Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Husker starten av seseongen 08/09 at jeg ble veldig fornøyd med at vi hadde fått Scolari som trener, Deco, Bosingwa og Quaresma..

Sesong start så lovende ut, Men etter hvert snudde den trenden og Chelsea begynte å avgi unødvendige poeng :(

Quaresma passet ikke inn i spillesystemet selvom jeg trodde "Mustangen" skulle bli en stor hit i londonklubben,.

Deco spilte bare dårligere og dårligere, En god ting var at Bosingwa ble bare bedre og bedre..

Scolari sparken, Deco og Quaresma ingen spilletid, Liker Scolari sin spillestil og skjønte hva han ville med Deco og Quaresma på midtbanen, men det funka rett og slett ikke..

Vår nye trener nå Ancelotti,.

Han har vunnet Serie A og CL med AC Milan. I år kom han på 3dje plass i Serie A,.

Håper og vil tro at Ancelotti er riktig mann for Chelsea og at han kan vinne ihvertfall CL og en PL,.Tiden vil da vise,.

Gleder meg,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drogba burde fått +2 for å være så jævlig stygg.

Du burde fått en cyanid-pille for og være idiot. Saklig. Fjott.

Straffen var ganske mild, klarer oss uten han i gruppespillet.

Heller Pirlo enn Becks :-P

Haha, naa skulle jeg akkurat kommentere hvor utrolig selvmotsigende det der var, men saa la jeg merke til at du er fra Senja. Da forventer jeg rett og slett ikke mer!:)

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Agüero-ryktene?

Aguero vil ha 2,5mill i uka, og det skjer ikke..Manu har også lagt inn bud på Aguero,.

Anelka er 30 nå, så han greier minst to sesonger til..

Har delte meninger om Drogba om jeg vil beholde han eller ikke, håper han finner formen som han hadde 06/07

33 mål totalt, ja jeg veit det begynner å bli et par år siden..

Nå er det jo no rykter om at Drogba skal til Chelsea, og Drogba den andre veien pluss no mill..Får håpe det skjer, Pato er en spennende spiller som kan vokse til å bli en stor spiller spess under Ancelotti vil jeg tro..

Også kommer jeg meg på jobb og leser dette:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2785993.ece

Hva f**, men det er vel bare no horsecrap..

Di Santo håper jeg får mere spilletid denne sesongen, og la gutten utvikle seg,.

Lenke til kommentar
Går rykter om at dere skal prøve dere på Maicon. Selv skjønner jeg ikke hva dere skal med flere høyrebecker, for dere har nok av de.

Bosingwa blir jo linka med Bayern Munchen, kanskje det er derfor de vil erstatte han med Maicon,

i mine øyne så er Maicon et hakk bedre enn Bosingwa..

Så har vi jo Ferraira som ikke jeg er så glad i, og Belletti er jo bare gammel og grå, beste hadde vært om vi hadde hatt Bosingwa og Maicon, for å øke konkurranse om høyreplassen, men jeg synes venstresiden er ganske tynn, hvem har vi der. A.Cole og??

Ser for meg en slik oppstilling,

-----------------Chech

Bosingwa/Maicon Terry Alex/Ivan A.Cole

Malouda Essien Lampard J.Cole

------------Anelka (ny spiss)

Så har vi jo Kalou som er en brukbar høyreving, Mikel, Ballack,

Etter min mening så synes jeg vi trenger en ny venstreback, ny spiss, og en ny venstreving..

Lenke til kommentar

4-3-3 fungerte veldig bra den siste delen av sesongen. Mest positiv til at Ancelotti velger 4-3-3/4-5-1 formasjon enn 4-4-2... Men me får vente og sjå om han velger 4-4-2 eller ikkje. Det av Aguero vil ha ei ukelønn på 2,5 mill er galskap! Trur ikkje han ender opp i Chelsea denne sommeren...

Lenke til kommentar

Eg synes Pato er ein god spelar, men Drogba er fortsatt målfarleg. Han scoret 10 mål denne sesongen, det er ganske bra med tanke på at han nesten ikkje fekk spele i begynnelsen av sesongen. Hadde han startet kvar kamp trur eg han hadde kommet opp i 20 mål. Drogba er ein del av Chelsea, han er ein ultimat spiss. Teknikk, fart, hodestyrke, god avslutter. Det einaste han trenger å jobba med er holdninga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...