oma123 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/11/sport/f...league/6679467/ Kanskje like så greit Ballack blir litt til.. Han kan ikke være med i Ancelotti sine framtidsplaner.. ;/ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Håpløst at den mannen sikkert har gått opp i lønn igjen for å bli enda litt lenger. Men for all del, han var god og er fortsatt bedre en mange. Bare ikke helt enig i at han skal tjene så vilt slik som han har prestert. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 En kjapp oppdatering Ancelotti ringer Tevez, http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2774400.ece Deco og Carvalho på vei til Inter,. http://www.siste.no/fotball/engelsk/article4400571.ece Maldini inn i Chelsea`s trener team,. http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2771525.ece Foreløpig bare gode nyeheter,.Håper Aguero signer for Chelsea snart, og vi kan få inn en ny midtstopper,. Er fornøyd med med våres vingback, Bosingwa og A.Cole, men kanskje Maicon hadde vært et fint tilskudd,.Hvorfoer jeg nevner Maicon er fordi han er misfornøyd i Inter og vil kanskje vekk,. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Dersom det er kun Carvalho som forsvinner i forsvaret, så trenger Chelsea ingen nye midtstoppere. I tillegg til Terry og Alex, så har man Ivanovic og Mancienne i bakhånd. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja egentlig enig med deg, Ferreira kan vi også kvitte oss med.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Carvalho er skadeforfulgt og forholdsvis gammel, men søren heller - han vil bli savnet, hvis han forsvinner. Utvilsomt en av Premier Leagues ypperste stoppere, og man må elske han for øyebikk som dette. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Chelsea: BBC melder at Deco ønsker seg bort fra klubben. Portugiseren vil gjerne gjenforenes med José Mourinho i Inter. Chelsea skal være svært interessert i å hente AZ Alkmaar-spissen Moussa Dembele. Gennaro Gattusos fremtid i Milan er usikker. Carlo Ancelotti vil hente ham til London, skriver The Sun. José Bosingwa er ønsket i Bayern Munchen. Det bekrefter Uli Hoeness. Chelsea skal være nærme å signere Manchester City-spissen Daniel Sturridge for en ukjent sum. Overgangssummen vil bli bestemt i en domstol. Samtidig skal CSKA Moskva-vingen Yuri Zhirkov være på vei for 150 millioner kroner. (Daily Express) Leste også et sted at Chelsea skulle by på Zlatan og Drobga skulle den andre veien,. Anelka og Zlatan på topp Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Essien > Gattuso. Deco og Drogba i bytte mot Zlatan? Tipper han går til Barca anyways.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Seriøst, vi kanke selge bosingwa... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Essien skal ingen steder, men ja Drogba, Deco og Carvalho bytte mot Zlatan,. Tviler på at han drar til Barca, de liker ikke personligheten hans, og Pepe er usikker på om han vil passe inn i spillesystemet deres.. Bosingwa skal heller ingen steder, håper jeg.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Og nei, Essien skal i hvert fall ingen steder! Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mente at vi ikke trenger en Gattuso, når vi har Essien og Mikel på de plassene. Har ikke disse relativt lik spillestil? Hit n' run. Skal vi hente en ny midtbanemann, så må være Sneijder på billigsalg, eller Pirlo. Siste er nok for gammel, men fortsatt jævla god. I kampen mot USA viste han at silkefoten fortsatt er inntakt Zlatan er i allefall god til å holde på ballen, vis han går inn for det.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Drogba er faktisk ganske flink der også, når han bare vil. Problemet er vel at han aldri gidder. Jeg kunne tenke meg en storhandel med real madrid. Kjøpe tilbake robben, pluss huntelaar og kanskje van der vaart. Zlatan tror jeg kommer til å koste betraktelig mer enn han smaker. Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Second that. Med Real- og Barca-interessen blir han for dyr. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gattuso er en spiller jeg virkelig ikke liker, som sagt har jo Essien som er mye bedre og Mikel, så nei takk til han, Sneijder og Van der Vaart er inkludert i overgangssummen, og vil gå motsatt vei dersom Bayern gir slipp på Scarface, Robben og Heinze går til Liverfools dersom Alonso til Madrid, men det tror jeg ikke skjer, synes vi trenger kantspillere som er gode med ball og tør å utfordre og Robben er jo den typen, så kunne tenkt meg han ja, Huntelaar kunne jeg også ha tenkt meg, men vil heller ha Tevez ved siden av Anelka, men Zlatan er jo Zlatan utrolig teknisk, toppscorer i serie A, men han er en dyr j*** Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 TERMINLISTA FOR SESONGEN 09/10 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Chelsea skal være nærme å signere Manchester City-spissen Daniel Sturridge for en ukjent sum. Overgangssummen vil bli bestemt i en domstol. Hvorfor? Edit: Sånn Endret 17. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hull, Sunderland, Fullham de tre første kampene, da burde vi ha 9 poeng,. Edit: Hvorfor, hva? Endret 17. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Mente nok hvorfor salgsprisen blir bestemt i en domstol. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Åja, det jeg lurer jeg også på egentlig, Ah gleder meg skal vinne Fa-Cupen, PL og CL og Charity Shield,.09/10 blir et fint år for Chelsea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå