Kultom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det er snakk om at Drogba skal til Real Madrid, nok en gang. Så det er vel bare å krysse fingra, han passer vel utrolig godt der nede . . . Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nei. vær så snill. La oss slippe og ha den klovnen i La Liga! Send han til Jose i Italia. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvem mener drogba skal til Inter eller Real Madrid? Real Madrid har vel flere spisser enn de har bruk for, og jeg tror ikke Zlatan og Drogba er en god kombinasjon. Jeg håper Drogba blir i Chelsea de årene han har igjen å spille, jeg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Aah har egentlig fått nok av Drogba, håper han finner formen igjen, og ikke detter så ofte og klarer å AVSLUTTE, noe jeg forventer av en spiss skal kunne klare,. visst ikke han viser noe tendenser til dette, så sier jeg SELG! Fornøyd med Anelka, men som sagt kunne ha tenkt med D.Villa eller Robinho på topp,. Madrid har nok av spisser ja, Madrid sier jo at de vil by på muligens Zlatan, Tevez, nå hører jeg Drogba,.Ronaldo, Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Som sagt: Det har på mange av situasjonene blitt blåst straffe før - så at Chelsea ikke fikk ett i går er helt utrolig. At en lar en passere, er greit - men når det er flere som kan diskuteres, bør en dommer ta grep. Det blir litt det samme som et gult kort - en spiller får en advarsel, flere ganger - helt til han får det gule, på noe som gjerne er mindre alvorlig enn dommeren lot passere tidligere. Å sammenligne flere ulike straffesituasjoner med flere taklinger som til slutt gir gult kort blir helt feil. Det er helt riktig at dommeren kan gi en spiller gult kort etter flere taklinger som hver for seg ikke skulle gitt gult. Og dette blir også praktisert veldig bra både her hjemme og i England. Men, ved straffesituasjoner skal hver og en ses separat og ikke "samles opp" slik at dommeren til slutt blåser straffe. PS: Det skal nevnes at jeg personlig mener Chelsea burde fått straffe på den første handsen (Pique var det vel) mens den andre handsen er for høyt oppe på armen (er jo i praksis skulderen) til å blåse straffe. Og de andre situasjonene er så uklare at dommeren har sitt på det tørre når han ikke blåser på noen av de. Synd Chelsea røk ut, men dette kunne dere punktert mange ganger selv.. Edit: trykkleifer Endret 8. mai 2009 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Synd Chelsea røk ut, Egentlig ikke enig. CL har godt av at finalen ikke går mellom de samme lagene to år på rad. Men eg vet at det var egentlig ikke det du mente Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Stemmer det =) Jeg ville ha Barca til finalen. Mye mer underholdning (bedre fremover og dårligere bakover) enn Chelsea. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Selvom Chelsea skulle ha vært i finalen mot Manu, så greit har kommet over det nå, så håper jeg Barca vinner finalen, orker ikke at Manu skal vinne igjen,.Beste hadde vært om Øvrebø hadde fått dømme finalen haha.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://fotball.aftenposten.no/england/article138070.ece Herlig. Er så glad vi har den eieren vi har. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tv2s reporter Finn Gnatt på Sky Sports News om Tom Henning Øvrebø. Postet denne i Fotballpuben, men poster den her også. Ble egentlig litt overrasket over hvor bra Finn Gnatt svarte på spørsmålene, tatt i betraktning at han er en dårlig nyhetsreporter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://fotball.aftenposten.no/england/article138070.ece Herlig. Er så glad vi har den eieren vi har. Bra av Roman, da kan vi få igang noen budrunder etter Drogba er solgt,.Robinho eller David Villa,.Eller hva? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trur ikke det er noe poeng å erstatte Drogba med noen spinkle lave spillere. Virker som folk i CSN ønsker å se Vagner Love i Chelsea fra høsten av, men også han syntes jeg personlig blir i korteste laget. Jeg har lyst å se en Italiener på topp av en eller annen grunn jeg. Savner italienerne i laget siden Vialli og Raneiri tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tv2s reporter Finn Gnatt på Sky Sports News om Tom Henning Øvrebø. Postet denne i Fotballpuben, men poster den her også. Ble egentlig litt overrasket over hvor bra Finn Gnatt svarte på spørsmålene, tatt i betraktning at han er en dårlig nyhetsreporter. Så det direkte på Sky i går, og ble også overrasket over hvor god han var. Så nesten ut som om han hadde pugget alle svarene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har jo Anelka som er høy og stor, og scorer masse, så kanskje en som er rask, teknisk og som er en flink avslutter hadde passet bra inn?Som nevnte Vagner Love, Robinhio, David Villa,. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tv2s reporter Finn Gnatt på Sky Sports News om Tom Henning Øvrebø. Postet denne i Fotballpuben, men poster den her også. Ble egentlig litt overrasket over hvor bra Finn Gnatt svarte på spørsmålene, tatt i betraktning at han er en dårlig nyhetsreporter. Så det direkte på Sky i går, og ble også overrasket over hvor god han var. Så nesten ut som om han hadde pugget alle svarene. Hehe, sant nok. Først tenkte jeg: "NEEEEI!! Han der idioten kan ikke representere Norge på SKY!" Så begynte han å snakke og jeg ble ganske så overrasket må jeg si Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi gjør det samme med Fulham-forsvaret på lørdag, den kampen burde de som mener Chelsea spiller kjedelig fotball ta en titt på. Jepp. Dere tør å gjøre det mot Fulham, men for å være virkelig spennende for en nøytral supporter å sette pris på dere som flere gjør mtp. Utd og Barca fotballen må dere også prøve å adoptere spillet når dere leder 1-0 på hjemmebanen mot 10 den siste halvtimen av en kamp. Uansett hvem det er mot. Tenker spesielt på at det var på hjemmebane. Greit nok på Camp Nou, men hvor mange ganger når Chelsea hadde ballen i midtbanen lompet de an bare der fremme for spissen å jage den. Vanskelig å sette pris på akkurat det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Går Drogba, må en klassespiss inn - liten tvil om det. Personlig holder jeg en knapp på D. Villa, siden vi har den nødvendige fysikken/luftstyrken i Anelka (evt. Di Santo som jeg håper får mer spilletid neste sesong). Edit: Husker du kampene mot Barca i fjor tc47? Det var ikke akkurat angrepsfotball fra United på OT, Barca hadde ballen mye der også - som en bør regne med pga. deres måte å spille fotball på. Endret 8. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 La merke til en ting eg ikke har lagt merke til tidligere. Øvrebø får faktisk et "Slag" i ansiktshøyde av Ballack når han snur og løper bort fra han. Tror både Drogba og Ballack kan gå på en skikkelig suspensjonssmell når UEFA tar tak i disse sakene. Noe annet vil være en stor skam. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Går Drogba, må en klassespiss inn - liten tvil om det. Personlig holder jeg en knapp på D. Villa, siden vi har den nødvendige fysikken/luftstyrken i Anelka (evt. Di Santo som jeg håper får mer spilletid neste sesong). Edit: Husker du kampene mot Barca i fjor tc47? Det var ikke akkurat angrepsfotball fra United på OT, Barca hadde ballen mye der også - som en bør regne med pga. deres måte å spille fotball på. Som sagt, bortekampen skjønner jeg nesten. (Selvom vi ikke var halvveis så ille som dere der i år). Men hvis du kan, prøv å se kampen på nytt fra OT igjen. Selvfølgelig skal Barca ha ballen mye, men vi prøvde faktisk å lage sjanser (og det ble et par og) ved å spille kortepasninger og bruke midtbanen, ikke bare lomp ballen opp til spissene med en gang vi fikk tak i ballen, stol på meg. Endret 8. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Går Drogba, må en klassespiss inn - liten tvil om det. Personlig holder jeg en knapp på D. Villa, siden vi har den nødvendige fysikken/luftstyrken i Anelka (evt. Di Santo som jeg håper får mer spilletid neste sesong). Edit: Husker du kampene mot Barca i fjor tc47? Det var ikke akkurat angrepsfotball fra United på OT, Barca hadde ballen mye der også - som en bør regne med pga. deres måte å spille fotball på. Som også er forventet når målene kommer så tidlig. Barca er oppskrytt uansett. Jeg sjeleglad det er dem og ikke Chelsea. Selv om jeg håpet på en finale mot Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå