Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sagt her inne før at jeg ikke vil fjerne Malouda nei, men det har vært snakk om en byttehandel med Angus Young - og her har jeg delte meninger.

Tror det er best for alle - i hvert fall Chelsea - om Angus Young holder seg borte fra fotballbanen.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2009/05/28/sport/f...helsea/6443794/

Ifølge engelske avsier har Ribery fremmet et lønnskrav på 1,25 millioner kroner i uka - etter skatt.

Chelsea skal være skeptiske til å gå høyere enn omkring 900 000 kroner.

At vi henter inn Ribery noe jeg håper på er helt greit for meg, hva skjer da med Ash.Young?

Kvitte oss med Malouda eller beholde han?

Maicon rejects Chelsea

http://www.4thegame.com/club/chelsea-fc/ne...elsea_link.html

Liker Maicon og kunne ha tenkt meg å se han i Chelsea drakten, men tror og håper Bosingwa vil bli enda bedre neste sesong,.

En som er på vei bort fra Chelsea er Deco. Portugiseren har slitt med spilletid under Guus Hiddink, og er klar for å forlate klubben. Ifølge britisk presse skal han ha hatt samtaler med Inter Milan.

At Deco går er i mine øyne helt greit, så til Inter hmm, er det noe Mourinho ser og ikke Chelsea?

Sjefene på Stamford Bridge skal ha bestemt seg for å selge Drogba i sommer,

City kan få Drogba på «billigsalg»

Delte meninger her, visst han evt skulle få en 6mnd utestengelse, så trenger vi ihvertfall en ny spiss,.

Lenke til kommentar

Hørt mye bra om denne russeren, og det lille jeg så av EM (var det ikke det det var i fjor a?) så er det en av de som markerte seg litt i den turneringen. Hiddink har vel anbefalt ham opp til flere ganger, så må vel være noe futt i denne spillern.

Lenke til kommentar
Har sagt her inne før at jeg ikke vil fjerne Malouda nei, men det har vært snakk om en byttehandel med Angus Young - og her har jeg delte meninger.

Tror det er best for alle - i hvert fall Chelsea - om Angus Young holder seg borte fra fotballbanen.

Aiaiai - gikk litt fort i svingene der (kanskje fordi jeg snart skal på AC/DC-konsert, hvem vet?)

On topic: Spennende med russeren. Håper også det er hold i ryktene om S. Agüero- en spiller jeg har hatt sansen for en stund.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...