lilleru Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 *snip* Ble du sjokkert? Jeg hadde iallefall ikke tro på noe offensivt lag, i det lagoppstillingen kom. Både Essien og Mikel sier sitt om intensjonen bak kampen i går (dette pga skader, men dog). Jeg hadde aldeles ikke ventet noe offensivt Chelsea-lag, men at dere kom kun for å spille 0-0 ble jeg lettere sjokkert over ja. Dere prøvde ikke å angripe en eneste gang. Ja, jeg husker Drogba sin sjanse, men jeg ser ikke på det som et angrep engang, det var jo kun Drogba som jaget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Snytt for et mål av en blind linjedommer mot fulham. 2-1 etter ni minutter er godt jobba da, men drogba var IKKE i offside. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Seriøst, hvis Drogba nå må ut mot barca... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, viss det skjer, sliter dere kraftig. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ganske fin 3er på toppen idag. Men det er vel litt forskjell på forsvaret hos Fulham og Barcelona. Sitter å krysser fingra for en Real Madrid seier i kveld. Det hadde vært så herlig for oss til uka. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1-3 Barca til pause så det tror jeg ikke skjer. Men forsvaret til Barca kommer til å være ganske dårlig for å være helt ærlig. Pique er god men er urutinert. Så har de ikke Puyol/Marquez å stille med så jeg vet ærlig talt ikke hva de skal gjøre der. Blir vel Abidal inn på midten kanskje med Sylvinho ut til venstre eller noe. Det blir ikke så bra egentlig. Tror Anelka bør starte på topp med Drogba i kampen egentlig, dere er på hjemmebane og må putte. (Gjerne 2-3 hvis Barca også putter 1-2). Blir en syk kamp på alle måter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Real må i såfall komme med tidenes snuopereasjon om de skal greie å vinne. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ganske fin 3er på toppen idag. Men det er vel litt forskjell på forsvaret hos Fulham og Barcelona. Sitter å krysser fingra for en Real Madrid seier i kveld. Det hadde vært så herlig for oss til uka. Ganske fin? De storspilte jo! I lange perioder av kampen lekte de med fulham-spillerne. Hangeland ble jo bare stående og undre seg over hva som skjedde omtrent. Det jeg håper mest på er at Cech faktisk er i form på tirsdag. Det målet han slapp inn i dag skulle definitivt ikke vært inne, for å si det sånn.- Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 1-3 Barca til pause så det tror jeg ikke skjer. Men forsvaret til Barca kommer til å være ganske dårlig for å være helt ærlig. Pique er god men er urutinert. Så har de ikke Puyol/Marquez å stille med så jeg vet ærlig talt ikke hva de skal gjøre der. Blir vel Abidal inn på midten kanskje med Sylvinho ut til venstre eller noe. Det blir ikke så bra egentlig. Tror Anelka bør starte på topp med Drogba i kampen egentlig, dere er på hjemmebane og må putte. (Gjerne 2-3 hvis Barca også putter 1-2). Blir en syk kamp på alle måter. Det er nok Martin Caceres som kommer til å gå inn i midtforsvaret sammen med Pique. God er han, men dessverre mangler både han og Pique den rutinen som er så viktig i slike kamper. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er nok Martin Caceres som kommer til å gå inn i midtforsvaret sammen med Pique. God er han, men dessverre mangler både han og Pique den rutinen som er så viktig i slike kamper. Time will show. Selv er jeg skeptisk, men håper Chelsea kan klare det. Barca er det beste laget i Europa for tiden, så om Chelsea slår dem, blir jeg intet mindre enn imponert. Etter min mening den moralske finalen - vinneren vinner CL. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Etter å ha sett hvordan Chelsea moret seg med Fulham-forsvaret på lørdag er jeg i alle fall rimelig sikker på én ting: Dette blir en jævla morsom og målrik kamp. Tror på mange måter det står og faller pÅ Cech. HenHau: Har du sett United spille i det siste? De er sinnsykt gode de også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562515 Hoho, dette kan bli gøy. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562515 Hoho, dette kan bli gøy. Får håpe han er Chelsea FAN da haha,. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=562515 Hoho, dette kan bli gøy. Oh noES!! Hvem vet hvilke følger dette kan få Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Slapp av, Øvrebø er en herlig dommer. Får håpe han dømmer veldig bra, og får muligheten i finalen igjen. Men tror ikke FIFA/UEFA lar en norsk dommer dømme finalen etter det som skjedde med Terje Hauge for tre år siden. :!: Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Slapp av, Øvrebø er en herlig dommer. Får håpe han dømmer veldig bra, og får muligheten i finalen igjen. Men tror ikke FIFA/UEFA lar en norsk dommer dømme finalen etter det som skjedde med Terje Hauge for tre år siden. :!: Dummeste jeg har hørt. Øvrebø kommer ikke til å dømme finalen, av den enkle grunn at han dømmer semifinalen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Håper Chelsea stiller laget slik Chech Bosingwa Terry Alex/Ivanovic Cole Kalou Essien Ballack Malouda Lampard Drogba Muligens bytte ut Ballack med Anelka,. Jeg spår 3-2 til Chelsea, Leste Henry kanskje er ute?Noen som kan bekrefte dette?Digg at Puyol og Marques ikke skal spille,. Endret 5. mai 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Morsom lagoppstilling. Når det gjelder resultat, er jeg mer uenig. Tror det blir en duell-kamp, der individuelle ferdigheter avgjør; det være seg Messi, Drogba/Lamps. Tror Chelsea drar seieren i land, men stiller mine sterke tvil til at det blir mange mål. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 individuelle ferdigheter da er Barca sterkere, men får se, aaaah håper Chelsea greier dette,. Go Gus!! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Vi tar de på styrke og hodespill over hele banen. Mål fra hjørnespark ser jeg for meg. Håper ikke vi ser noe Ballack på banen. 2-1 Chelsea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå