Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Kva kjøp tenker du på då? Og kva personer meiner du?

Hva er galt med spillerkjøp? Og hva med Real Madrid, se på spiller kjøpene deres i forhold til Chelsea.

Real Madrid er ikke noe bedre nei, om du ser i f.eks United-tråden så er de sterkt hatet av mange.

Tja. Terry og Cole er jo ikke svigermors drøm, og så har vi jo vår kjære ivorianer som ikke er den mest sportslige fotballspilleren jeg vet om.

"sometimes I shoot, and sometimes I dive" har han jo uttalt i et intervju rimelig kort tid etter overgangen til Chelsea.

Har ikke sansen for noen av de, nei. Ang kommentaren, så er det jo mye bedre enn Gerrard som kritiserer filming, og bedriver med det selv. Ikke så mange på Chelsea jeg hater, men det er en del arrogante folk der.

Enig med Limbeck.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg er fullt klar over at han er legende i Chelsea, han blir litt som med Keane (jada jada, Terry dreper ikke folk med taklingene sine). Terry er som sagt langt i fra den værste, selv om han ikke er jesus.

Lenke til kommentar
Forstår ikkje kva folk har imot John Terry... Er enig i at det sjølv er nokon på Chelsea som bør endre litt på oppførselen sin, men ikkje Terry :hmm:

Han spyttet på Tevez.

Det er langt i frå det verste eg har sett. Viss du ser på kva som skjedde før så ser du at Drogba fekk rødt kort, antekelig pågrunn av Tevez, og då forstår du frustrasjonen til Chelsea spelarane. I slike situasjoner gjør du handlinger du ikkje tenker over, men angrer på seinare.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Forstår ikkje kva folk har imot John Terry... Er enig i at det sjølv er nokon på Chelsea som bør endre litt på oppførselen sin, men ikkje Terry :hmm:

Han spyttet på Tevez.

Det er langt i frå det verste eg har sett. Viss du ser på kva som skjedde før så ser du at Drogba fekk rødt kort, antekelig pågrunn av Tevez, og då forstår du frustrasjonen til Chelsea spelarane. I slike situasjoner gjør du handlinger du ikkje tenker over, men angrer på seinare.

Nå forsvarte du en epsiode hvor Terry spytta på Tevez, ift tankegangen din, hadde det vært ok om Tevez hadde smekka til han.

Husker også en situasjon der han eller Lamp sier noe rassistisk til en svart Unitedspiller, og "får kjeft" av andre på laget.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

I min bok er det bedre å slå til noen, enn å spytte. Jeg ble kvalm når jeg så det. Spytting er absolutt lavmål. Hva mener du er verre enn spytting? Sånn bortsett fra Roy Keane-taklinger?

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at de fleste Chelsea fans forstår at Manchester United fan ikke liker Terry etter situasjonen med Tevez.

Hva som er verst får være opp til hver enkelt, men Drogba ble fortjent utvist for slag og Terry burde blitt utvist for spytting.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg mener å bli slått ned er langt verre enn å bli spyttet på, så er forsåvidt enig i at det har forekommet verre ting enn dette. Grunnen for at du mener spytting er verre er vel rett og slett at du er en United supporter..

Lenke til kommentar
I min bok er det bedre å slå til noen, enn å spytte. Jeg ble kvalm når jeg så det. Spytting er absolutt lavmål. Hva mener du er verre enn spytting? Sånn bortsett fra Roy Keane-taklinger?

Eg meiner å slå ned nokon er værre enn spytting. Man blir ikkje fysisk skadet av å bli spyttet på, i motsetning til å bli slått ned. Ikkje det at spytting er langt betre, men det er iallefall eit hakk betre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg mener å bli slått ned er langt verre enn å bli spyttet på, så er forsåvidt enig i at det har forekommet verre ting enn dette. Grunnen for at du mener spytting er verre er vel rett og slett at du er en United supporter..
Hva mener du?

Eg meiner å slå ned nokon er værre enn spytting. Man blir ikkje fysisk skadet av å bli spyttet på, i motsetning til å bli slått ned. Ikkje det at spytting er langt betre, men det er iallefall eit hakk betre.

Spytting må være noe av det mest nedlatende man kan gjøre mot noen. En venn spytta meg på skoen ved et uhell en gang, men jeg ble ikke sur. Når noen spytter deg i nakken derimot. Drogba-slapen på Vidic kjente han sikkert ikke engang. Det må han tåle. Om jeg hadde fått et ultimatum, så ville jeg heller fått en bitchslap enn å bli spytta i nakken. Ang fysisk skadet, de fleste slag på fotballbanen er lite gjennomtenkte, og enda mindre plasserte. Hadde det vært Rocky Balboa hadde jeg endret mening, men slike slag ender i verstefall med brukket nese, som regel hovent kinn. De fleste slag er vel med flat håndflate, det er min oppfatning. Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Som du seier, slag er lite gjennomtenkt når det skjer, det samme med spytting. Man angrer på slike ting når ting har roet seg. Samme om det er å slå ned nokon eller spytte på nokon. Heldigvis er det ikkje ofte slike ting skjer på ein fotballbane. Eg tipper på at viss du kunne velge om nokon skulle slå deg ned eller ikkje så hadde du nok valgt å ikkje blitt slått ned. Det samme med spyttingen. Så begge ting er like gale.

Lenke til kommentar
Hva mener du?

Det jeg mener er at jeg tviler sterkt på at du hadde syntes spytting var verre enn nedslåing om det hadde vært motsatt. Altså United spiller spytta på en Chelsea spiller. Spytting er uansett ekkelt å idiotisk i kampens hete, men det er langt i fra så ille som å gå til fysisk angrep på noen.

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Drogba slo til Vidic i samme situasjon, så poenget ditt frafaller.

Nei. Poenget mitt var at du ikke hadde sett så veldig ille på det om det var motsatt. Dessuten så klaget du på spyttingen, ikke slaget, så det er lite relevant det du skriver her.

Endret av Nipps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...