Ol'H Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synd, dere fortjente det vel så mye som Barca. Øvrebø er Barca-fan. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Øvrebø barca-fan? Han dømte de jo bort på det røde kortet. Endret 6. mai 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Herregud, dette er årets mest ufortjente seier! De som sier at liverpool eller manu eller hvem det nå måtte være har flaks med dommerne, se denne kampen. LATTERLIG FOR FAEN! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faen så forbanna jeg er nå... FAEN. Det skulle seriøst vært 3 straffer... kan FIFA slutte å bruke norske dommere i viktige oppgjør... Desverre gikk ikke det beste laget videre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Faen så forbanna jeg er nå... FAEN. Det skulle seriøst vært 3 straffer... kan FIFA slutte å bruke norske dommere i viktige oppgjør... Desverre gikk ikke det beste laget videre. Slutte å bruke dommere fra mindre ligaer punktum. Har min sympati. Skulle vært hel-Engelsk. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Føler med dere i kveld. Dere var MYE bedre enn Barcelona i kveld, og i Spania. Øvrebø burde ikke få dømme en så viktig kamp på lang, lang tid. Er redd dette blir plankekjøring for United. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gutter, som Pool supporter sørger jeg faktisk for dere. Dette er forferdelig dømt og jeg syntes som gutta i Viasat studioet at Øvrebø skal lide for dette, og endelig slipper vi å se han i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Aldri, aldri mer burde øvrebø dømme noe annet enn adecco-ligaen. Idiot. Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Å se denne kampen gjør meg nesten flau på norges vegne, for en elendig dommer! Det får være grenser for hva slags lavrangsdommere som dras inn på så høyt nivå. Ingen norsk dommer er egnet for å dømme cl, det viste seg tydelig. Jeg er jo ikke engang chelsea supporter, men dette irriterte meg noe sykt forde... Rett skal være rett, ihvertfall etter en får sjanse på sjanse til å gjøre det rette! Endret 6. mai 2009 av 8520dcn Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Aldri, aldri mer burde øvrebø dømme noe annet enn adecco-ligaen. Idiot. Ikke addecoligaen engang. Kansje han rett og slett burde starte å dømme fotball for funksonshemmede? De er alltid glade og hyggelige og klager aldri. I Recommend it Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Aldri, aldri mer burde øvrebø dømme noe annet enn adecco-ligaen. Idiot. Ikke addecoligaen engang. Kansje han rett og slett burde starte å dømme fotball for funksonshemmede? De er alltid glade og hyggelige og klager aldri. I Recommend it Som om de handicappede ikke har nok å slite med fra før av. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 fantastisk å se Drogba etter kampen han hadde jo drept øvrebø om ingen hindra han Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det varmer å se støtten fra andre lags supportere. Selv ler jeg her, en kan jo nesten ikke gjøre annet. Det er tragikomisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen må fikse .gif av ballack som forfølger ham. Haha. Vedkommende som har skrevet denne her: http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562923 må ha vært drita. Chelsea fikk blant annet utligning i 9. spilleminutt. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Som Barcelona fan må jeg kondolere. Jævlig synd vi ikke kunne fått se en skikkelig kamp (Da sikter jeg til dommeren). Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er dere Chelsea-supportere såpass irriterte nå at dere heier på United i finalen, eller er irritasjonen kun rettet mot Øvrebø? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 http://i40.tinypic.com/210cb3a.gif Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er ikke Chelsea fan, men man kan da ikke hate Barcelona for dette, de også vet jo at dette var galt. Jeg er så glad som jeg noengang har vært, men må desverre innrømme at det beste laget kanskje ikke vant i dag. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trist at dommeren ødelegger en slik kamp. Føler med dere Chelsea fans nå. YNWA Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synd for dere. Jeg klarer vel knapt å skjule gleden min over at det laget som spiller noe av verdens vakreste fotball er i finalen, men dere var best i denne kampen. Sett over to kamper så mener jeg vel at Barcelona like så godt kunne gå videre. Dere spilte møkkafotball i første kampen, og dere spilte ikke akkurat vakkert i denne kampen heller. Best of luck next year! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå