Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Deilig å slå Arsenal med så mange mål, kanskje vi får sølv i år,hmm, men uansett, drogbra 6mnd utestengelse? Hvem vil kjøpe han da? Håper, men tror ikke D. Villa kommer til chelsea i år,.han har mer lyst til å dra til Arsenal, men tviler Wenger drar opp no store summer for en enkelt person,.Så kanskje til oss, håper ihvertfall han ikke drar til LiverFools,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drogba på vei ut?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2733182.ece

greit for min del, 5 mål og 3 assist i PL

5 mål og 1 assist i CL,.

Kommer til å sqvne Bad boy Drogba, men håper Chelsea får en målfarlig og rask spiss, ikke Zlatan liker ikke han,.

Vil gjerne se Robinho eller D.Villa på topp der med Anelka,.

Mikel synes jeg vi burde beholde, Hva med Deco på tide han blomstrer opp igjen,.Digger han,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Det skal skiftes 5 spillere i år etter det jeg har hørt. Tror disse går:

Drogba: Har vært spekulasjoner rundt han lenge. Synd, men hans evne til å ikke holde seg på beina gjør at det ikke er trist for min del.

Deco: Etter han ble skadet har han ikke gjort en dritt - bort med han.

Ballack: Er usikker på om jeg vil beholde han. Han han har ikke akkurat levert det helt store, og begynner å bli gammel.

Malouda: Byttehandel med A. Young? Vil i prinsippet ikke at Malouda skal dra, men av de to heller jeg mot Young.

Kommer faktisk ikke på flere som kunne være aktuelle. Det har gått noen rykter om Alex, men det håper jeg forblir med ryktene.

Lenke til kommentar
Drogba på vei ut?

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2733182.ece

greit for min del, 5 mål og 3 assist i PL

5 mål og 1 assist i CL,.

Kommer til å sqvne Bad boy Drogba, men håper Chelsea får en målfarlig og rask spiss, ikke Zlatan liker ikke han,.

Vil gjerne se Robinho eller D.Villa på topp der med Anelka,.

Mikel synes jeg vi burde beholde, Hva med Deco på tide han blomstrer opp igjen,.Digger han,.

David Villa tror jeg blir for dyr.

Lenke til kommentar
Ballack: Er usikker på om jeg vil beholde han. Han han har ikke akkurat levert det helt store, og begynner å bli gammel.

Der Spielführer har nettopp signert en ny ettårskontrakt, så ... det spørs i hvert fall om han forsvinner i første omgang. Like greit - jeg har stor sans for fyren og unner han virkelig noen trofeer i Chelsea-trøya: Kan umulig være lett å være en evig toer, idet han har vært tapende finalist i Carling Cup-finale, Champions League-finale (to ganger), German Cup-finale og EM-finale - og ikke minst ligatoer en rekke år. Dessuten mistet han VM-finalen i '02 på grunn av suspensjon i semifinalen. Close, but no cigar. Det er Ballack kort oppsummert, dessverre.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke sikkert. Everton er et godt lag og slo ut Manchester United. De har alle muligheter til å slå Chelsea også. Å ta noe på forskudd er meget dumt.

Og apropos FA-cupen: Ballack var også skadet da Chelsea vant den i '07. Uflaks igjen.

Lenke til kommentar

Skal vel være forsiktige med å ta for lett på Everton som finalemotstander. De er ferdigheter i det laget der som kan glimte til og senke et middelmådig defansivt Chelsea. Selv om jeg håper det bedre Chelsea laget, som vil angripe og har fått lov å spille kreativt, er det vi får se på gressmatta i finalen.

Jeg vil selvfølgelig at Chelsea skal stikke av med sieren, og trur også det, men jeg håper de kan gjøre det med litt stil og. Ikke bare safe inn med kontringer, orker ikke mer klaging fra rødkledde "chelsea hatere" om hvor kjedelig og defansiv "anti-fotball" vi spiller.

Lenke til kommentar

Nei, ingenting er sikkert, men jeg tror vi skal klare å slå Everton. De klarte det fantastiske resultatet 0-0 etter 90 minutter mot det som i praksis var United sitt reservelag. Nå skal det nevnes at vi har spilt 0-0 mot dem i oppgjørene denne sesongen, så å ta seieren på forskudd er veldig dumt, men jeg har troa på at vi klarer i hvert fall ett trofé i år. Det har Hiddink fortjent, og det samme har gutta.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å savne Guus, han snudde virkelig trenden etter Scolari sin avgang, men Ancelotti burde klare å fylle skoene til Guus,.

Noen andre meninger?

Ancelotti er en bra mann - og med de rette byttene i sommer, samt en veldig ønsket tilbakekomst av Joe Cole, tror jeg vi kommer til å utfordre sterkere neste sesong.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Drittsekken burde fått et år. Slik som han gjorde der gjør man ikke.

Ballack slipper unna? Han slår jo faktisk til Øvrebø (ubevisst eller ei, et slag er det)

Chelsea stjerne får straff idag

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=547595

Skjønner at Drogbra kan få noe bøter men muligens 6mnd utestengelse hva f*** a, Ballack slipper fri, Terry og Bosingwa vikrer som de kan få no bøter fordi de hadde intervju og kalte Øvrebø en skam og Chelsea klubben kan få no bøter,.

Lenke til kommentar
Drittsekken burde fått et år. Slik som han gjorde der gjør man ikke.

Tenk på hva som faktisk skjer? Skjønner Drogba godt jeg, selv om jeg er en av dem som hater han aller mest i hele verden for hans oppførsel på banen. Hadde det skjedd meg, hadde jeg sikkert gått løs på dommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...