Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Håper at Sneijder kommer til klubben. Me trenger ein ny midtbanespelar og Sneijder hatt vore eit godt kjøp. Real Madrid skal være villig til å selga han også, men me får håpa at Bayern avslår budet på Ribery slik at Sneijder fortsatt kan kjøpast.

Zhirkov er blitt nevnt som ein ny ving, og eg håper det. Malouda kommer kanskje til å få problemer med motivasjonen slik som under Scolari, men kven veit... kanskje han spelar like bra som han gjorde under Hiddink. Ellers håper eg at ein ny, ung spiss kommer inn samt ein ny, ung reservekeeper da Hilario er for gammal.

Men denne sesongen skal PL og CL sølvet heim til "Brua" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med han mente sølv som i sølvtøy, er ikke pokalene stort sett i sølv?

United havner på tredjeplass i år, og blir slått ut av Reald Madrid i semifinalen i CL, etter to mål fra Ronaldo åp OT.

Chelsea, på den andre siden, vinner PL, og slår ut Real Madrid etter mål fra Lampard og Drogba (som vi ikke selger), samt en straffe fra Ballack. ¨

(og nei, jeg er ikke villig til å sette penger på spådommen min :p)

Lenke til kommentar

Som Chelsea supporter synes eg det er fortjent av Drogba fekk karantene, men eg er ikkje enig med at Bosingwa får karantene også... Han gjorde ikkje stort mykje til å fortjene karantene...

PS: Ja, eg meinte sølvtøyet som i gull (siden pokalene er jo av sølv) når eg sa "sølvet". Eg meinte ikkje at me komme på 2. plass :p

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...