Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jo, det hadde jeg. Spytting er uansett usmakelig. Situasjonen trenger ikke bli snudd, siden Drogba også slår til Vidic, og jeg mener at spyttinga er værst. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er enig i at det er det ja, men syns fortsatt ikke spytting er verre enn å gå til fysisk angrep. Men helt ok å hate spillere pga slikt, er ikke alltid jeg liker spillere heller etter å ha sett diverse stygge taklinger, etc. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Forstår ikkje kva folk har imot John Terry... Er enig i at det sjølv er nokon på Chelsea som bør endre litt på oppførselen sin, men ikkje Terry Han spyttet på Tevez. Det er langt i frå det verste eg har sett. Viss du ser på kva som skjedde før så ser du at Drogba fekk rødt kort, antekelig pågrunn av Tevez, og då forstår du frustrasjonen til Chelsea spelarane. I slike situasjoner gjør du handlinger du ikkje tenker over, men angrer på seinare. Han går og snyter seg på en motspiller. Det er noe av det styggeste og mest respektløse jeg har sett. Taklinger, slag og knuffing er en ting. Men dette er laveste sort. Snyter du deg på noen er det en gjennomtenkt handling uten tvil. Der og da mistet Terry all min respekt. Fy faen så lavmål det der er. At han i ettertid for sympati får en straffebom og ikke fokus havner på dette er latterlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Som jeg skulle skrevet det selv. Men noen mener at å klaske til noen på kinnet er verre... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Forstår ikkje kva folk har imot John Terry... Er enig i at det sjølv er nokon på Chelsea som bør endre litt på oppførselen sin, men ikkje Terry Han spyttet på Tevez. Det er langt i frå det verste eg har sett. Viss du ser på kva som skjedde før så ser du at Drogba fekk rødt kort, antekelig pågrunn av Tevez, og då forstår du frustrasjonen til Chelsea spelarane. I slike situasjoner gjør du handlinger du ikkje tenker over, men angrer på seinare. Han går og snyter seg på en motspiller. Det er noe av det styggeste og mest respektløse jeg har sett. Taklinger, slag og knuffing er en ting. Men dette er laveste sort. Snyter du deg på noen er det en gjennomtenkt handling uten tvil. Der og da mistet Terry all min respekt. Fy faen så lavmål det der er. At han i ettertid for sympati får en straffebom og ikke fokus havner på dette er latterlig. Det er greit for meg at du mister respekten for Terry. Men slike situasjoner er, da og da, ikkje godt nok gjennomtenkt. I slike situasjoner er det frustrasjon som styrer hjernen og ikkje motsatt, då gjør man ting man ikkje tenker og angrer på i ettertid. Tipper at dei fleste har følt det sånn i ein eller annan situasjon, der sinnet styrer ein handling man angrer på i ettertid. EDIT. For dei som er interresert... Her ser du heile episoden Endret 5. juli 2009 av Mutu Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da er Zhirkov klar for Chelsea; Link En av verdens beste klassiske vingspillere. Skal bli spennende å se hva han klarer å utrette i Chelsea. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Åssen oppstår konflikten egentlig? Åffer ble Tevez og Terry sinna på hverandre? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fox: Du kan sjå episoden her: http://www.youtube.com/watch?v=OEnDHwMh8-o...feature=related LarsP: Endelig har me fått ein ny ving, i tillegg kan han dekke A. Cole om han vert skada. Blei også glad når eg leste at Ancelotti hadde svart på pressekonferansen at Terry ikkje var til salgs. Det har vore spekulasjoner rundt det i det siste... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Mutu, ja?!? Jeg kan se, men jeg kan ikke se åffer de blir sinna? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Slik eg oppfatter det seier Tevez noko til Terry som starter det heile. Seinare slår Drogba Vidic og får dermed rødt kort. Terry blir frustrert og spytter til Tevez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Om Tevez sa noe negativt, så hadde vel Terry sagt det i mediene? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det hadde jo bare laget enda meir oppstyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke for Terry. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, men det hadde blitt unødvendig oppstyr rundt situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det hadde bedret saken til Terry mye, og han hadde garantert ikke holdt kjeft om det pga å ikke lage oppstyr, muligens Jesus hadde, selv om han ikke hadde spyttet i etterkant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg mener å huske Terry mente at Tevez halte ut tiden, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Terry har sikkert fortrengt hele kampen, uansett. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Leste på TV2 Sporten at Ancelotti ikkje har gitt opp jakten på Ribery. Håper han kommer til klubben, det hadde vore ei klassesignering. http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2805039.ece Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Var det ikke Ribery som ønsket seg aller mest til Real? Isåfall ville det vært vanskelig å få han over til London.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er uansett på tide å melde seg ut av Ribery-jakten. Han kunne utvilsomt blitt en solid forsterkning for Chelsea, men hvis han i det hele tatt skal forlate Bayern München til fordel for en annen klubb enn Real Madrid, regner jeg med at prisen blir latterlig høy og ikke samsvarende med spillerens faktiske kvalitet. Markedet har gått crazy siden kjøpene av Kaka og Ronaldo. Det finnes andre, gode offensive spillere der ute - og vi har unge, lovende spillere i troppen allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå