Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så forbanna jeg er nå... FAEN. Det skulle seriøst vært 3 straffer... kan FIFA slutte å bruke norske dommere i viktige oppgjør...

Desverre gikk ikke det beste laget videre.

Slutte å bruke dommere fra mindre ligaer punktum.

Har min sympati. Skulle vært hel-Engelsk.

Lenke til kommentar

Å se denne kampen gjør meg nesten flau på norges vegne, for en elendig dommer! Det får være grenser for hva slags lavrangsdommere som dras inn på så høyt nivå. Ingen norsk dommer er egnet for å dømme cl, det viste seg tydelig. Jeg er jo ikke engang chelsea supporter, men dette irriterte meg noe sykt forde... Rett skal være rett, ihvertfall etter en får sjanse på sjanse til å gjøre det rette!

Endret av 8520dcn
Lenke til kommentar
Aldri, aldri mer burde øvrebø dømme noe annet enn adecco-ligaen. Idiot.

Ikke addecoligaen engang. Kansje han rett og slett burde starte å dømme fotball for funksonshemmede? De er alltid glade og hyggelige og klager aldri. I Recommend it ;)

Som om de handicappede ikke har nok å slite med fra før av.

Lenke til kommentar

Er ikke Chelsea fan, men man kan da ikke hate Barcelona for dette, de også vet jo at dette var galt. Jeg er så glad som jeg noengang har vært, men må desverre innrømme at det beste laget kanskje ikke vant i dag.

Lenke til kommentar

Synd for dere. Jeg klarer vel knapt å skjule gleden min over at det laget som spiller noe av verdens vakreste fotball er i finalen, men dere var best i denne kampen. Sett over to kamper så mener jeg vel at Barcelona like så godt kunne gå videre. Dere spilte møkkafotball i første kampen, og dere spilte ikke akkurat vakkert i denne kampen heller. Best of luck next year!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...