Treblad Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Heller Pirlo enn Becks :-P Aller helst ingen av dem. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg er positiv til ein mulig Beckham overgang. Han har spelt bra for Milan denne sesongen og vist at han ikkje er klar til å "pensjonerast" enda. Men eg ville heller funnet eit ung talent istedet for å hente Beckham eller Pirlo. Men siden det er Ancelotti som er manager skal man ikkje sjå bort frå at det kjem eit par Milan spelarar til "Brua" i sommer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Trenger ikke flere boys over 30 nå, holder med de vi har, trenger nye, unge, sultne gutter,. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Veit ikkje om Diego frå Werder Bremen fortsatt er tilgjengelig. Trur eg leste at han var gått til Juventus... (?) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Veit ikkje om Diego frå Werder Bremen fortsatt er tilgjengelig. Trur eg leste at han var gått til Juventus... (?) Han har signert for Juventus, for snart en drøy måned siden Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Blir artig med Beckham i Chelsea da. Altså bryr meg lite om han spiller en eneste kamp, men om han kommer til klubben skal jeg jaggu bidra med mitt å kjøpe en drakt. Chelsea drakt med Beckham bakpå. Grøss. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hadde det ikke vært en ide å ha en byttehandel med Mourinho, bytte Deco og Carvalho med Zlatan? Drogba blir i Chelsea i og med at han har blitt tilbudt en ny kontrakt med 1,4mill i uka, Da er det best han storspiller denne sesongen, D.Villa signerer trolig nok for Madrid, Tevez håper virkelig ikke han drar til Liverpool, men han kommer til oss,. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tevez har jo gått ut og sagt at han ikke går til Liverpool hvertfall... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ok bra, har ikke fått med meg det, da står det vel mellom Chelsea og City, regner med at fyren vil være med å spille i CL?? Endret 19. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Satser på at han velger City. Tevez er den siste spilleren jeg ønsker å se i Chelsea-drakten (Gattuso er på en god andreplass). Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Gattuso vil jeg ihvertfall ikke se i Chelsea drakt, men Tevez hadde vært en bra signering i mine øyne.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ikke enig. Jeg liker ikke tevez, rett og slett. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ja smak og behag det, men jeg synes han er en god spiller, jobber virkelig der ute på banen,. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Glen Johnson kan gjøre retur til Chelsea ifølge TV 2 sporten. Eit bud på 182 mill NOK er akseptert. Eg forstår ikkje kva me skal med han når me har Bosingwa som er ein kvalitetspelar. Og me har Paulo Ferreira som backup. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er svært skeptisk til å hente inn Johnson igjen - i hvert fall for den summen. Han er riktignok en offensiv frisk back, god teknikk og forholdsvis rask, men for det første anser jeg Bosingwa som en bedre spiller - offensivt og i hvert fall defensivt - og for det andre er 17-18 millioner pund en pinlig høy sum. Chelsea har dessuten brukbare høyreback-erstattere i form av Ivanovic, Ferreira, Belletti og Mancienne. Å kjøpe inn Johnson blir følgelig meget unødvendig. Kanskje dette betyr at Chelsea er villig til å selge Bosingwa til Bayern München som et "lokkemiddel" for å hente Ribery? Fremdeles skeptisk, dog. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Glen Johnson kan gjøre retur til Chelsea ifølge TV 2 sporten. Eit bud på 182 mill NOK er akseptert. Eg forstår ikkje kva me skal med han når me har Bosingwa som er ein kvalitetspelar. Og me har Paulo Ferreira som backup. Glen Johnson ble kåret til sesongens høyreback i PL - og han er milevis bedre enn Ferreira. Det er positivt med kamp om plassen, noe Bosingwa ikke har i dag. Det var feil å la Johnson dra i utgangspunktet. EDIT: Ivanovic og Mancienne er midtstoppere - og har kun blitt brukt på backen av mangel på andre alternativer. Ferreira er som sagt for dårlig - og Belletti er ikke god nok deffensiv, noe som er grunnen til at han brukes på vingen. Endret 19. juni 2009 av HenHau Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er positivt med kamp om plassen, noe Bosingwa ikke har i dag. Enig med deg her, viktig med konkurranse om plassen, Kanskje dette betyr at Chelsea er villig til å selge Bosingwa til Bayern München som et "lokkemiddel" for å hente Ribery? Godt poeng egentlig, men Scarface ville ikke til England så håper ikke de driter seg ut da,.Selger Bosingwa og ingenting den andre veien,. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Viss me skal selge Bosingwa til Bayern bør det være ein byttehandel. Bayern får Bosingwa og Chelsea får Ribery. Men som sagt, det er sundt med litt konkurranse. Men eg synes Bosingwa er betre enn Johnson, det må da finnes andre alternativer. Greit at han blei årets høyreback, men han kommer ikkje til å så mykje speletid som i Portsmouth... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hva har skjedd med Quaresma egentlig? Har ikke sett han siden hans første kamp... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Han var bare på lån frå Inter ut sesongen... Han blir nok ikkje å sjå i Chelsea til høsten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå