PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 HELVETE JEG KOMMER IKKE OVER KAMPEN! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 UEFA-president Michel Platini har uttalt offentlig at han ikke ønsker engelsk dominans i turneringen. Så Øvrebø har, bevisst eller ubevisst, oppfylt sin sjefs største ønske, sier Dickinson. http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562968 Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prettyboy, ærligtalt!!! Eneste dere skulle ha fordel er nemlig Piques hands, ellers synes jeg bra dømt av Øvrebø. Chelsea, spesielt Drogba prøvde å lure Øvrebø under hele kampen. Så sytet de etter kampen, det er for meg veldig ulogiskt. Anelka filma jo slik at Abidal fikk rødt kort Om det har noe å si, jeg hater faktisk barca. MAkan oppskrytt lag som finnes i verden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Prettyboy, ærligtalt!!! Eneste dere skulle ha fordel er nemlig Piques hands, ellers synes jeg bra dømt av Øvrebø. Chelsea, spesielt Drogba prøvde å lure Øvrebø under hele kampen. Så sytet de etter kampen, det er for meg veldig ulogiskt. Anelka filma jo slik at Abidal fikk rødt kort Om det har noe å si, jeg hater faktisk barca. MAkan oppskrytt lag som finnes i verden. Seriøst, visst du husker i 88min Chelsea hadde corner, lamprad til Cole oxo tilbake til Lampard plutselig blåser han av frispark FOR HVA?Se youtube, Mye rare greier av dommern,.Anelka snubla i egne bein ja, ikke rødt kort, skulle ha hatt straffe ja,.Og skulle ha vunnet CL-finalen hehe,.Next YEAAR AAAH!! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Prettyboy, ærligtalt!!! Eneste dere skulle ha fordel er nemlig Piques hands, ellers synes jeg bra dømt av Øvrebø. Chelsea, spesielt Drogba prøvde å lure Øvrebø under hele kampen. Så sytet de etter kampen, det er for meg veldig ulogiskt. Anelka filma jo slik at Abidal fikk rødt kort Om det har noe å si, jeg hater faktisk barca. MAkan oppskrytt lag som finnes i verden. Seriøst, visst du husker i 88min Chelsea hadde corner, lamprad til Cole oxo tilbake til Lampard plutselig blåser han av frispark FOR HVA?Se youtube, Mye rare greier av dommern,.Anelka snubla i egne bein ja, ikke rødt kort, skulle ha hatt straffe ja,.Og skulle ha vunnet CL-finalen hehe,.Next YEAAR AAAH!! Hvis man skal begynne å pirke på sånne småting så er jeg sikker på at man ville funnet maaaaange flere feil enn det lille du tar opp her. Dommeren gjorde 2 feil. Abidal skulle ikke hatt rødt, og det skulle blitt dømt straffe på Piquet's hands, og muligens den i sluttminuttene også. Drogba & co kan syte så mye de vil, men i mine øyne får de bare smake sin egen medisin. Hva med alle de gangene Drogba og Lampard har fusket seg til avgjørelser i egen favør? Hvordan skal man forvente at en dommer har 100% oversikt til enhver tid når det finnes spillere som Drogba, som gjør alt de kan for å lure dommeren i løpet av en kamp? Nei, Chelsea kan skylde seg sjøl for at de ikke klarer å avgjøre kampen når de leder 1-0 på hjemmebane, med en mann mer på banen. Igår vant fotball over anti-fotball. På alle måter. Endret 7. mai 2009 av Solaar Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En seier for fotballen at Barca gikk til finalen. Chelsea spiller jo ikke fotball. Ligger bakpå hele tiden, og satser på kontring. Og det røde kortet skulle aldri vært frispark engang. The Diver strikes again. Drogba er seriøst en skam for fotballen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En seier for fotballen at Barca gikk til finalen. Chelsea spiller jo ikke fotball. Ligger bakpå hele tiden, og satser på kontring. Chelsea = Vif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Seriøst, visst du husker i 88min Chelsea hadde corner, lamprad til Cole oxo tilbake til Lampard plutselig blåser han av frispark FOR HVA? Han blåste for offside. Du kan lese mer om offside her. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Seriøst, visst du husker i 88min Chelsea hadde corner, lamprad til Cole oxo tilbake til Lampard plutselig blåser han av frispark FOR HVA? Han blåste for offside. Du kan lese mer om offside her. Offside?Hvordan kan det være offside når Cole sentrer BAKOVER? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fordi Lampard sentrer til Cole først? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Seriøst, visst du husker i 88min Chelsea hadde corner, lamprad til Cole oxo tilbake til Lampard plutselig blåser han av frispark FOR HVA? Han blåste for offside. Du kan lese mer om offside her. Offside?Hvordan kan det være offside når Cole sentrer BAKOVER? Sentrer bakover har ingenting å si. Lampard var i offside da Cole ga bort ballen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 aaaaaaaaaaaah! Jaja håper Chelsea lærer å være litt mer offensive neste år, skaffe oss David Villa f.eks,.Eller Robinho,. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 aaaaaaaaaaaah!Jaja håper Chelsea lærer å være litt mer offensive neste år, skaffe oss David Villa f.eks,.Eller Robinho,. Håper ikke jeg. Dere har et veldig bra lag fra før. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 aaaaaaaaaaaah!Jaja håper Chelsea lærer å være litt mer offensive neste år, skaffe oss David Villa f.eks,.Eller Robinho,. Å lære seg å spille offensivt er ikke noe man gjør ved å kjøpe nye etablerte stjernespillere. Men du er jo Chelsea-fan så du er unnskyldt for å tro at man lærer seg å spille bedre ved å kjøpe bedre spillere Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Å ha David Villa og Robinho hadde hjulpet å ha i stallen, begynner å bli lei av Drogba, kan tenke meg å bytte han ut med en av de nevnte,. Og visst du LESER engang til hva jeg skrev, så skrev håper de LÆRER, hmm hva vil det si tror du? At de skal lære seg det, sier ikke at å ha Robinho i stallen så har vi lært det, skjerp deg, ikke putt ord i munnen min nå,.Kanskje en vingspiller hadde hjulpet oss? Endret 7. mai 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Å ha David Villa og Robinho hadde hjulpet å ha i stallen, begynner å bli lei av Drogba, kan tenke meg å bytte han ut med en av de nevnte,.Og visst du LESER engang til hva jeg skrev, så skrev håper de LÆRER, hmm hva vil det si tror du? At de skal lære seg det, sier ikke at å ha Robinho i stallen så har vi lært det, skjerp deg, ikke putt ord i munnen min nå,.Kanskje en vingspiller hadde hjulpet oss? Eh? Nå skriver du det jo igjen! Men slapp av, jeg bare terger - og du bet på Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 aaaaaaaaaaaah!Jaja håper Chelsea lærer å være litt mer offensive neste år, skaffe oss David Villa f.eks,.Eller Robinho,. Å lære seg å spille offensivt er ikke noe man gjør ved å kjøpe nye etablerte stjernespillere. Men du er jo Chelsea-fan så du er unnskyldt for å tro at man lærer seg å spille bedre ved å kjøpe bedre spillere For et herlig utsagn. Og PrettyBoy, Chelsea har da ikke spilt noe mindre offensivt enn tidligere år. Ikke har de spilt noe spesielt dårligere heller, men det er den fordømte kontinuerligteten som f.eks Manchester United har da. Holde et rimelig likt nivå gjennom en hel sessong og ikke drite seg ut å spille møkka dårlig kanskje en kamp i månden. Det er hvertfall det jeg ser som er mest irriterende med laget om dagen. Hverken Barca eller Chelsea viste takter i semi-finalen til at de fortjente å spille CL-finale. Og da hjelper det egentlig lite å klage på ørten dommerfeil. Gleder meg til å høre en uttalelse fra UEFA selv om hele kampen. Håper Drogba blir utestengt ut sessongen og at unggutta gjør det bra på trening så de får spille finale senere denne månden. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dommeren var dårlig, ja, men dere har ikke så mye å klage på. Abidal skulle ikke vært utvist. Anelka skulle vært utvist for to filminger og dere skulle hatt en straffe (handsen til Pique). I situasjonen på overtid treffer ballen Eto'o helt inne ved skulderbladet. Den hadde vel truffet ham selv om han hadde hatt armene ned langs siden. Jeg har heller INGEN sympati med Drogba . Makan til oppførsel. Det er heller ikke rart dersom dommerne er skeptiske når han faller, så mye som han filmer og syter. Endret 7. mai 2009 av yablame Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dommeren var dårlig, ja, men dere har ikke så mye å klage på. Ehh, jo. Chelsea skulle vel hatt sine 2 straffespark. Da hadde jo Chelsea vært videre. Øvrebø dømte alt til fordel for Barcelona bortsett fra det røde kortet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ehh, jo. Chelsea skulle vel hatt sine 2 straffespark. Da hadde jo Chelsea vært videre. Chelsea skulle bare ha hatt en straffe (den med Piqué). Og hvordan vet du at de hadde vært videre? Straffer betyr ikke nødvendigvis 100 % mål, så er ikke sikkert de hadde gått videre uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå