Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er det sykeste under Hiddink er at i f.eks denne kampen ser Malouda ut som en ving av absolutt verdensklasse. Han var helt forbanna rå i dag, kunne kanskje puttet en sjanse han hadde men ellers var han vill. Mens ifjor så han ut som en horribel og utdatert ving. Om han blir så lurer jeg på om han klarer å fortsette sånn under en ny manager.

Lenke til kommentar
Det som er det sykeste under Hiddink er at i f.eks denne kampen ser Malouda ut som en ving av absolutt verdensklasse. Han var helt forbanna rå i dag, kunne kanskje puttet en sjanse han hadde men ellers var han vill. Mens ifjor så han ut som en horribel og utdatert ving. Om han blir så lurer jeg på om han klarer å fortsette sånn under en ny manager.

Syntes også at Malouda var god i denne kampen, og ikke minst omtrent hele denne våren. Han har, som du sier, kommet seg veldig fra nivået han holdt forrige sesong. Derfor håper jeg at Abramovich tenker seg to ganger før han sender pengene for Zhirkov til CSKA. Har virkelig ikke lyst å se en av mine favorittspillere i Chelsea. Var ille nok da Pavlyuchenko signerte for Tottenham. :p

Lenke til kommentar

Farvel til Hiddink :(

Og velkommen til Ancelotti, håper han greier å fylle Hiddink sine sko.

5 trenere på 2 år, håper Ancelotti blir her en hel sesong og vinner CL :)

Ancelotti sine planer angående spillere var Xabi Alonso og Ribery,

Alonso visst han forlater Liverpool så går han nok til Madrid, men vi har jo Essien og Mikel trenger ikke han, Ribery kunne jeg gjerne ha tenkt meg, men det virker som om han vipper mer og mer til Madrid :(

Så vi får se hva Ancelotti finner på å gjøre og håper han kan hente inn noen nye spillere som kan bidra til å prestere enda bedre.

Vil gjerne at vi skal vinne CL neste sesong :)

Lenke til kommentar

Det er dette jeg mente med posten min - det er ingen ende på de latterlige spekulasjonene i media. Jeg tipper det kommer 2-3 nye spillere til klubben i løpet av sommeren og da maksimalt en skikkelig stjernespiller. For at dette skal skje så må nok noen belage seg på å dra fra klubben.

Lenke til kommentar

Ser på Zhrikov som Chelsea spiller, så håper ikke ejg blir skuffa nå,

Hva skjer med Kaka? Madrid? Chelsea? Kanskje Ancelotti har noe avtalte planer med Kaka håper det..

Kommer Kaka, må Deco ihvertfall vekk, selg han til City..Men tror dere Kaka hadde greid seg bra i PL?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...