Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Er dere Chelsea-supportere såpass irriterte nå at dere heier på United i finalen, eller er irritasjonen kun rettet mot Øvrebø?

Jeg håper Barcelona vinner mot United! Dommern gidder jeg ikke engang å kommentere, men sånn er fotball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen må fikse .gif av ballack som forfølger ham.

Haha. Vedkommende som har skrevet denne her: <a href="http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562923" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562923</a> må ha vært drita.

Chelsea fikk blant annet utligning i 9. spilleminutt.

Står også at det var Drogba som var igjennom når Abidal fikk rødt kort :p

Lenke til kommentar

Nå når den verste irritasjonen over dommeren har gitt seg, og jeg har sett en del situasjoner i reprise så begynner jeg å bli lettere irritert over divingen, sytingen og egoismen til Drogba. Hvor er de fantastiske avslutningene jeg VET at mannen sitter inne med? Hvorfor treffer vi ikke på noen av skuddene? Hvorfor i all verden skyter Lampard så utrolig dårlig, både på frispark og på de få langskuddene han hadde?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Trist at dommeren ødelegger en slik kamp. Føler med dere Chelsea fans nå.

YNWA

Hva gjør forkortelsen for Celtic sin sang her i Chelsea tråden?

Sikkert det samme som 5sider Chelsea-prat i United-tråden.

Lenke til kommentar
Aldri, aldri mer burde øvrebø dømme noe annet enn adecco-ligaen. Idiot.

Ikke addecoligaen engang. Kansje han rett og slett burde starte å dømme fotball for funksonshemmede? De er alltid glade og hyggelige og klager aldri. I Recommend it ;)

Som om de handicappede ikke har nok å slite med fra før av.

hahahhaha, der lo jeg godt :)

Det er ikke noe annet og si enn at fotballen trenger videodømming!

Lenke til kommentar

Hva med å ta det opp i "Har United-tråden tapt seg?"-tråden i tilbakemeldinger-forumet hvis du er så misfornøyd med at vi diskuterer mulige motstanderlag i CL-finalen i vår egen tråd?

Lenke til kommentar

Hva med å ta det opp i "Har United-tråden tapt seg?"-tråden i tilbakemeldinger-forumet hvis du er så misfornøyd med at vi diskuterer mulige motstanderlag i CL-finalen i vår egen tråd?

Sjalusien brente i hans sinn.

For å sitere en kjent norsk musiker D'amico :)

Lenke til kommentar

Men er det en ting jeg ikke skjønner, så er det, det at folk går over alle stokk og steiner når det gjelder debatter rundt Øvrebø. At han er en sånn og en sånn person.

Så blant annet mye dritt på Dagbladet, og folk som sitter bak de kommentarene, er jo bare forstyrrende.

Lenke til kommentar
Føler med dere i kveld. Dere var MYE bedre enn Barcelona i kveld, og i Spania.

Hahahahahah, mye bedre i Spania. Dette er faktisk det morsomste jeg har lest på lenge.

Ok, jeg vet Øvrebø føkket opp 2 ganger. Pique sin hands var hands, men de andre var nok ikke klare straffer. Spesielt ikke den siste hands, når den er nærmest på skulderbladet mer enn noe annet, altfor tvilsom. Andre var røde kortet til Abidal som faktisk ga dere en god sjanse å gå ut og ende kampen. Dere bommet på de sjansene dere hadde, og overalt over 2 kamper var det nok ikke så ufortjent at Barca gikk videre til finalen. Skjønner at det er frusterende men ikke ta ALT på Øvrebø da, Chelsea mot 10 burde punktert kampen og det tror jeg Hiddink må ta litt ansvar for mtp. det takiske etter utvisningen.

Lenke til kommentar

Guus Hiddink vet jeg ikke om skal ta så mye av kritikken, usikker på hva han burde gjort annerledes. Drogba, Lampard og Anelka må ta MYE av æren for å ha vært veldig dårlig på avslutningene, eller rett og slett ikke avsluttet. Jeg klarer ikke skjønne hvorfor Drogba, som er 188cm høy og bygd som en jævla tanks, kaster seg ned i hytt og pine. Fyren kan, hvis han vil, slåss og kjempe og komme seg til avslutninger foran mål, men han velger gang på gang å kaste seg ned og begynne å grine. Avslutningene hans har også falt veldig i kvalitet i forhold til det han kan prestere når han er virkelig på høyden. Han er flink å komme seg alene med keeper, men jeg fatter ikke hvorfor han MÅ sette ballen midt i mål, langs bakken. Hvorfor kan han ikke styre ballen OPPOVER, over keeper? I krysset? Det er selvfølgelig ikke like vanskelig, men fyren tjener ganske mange millioner i året, litt må en kunne forvente.

Anelka er også veldig lite farlig, og kaster seg for lett ned.

Det jeg reagerer mest på, er at Premier Leagues best betalte spiller, en gang i tiden en av de mest målfarlige midtbanespillerne i PL, skyter verre enn bestemora mi. Han har en haug med langskudd som han av en eller annen grunn sender bortetter marka (blant annet et helt latterlig frispark), og i hvert fall én bom som går mange, mange meter utenfor.

Vi er veldig flinke til å få i gang effektive angrep og overganger, men avslutningene er ræva. Det hjelper ikke å skyte på mål, du må faktisk skyte forbi keeper også. Ikke hjelper det å sippe fordi du ikke får frispark/straffe heller.

Forsvarsarbeidet var veldig bra, da, det skal gutta ha. Knalljobbing av både Terry, Alex, Cole og Bosingwa, og for den saks skyld også Ballack, Essien og Lampard. Synd Essien bæsjer så til de grader på leggen når han skal klarere en enkel ball, og dermed gir Barcelona en gullsjanse inne i feltet som de så til de grader utnytter.

Cech hadde en kjedelig dag på jobben, da. Han hadde ett skudd mot seg, og det skuddet måtte han vært supermann for å redde. Minst.

Lenke til kommentar
Føler med dere i kveld. Dere var MYE bedre enn Barcelona i kveld, og i Spania.

Hahahahahah, mye bedre i Spania. Dette er faktisk det morsomste jeg har lest på lenge.

Ok, jeg vet Øvrebø føkket opp 2 ganger. Pique sin hands var hands, men de andre var nok ikke klare straffer. Spesielt ikke den siste hands, når den er nærmest på skulderbladet mer enn noe annet, altfor tvilsom. Andre var røde kortet til Abidal som faktisk ga dere en god sjanse å gå ut og ende kampen. Dere bommet på de sjansene dere hadde, og overalt over 2 kamper var det nok ikke så ufortjent at Barca gikk videre til finalen. Skjønner at det er frusterende men ikke ta ALT på Øvrebø da, Chelsea mot 10 burde punktert kampen og det tror jeg Hiddink må ta litt ansvar for mtp. det takiske etter utvisningen.

Høh, så at det så litt dumt ut.. Det jeg egentlig mente var at Chelsea var bedre 2 kamper sett under ett :)

Det er min mening da, forventer ikke at alle skal være enige.

Lenke til kommentar

Drogba hvorfor bommer han på sånne sjanser, alene med keeper,tid til å dempe, se seg rundt,, hva gjør han,triller den til valdes, prøver på tunnel, Også faller han f** meg så lett, bruk kroppen, høyden så kommer han til å vinne alle duellene, Anelka også, driver å å snubler hvergang han setter fart, Lampard da hva er det han prøver på, for no mækkafrispark da, hvorfor tok ikke Alex det frisparket f.eks oooooooooooooooooff jeg kooookeeer, Dommern skakke si no mer om, Chelsea skulle ihvertfall ha fått EN straffe om ikke to,.

Håper jeg aldri kommer til å se han igjen på skjermen, Håper Drogba møter han i en bakgate haha,.

håper Chelsea får inn David Villa, kanskje Tevez? Selg Deco,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...