener så mye i ukeslønn.

Ribery er priset ut av markedet. Jeg kan ikke forstå at Bayern München priser han til 500 millioner++, men solgte Lukas Podolski til spottpris.

Lenke til kommentar
Ribery vil også bort, men bare til Real Madrid.

Har unggutter som Balotelli og Vela for å nevne nokon. Kanskje me kan skaffe ein av dei?

Tviler sterkt på at Vela vil dra til en annen engelsk klubb. Balotelli tror jeg også skal bli vanskelig å skaffe til tross for alle pengene dere har. Det har blitt veldig mye vanskeligere å handle nå enn det var før i tida

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...