HeHauken Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er faktisk veldig morsomt å se hvordan andre lags supportere skal angripe hva som skjedde. Som jeg leste inne på et united-forum: "Hvordan hadde vi reagert?" Faktum er at dere hadde reagert på akkurat samme måte - om ikke verre - enn det Chelsea-fansen gjorde. Som sagt, så trengte jeg det Drogba skrek i kameraet akkurat der og da. Fotball er følelser, og da jeg var så langt nede følelsesmessig, var det deilig at en av spillerene reagerte akkurat som meg. Ja, det var uproft - ja, han bør få sin straff - men reaksjonen var viktig der og da for fansen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, og da har ikke du en dritt utpå en fotballbane å gjør. Nei, derfor jeg holder meg på tribunen, og spiller i Bondesliga hvor vi ikke har dommere Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er faktisk veldig morsomt å se hvordan andre lags supportere skal angripe hva som skjedde. Som jeg leste inne på et united-forum: "Hvordan hadde vi reagert?" Faktum er at dere hadde reagert på akkurat samme måte - om ikke verre - enn det Chelsea-fansen gjorde. Som sagt, så trengte jeg det Drogba skrek i kameraet akkurat der og da. Fotball er følelser, og da jeg var så langt nede følelsesmessig, var det deilig at en av spillerene reagerte akkurat som meg. Ja, det var uproft - ja, han bør få sin straff - men reaksjonen var viktig der og da for fansen. Helt enig Trengte en som påpekte at dette var galt,. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, og da har ikke du en dritt utpå en fotballbane å gjør. Nei, derfor jeg holder meg på tribunen, og spiller i Bondesliga hvor vi ikke har dommere Haha! Dritbra Bolanos. Grattis med nytt skikkelig nick. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Det er faktisk veldig morsomt å se hvordan andre lags supportere skal angripe hva som skjedde. Som jeg leste inne på et united-forum: "Hvordan hadde vi reagert?" Da kjenner du tydeligvis ikke meg. Eg kan ikke svare for andre enn meg sjøl, og generalisering er ikke vits. Eg blir sjeldent så sint som når spillerne oppfører seg som småunger på banen. Ronaldo f.eks når han ligger å ynker seg, går sur og kjefter og sutrer på dommeren og alt og alle. HATER sånn oppførsel. Vi som fans kan oppføre oss sånn. Spillerne skal være profesjonelle. Fletcher sin oppførsel når han ble utvist mot Arsenal er etter min mening slik de skal oppføre seg. ALT gikk i dass for Fletcher pga en svært diskutabel utvisning. Han gikk rett av banen og kranglet vel ikke noe som helst så vidt eg husker. De tjener så uhorvelige mengder med pæææng at litt oppførsel kan man forvente. Så om det hadde vært Drogba, Ballack, Ronaldo, Rooney, Gerrard eller pokker hoen kem. Latterlig er det, og utestengt skal de bli når de må holdes tilbake for ikke å angripe dommeren slik det utviklet seg etter kampslutt. Endret 25. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Eg blir sjeldent så sint som når spillerne oppfører seg som småunger på banen. Ronaldo f.eks når han ligger å ynker seg, går sur og kjefter og sutrer på dommeren og alt og alle. HATER sånn oppførsel. Der er jeg enig, det samme gjelder når Drogba spiser gress i store deler av kampen - det gjør meg irritert. Vi som fans kan oppføre oss sånn. Spillerne skal være profesjonelle. Fletcher sin oppførsel når han ble utvist mot Arsenal er etter min mening slik de skal oppføre seg. ALT gikk i dass for Fletcher pga en svært diskutabel utvisning. Han gikk rett av banen og kranglet vel ikke noe som helst så vidt eg husker. De tjener så uhorvelige mengder med pæææng at litt oppførsel kan man forvente. Så om det hadde vært Drogba, Ballack, Ronaldo, Rooney, Gerrard eller pokker hoen kem. Latterlig er det, og utestengt skal de bli når de må holdes tilbake for ikke å angripe dommeren slik det utviklet seg etter kampslutt. Jeg sier ikke noe på en eventuell straff - men jeg forstår hvorfor han reagerte som han reagerte, og jeg tror nok også at andre lags spillere ville ha reagert i samme situasjon. Endret 25. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg sier ikke noe på en eventuell straff - men jeg forstår hvorfor han reagerte som han reagerte, og jeg tror nok også at andre lags spillere ville ha reagert i samme situasjon. Ja å tro at noen klubber er så mye bedre enn andre er naivt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ingen her som har nevnt at Anelka vant gullstøvelen i år, gitt. Gratulerer, Anelka! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Slenger meg på den. Lært av Liverpool vett.(hehe) Forøvrig: Hvem skal Chelsea kjøpe denne silly season? Myggen? Endret 25. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vi må vel nesten kjøpe ny spiss, i alle fall... Og vi må kjøpe ungt. Forsterkning på midtbanen trengs vel også, gutta våre begynner jo å bli gamle... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Vi må vel nesten kjøpe ny spiss, i alle fall... Og vi må kjøpe ungt. Forsterkning på midtbanen trengs vel også, gutta våre begynner jo å bli gamle... Vi har jo noen unge spisser som Jacob Mellis , Scott Sinclair, Salomon Kalou og spess Franco Di Santo som jeg håper på å få litt mer spilletid neste sesong, men ja vi trenger en ny spiss hva med Marko Arnautovic 20åring, http://fotball.fvn.no/england/article140085.ece Jeg vil helst se Robinho eller D.Villa på topp eller om vi hadde sneket Tevez inn og Drogba kan dra til Inter, Anelka må vi beholde, Midtbane: Essien, Mikel, Ballack, Deco, Malouda, Lampard, J.Cole, Belletti, Quaresma, Essien, Mikel, Lampard, Malouda. J.Cole kan vi godt beholde, resten er begynner å bli litt opp i åra, liker Ballack men som flere andre har påpekt en god nr 2, liker også Deco men engelsk fotball er nok ikke no for han, etter min mening så tror jeg Deco går, Ballack går, spillere som Belletti, Mineiro har vel ikke lenge igjen av kontrakten,. Quaresma vet jeg ikke hvor lenge han er lånt? Så ja vi trenger nok en kantspiller/midtbane spiller,. Forsvar: Er jeg fornøyd med spess Terry, Cole, Bosingwa, Alex, Ivan,Carvallho og Ferraira, de to sistnevnte har ikke levd opp til forventningene denne sesongen,. Maicon er også linket til Chelsea, Bare for å ta med Keepere også: Chech diggeeeeer jeg, Assman er også linket til Chelsea, http://www.dagbladet.no/2009/05/23/sport/f...helsea/6361266/ Endret 26. mai 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Forøvrig: Hvem skal Chelsea kjøpe denne silly season? Myggen? Nei, han får de ikke! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hva med zlatan? Hvis drogba går ut, kunne jeg godt tenke meg å se Zlatan som spiss sammen med Anelka. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er ikke helt Zlatan-fan men tror han sa at visst han skulle forlate Inter så var det kun R.Madrid, Manu, Barcelona muligens Chelsea som var gode nok for han, men betale 800-900 for fyren nei takk,. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Agenten sa at Barcelona, Real Madrid, Chelsea og ManU var de eneste som var gode nok. 800 millioner = nei takk, men han blir dyr. Jeg tror han er verdt jævlig mye, fyren er UTROLIG god. Han har ordentlig goalgetter-spirit, en fantastisk teknikk OG en god fysikk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Slenger meg på den. Lært av Liverpool vett.(hehe) Forøvrig: Hvem skal Chelsea kjøpe denne silly season? Myggen? Haha. Synske Henrik forsøker seg: - Ut: Drogba, Ballack, Deco, Ferreira, Malouda (samt at låneavtalen til Quaresma ikke blir permanent) - Inn: A. Young, D. Villa - damn, stoppet med to. Om mine "spådommer" inntreffer forventer jeg dette laget neste sesong: ................................................................................. .....................................Cech...................................... .................................................................................. ....Bosingwa..........Terry............Carvalho..........A. Cole.... .................................................................................. ....................................Essien..................................... .................................................................................. ..........J. Cole............................................Young.......... .................................................................................. ...................................Lampard................................... .................................................................................. .....................D. Villa.....................Anelka..................... .................................................................................. (Points: Skal du snart ta Chelsea?) Godt mulig det kommer flere spillere inn - siden Chelsea skal renske opp i stallen sin. 5 skal ut, 5 skal inn. Det har Abracadabra bestemt. Endret 26. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vil du virkelig fjerne Malouda, som har vært vårens store venstreving i Premier League? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vil du virkelig ha ut Malouda? Han har jo begynt å gjøre det ordentlig bra. 4 ut holder i massevis for min del. Jeg har egentlig ikke lyst til å selge ballack, liker ham (og har slettes ikke lyst til å selge Drogba, selv om jeg ikke liker personen), men vi må jo prøve å gjøre ett eller annet. Jeg tror egentlig det viktigste er å få stabilitet på trenersiden. Men det er vel for mye å be om, med de kravene som stilles til de stakkars trenerne våre fra den sinte russeren. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sagt her inne før at jeg ikke vil fjerne Malouda nei, men det har vært snakk om en byttehandel med Angus Young - og her har jeg delte meninger. Tror Young vil vokse enda mer neste sesong, samt at han mer potensiale enn Malouda. Malouda har nok nådd toppen av karrieren. Samtidig er det jo ingen garanti for at Young skal slå til i Chelsea, mens vi vet ha vi får servert av Malouda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå