Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Uavhengig av målene han scoret i Nederland så var han fremdeles en langt heitere potet enn f.eks Kuyt og Kezman.

Rio var en eksepsjonelt lovende ung spiller på linje med blant annet Wayne Rooney.

Apropos unge spillere, jeg har lyst på Richards i Chelsea. ;)

7598623[/snapback]

Nåja, Kezman var jaktet av mange deriblant United og Inter. Å på det tidspunktet United kjøpte Ruud var han nettopp kommet tilbake fra et avrevet korsbånd og ingen andre klubber hadde bud inne på han så vidt meg bekjent, så så veldig varm potet var han ikke.

At Ferdinand var et talent er det ingen tvil om, men i samme klasse med Rooney var han ikke. Å United betalte ALT for mye i mine øyne for han på det tidspunktet, at de fikk pengene og vel så det tilbake er en annen sak. Men siden du trekker frem Rio kan man jo kalle Wayne Bridge og Scott Parker for det samme :hmm:

Uansett, er ikke jeg som har kritisert Chelsea for og kjøpe stjerner. Selvfølgelig kjøper man fra øverste hylle om man har råd til det. Så 'æ gidd itjs'

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... og ikke minst har ManU bedre form og motivasjon(virker hvertfall slik) om dagen. Mourinho sier ifølge tilogmed til egne spillerere at hele england er imot dem og med ManU. Skjønner ikke hva han vil oppnå med å si slikt.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
... og ikke minst har ManU bedre form og motivasjon(virker hvertfall slik) om dagen. Mourinho sier ifølge tilogmed til egne spillerere at hele england er imot dem og med ManU. Skjønner ikke hva han vil oppnå med å si slikt.

7608628[/snapback]

Slik hadde United det i et tiår, hindret ikke dem i å vinne noe :)

Lenke til kommentar
ManU hadde et annet lag som var i bedre form og mer motivert enn dem i et helt tiår? Eller tenker du på det Mourinho prøver å overbevise spillerne sine om?

7608658[/snapback]

Man Utd bygde opp laget sitt på en helt annen måte. De kjøpte ikke bare inn en haug av spillere å bygde laget opp etter 2 spillere (dvs. Terry og Lampard). Jeg tror Chelsea kommer meget sterkt tilbake. Men de greier nok ikke det denne sesongen.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar
ManU hadde et annet lag som var i bedre form og mer motivert enn dem i et helt tiår? Eller tenker du på det Mourinho prøver å overbevise spillerne sine om?

7608658[/snapback]

Mener at United har vært hatet av alle i England i et tiår, å hadde suksess. ABU hadde jo større medlemskare enn alle supporterklubbeene til United forent. Så Josè kan ikke legge litt av skylden på at Chelsea er hatet for at de ikke vinner. Det var poenget mitt :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Da missforstod du meg bare, og det er jo greit nok. Det jeg mente var at jeg skjønner ikke hvorfor Mourinho legger opp til at spillerne skal føle seg hatet. Jeg har hvertfall ikke lest no sted at han legger skylden på at de er hatet, det virker som det er det Mourinho prøver å oppnå av og til med sin arroganse spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...