Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når er det overgangsvinduet stenger 1. august var det ikke?

Pleier å være 31. august, om ikke det er utsatt et par dager pga noe helg elns i år også.

Ok takk, nei 31.aug er en mandag(har kalender rett foran meg)

Regner med at de fleste overgangene skjer i august da,.

Lenke til kommentar
tv2[/url]]Vil ha Johnson tilbake

Ancelotti skal også ha gitt beskjed til klubbledelsen om at han vil ha Glen Johnson tilbake til klubben.

Johnson kostet 60 millioner kroner da han kom til Chelsea fra West Ham i 2004. De solgte ham til Portsmouth med 20 millioner i tap.

Nå er Chelsea villige til å betale 120 millioner kroner for å få ham tilbake.

Det går ikke an...

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor hente inn Glen igjen, har jo allerede Bosingwa, Ferreira og Ivanovic og i verste fall Belletti,.

Det er den andre siden venstrebacken vi kunne ha trengt litt back-up i tilfelle A.Cole ikke skulle spille noen kamper..

Ancelotti vil muligens hente Sheva tilbake til Chelsea?? Nei takk sier jeg, trenger en som er yngre, raskere og "sulten"

Lenke til kommentar

Jaja da dro Kaka til Madrid, regnet egentlig med at han ville velge Madrid framfor Chelsea,

Valencia skal ha takket ja til et tilbud fra Chelsea på 380 millioner kroner, Madrid har også lagt inn et bud, kan Madrid FJERNE seg,.

Leste et eller annet sted at Chelsea skulle by på Eto også, men de skal vel bytte han med Zlatan, eller beholde han selv,.

Vil at Chelsea skal hente inn en ving og en ny spiss har jo De Santo som jeg håper å se mer på banen,.

Lenke til kommentar

Huntelaar liker jeg, han har spilt 20 kamper og 8 mål ikke det beste men, men også 5 privatlandskamper og 5 mål,.

Han er bare 25/26 år så ja jeg kunne ha tenkt meg han som en ersatter for Drogba,

Madrid har allerede 6-7 angripere og visst de får D.Villa så selger de nok Huntelaar,.

Men har du hørt no rykter?

Men hva med denne spissen Sergio Aguero?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2643662.ece

Og muligens Pato?

http://www.siste.no/fotball/engelsk/article4387332.ece

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Ribery drar nok fra Bayern uansett.

Deco er en god spiller. Han er på sitt beste når han får ligge å trekke i trådene, på midten.. Forhåpentligvis får en en ny sjanse til å vise seg fram i blått. Synd med skadene.

Pato og Sergio Aguero kan bli et fruktbart sammarbeid. Men de må ryddes plass til...

Endret av oma123
Lenke til kommentar
Han var jo scoringsmaskin uten like i nederland (klubbspill)

Det er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Både Kalou og Kuyt bøttet inn mål for sine nederlandske klubber i sin tid, men i Premier League har det stagnert litt for dem begge. Men for all del: De vet jo hvor målet står og det gjør garantert Huntelaar også. I'm just sayin'.

Lenke til kommentar
Ribery drar nok fra Bayern uansett.

Deco er en god spiller. Han er på sitt beste når han får ligge å trekke i trådene, på midten.. Forhåpentligvis får en en ny sjanse til å vise seg fram i blått. Synd med skadene.

Pato og Sergio Aguero kan bli et fruktbart sammarbeid. Men de må ryddes plass til...

Deco må vekk. Han er gammel og har ikke kommet seg etter skaden. Når det gjelder spisser, tror jeg Aguero er mest interessant. Tviler på at Milan lar Pato gå - de har allerede mistet en stor offensiv kraft i Kaka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...