Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva er det som gjer Chelsea til ein slik hatet klubb som den er? Kvifor hater alle Chelsea?

PS: Seriøse svar...

Jo bedre du er jo mer blir du hatet. Det er jo derfor "alle" hater United også, men i tillegg har dere jo også spillere som ikke fremstår som særlig sympatiske. Dere er jo også en av mange London - klubber og har mer enn nok rivaler der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kva er det som gjer Chelsea til ein slik hatet klubb som den er? Kvifor hater alle Chelsea?

Når chelsea kjøpte Steve Sidwell just for kicks.

Greit å være et pengelag,men når Chelsea kjøpte nok stjerner for å stille med 2(om ikke 3) lag så dannes det litt ''hat''.

Ikke uten grunn at city har blitt mislikt i det siste

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Zhirkov er vel også rimelig bekreftet nå. Så ser meg allerede ganske fornøyd med sommerens aktivitet. Offisiell lansering av han som Chelseaspiller den 8.Juli skal det vistnok være.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det har for min del, noe med spillerkjøpene, og personlighetene til noen i klubben.
Lenke til kommentar

Tja. Terry og Cole er jo ikke svigermors drøm, og så har vi jo vår kjære ivorianer som ikke er den mest sportslige fotballspilleren jeg vet om.

"sometimes I shoot, and sometimes I dive" har han jo uttalt i et intervju rimelig kort tid etter overgangen til Chelsea.

Lenke til kommentar

Vel. Liverpool, Arsenal og Manchester United har jobbet seg opp til å bli en stor klubb. De har en lang historie med gode managere og spillere. De driver god butikk og investerer overskuddet tilbake i klubben.

Chelsea var på mange måte en stor klubb, men et stykke bak de klubbene jeg nevnte. De ble kløpt opp av en styrtrik person som bare dumpet en fantasibillion i klubben slik at klubben kunne kjøpe seg stor. Jeg synes det er mindre atraktivt.

Ja jeg vet at Liverpool og Manchester United har stor gjeld og driver i underskudd, men jeg tror alle som gidder å følge med, vet at det ikke er pga spillerkjøp eller bruk av inlånte penger. Det er pga lykkegjegere som tar og sinnsyke lån for å kjøpe klubben og overfører lånet til klubben.

Jeg må nok si at jeg ønsker Chelsea og City under Liverpool og Arsenal i resultatene.

Når det er sagt så kjenner jeg mange gode Chelsea fans.

Lenke til kommentar

Nå er det vanskelig å bryte hegemoniet i de store ligaene uten veldig mye penger, rett og slett fordi du får mye penger for å vinne og gjøre det bra i turneringer, hvilket gir klubben midler til å utvikle og kjøpe gode spillere, så det er en selvforsterkende prosess. Penger styrer fotballen i større grad enn før, og globalisering har gjort at spillerne er mer mobile enn før.

Jeg ser ærlig talt ikke noe galt

i å kjøpe seg gode spillere og bygge et godt lag på den måten, så lenge det gir oss fans (også fans av andre lag) god fotball å se på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...