Wollum Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ikke morsom kamp for Arsenal nå! Utenom Arsenal så er det Chelsea jeg holder med, lykke til sier bare jeg Håper Chelsea kommer seg til finalen å banker ut United! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Først må Chelsea hamle opp med Barcelona og Messi. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er det mulig å holde med Arsenal og Chelsea? Om ikke du kun mente av ManU/Chelsea/Barca da... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Lurte også på det samme, er ikke de heftige rivaler? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så absolutt. Rare greier. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har alltid vært Chelsea fan, men igår så holdt jeg med Arsenal, f** Håper Anelka og Drogba kommer med non overaskelser til svake Barca forsvaret Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er avgjort; Steinar Sagen tipper at Chelsea vinner kveldens kamp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drogba er på andreplass på toppscorerlista i CL faktisk. Ikke verst. Jeg biter neglene av meg her jeg sitter! Kom igjen gutta! Herregud og fader så stygg Malouda er på håret! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Essien, jeg bøyer meg i støvet. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Synd at Chelsea velger å spille anti-fotball å drepe fotballkampen til de grader. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 si meg, ser du på kampen eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I feel for you guys!!! Men er litt glad det ikke ble United - Chelsea i år igjen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, hadde på følelsen at Øvrebø ville drepe kampen. Men hatten av til Barcelona fom aldri ga seg heller da. Og at Chelsea spilte anti-fotball må være det største vrøvlet på denne siden av tiåret. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Dette hadde dere ikke fortjent. Barca scorer på sin eneste målsjanse og dere blir bortdømt. Som United-fan er jeg glad vi møter Barca istedenfor Chelsea, fordi dere er et vesentlig bedre lag og det viste dere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå