Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Skjønner ikke helt greien med at United-fans ønsker Barca i en eventuell finale. Hadde jeg fått valget, hadde jeg valgt United.

Edit: United slet i to kamper i fjor, og kun et øyeblikks magi fra Scholes gjorde at de nådde finalen...

Hva er det du har fått i deg? I første kamp så brente Ronaldo et straffespark, det var jo en 100% sjanse. Bortsett fra det så tror jeg ikke Barcelona hadde en eneste sjanse. Et usansynlig bra forsvarsspill fra United sin side. Vi dominerte jo ikke spillet, men det forventer heller ingen på bortebane. Hjemme så hadde vi full kontroll, og det var ikke ufortjent når Scholes puttet. Kontrollerte forøvrig Barca i andre omgang. Kanskje angrepet hadde blitt litt dårlig matchet i La Liga? Barca har elendig statestikk mot engelske lag.

Kun et øyeblikks ukonsentrasjon fra Ronaldo gjorde at vi ikke hadde 1,75 fot i finalen fra bortemøtet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre min hukommelse har spilt falitt, lekte Messi med United på OT. United spilte godt på Nou Camp, men på OT hadde Barca det spillemessige overtaket og med resultatet de hadde med seg borte, ser jeg på det som heldig.

Uansett: Vil dere virkelig møte Barca i en eventuell finale?

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

What? Mikel og Essien? Mikel, Essien, Lampard og Ballack på banen? Vet ikke akkurat hvor smart det er da, med tanke på at dere bare har en spiss og en ving nå. Skjønte ikke det helt, vi får se hvordan det går. Personlig syns jeg at det blir litt ensformig men vi får nok se.

100% ærlig, JA! Har ikke lyst på en reprise av finalen i fjor, når dere scorer slike mål som 1-1 målet. Blir bare kvalm. :)

EDIT: PLUSS at jeg foretrekker Arsenal - Barcelona finale hvis ikke vi kommer oss der; mye mer enn Arsenal - Chelsea.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? For å vinne Champions League må man slå de beste. ;) Men hadde ikke gjort meg noe om vi møtte dere heller. Reprise fra i fjor. :p Grunnen til at folk heller vil møte Barca, er vel fordi de mener at flere av spillerene på Chelsea spiller møkkafotball.

Lenke til kommentar
Med mindre min hukommelse har spilt falitt, lekte Messi med United på OT. United spilte godt på Nou Camp, men på OT hadde Barca det spillemessige overtaket og med resultatet de hadde med seg borte, ser jeg på det som heldig.

Messi "lekte" seg ikke på OT. At Barca hadde ballen mest når de jagde et mål var vel ikke akkurat unormalt. Det er tross alt Barca, men i bunn og grunn hadde vi god kontroll.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje det er beroligende for Unitedfansen å vite at de ikke har hatt gullhår et visst sted i trekningen, om de vinner mot et av de beste lagene...

Spøk til sides: Det laget som løfter trofeet i mai har fortjent det, uansett hvilke lag som er slått på veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Messi "lekte" seg ikke på OT. At Barca hadde ballen mest når de jagde et mål var vel ikke akkurat unormalt. Det er tross alt Barca, men i bunn og grunn hadde vi god kontroll.

Da har nok hukommelsen din spilt falitt. Messi hadde ikke en sjanse mot United, anført av Evra og Ferdinand. Det var de to som spilte? Mulig min hukommelse også spiller falitt, men spillemessig husker jeg helt klart kampen, og jeg det var langt i fra flaks og ufortjent. Hyrlen påpeker fakta, som vanlig.

Ja, kanskje det er beroligende for Unitedfansen å vite at de ikke har hatt gullhår et visst sted i trekningen, om de vinner mot et av de beste lagene...

Spøk til sides: Det laget som løfter trofeet i mai har fortjent det, uansett hvilke lag som er slått på veien.

Ja, de har nok fortjent det, men noen får lettere trekning enn andre, og sånn vil det alltid være. Vi får se om United har det som trengst for å vinne to år på rad. Jeg har vært i tvil etter formsvikten, men jeg så lysglimt mot Tottenham, og får vi andreomgangen med oss der i fra, så kan dette bli spennende, men om vi spiller som i første, å kan det bli stygt.
Lenke til kommentar

Lettere trekning for første gang noensinne i CL :)

Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett kampen grunnet jobb, men resultatet kom ikke uventet (ei heller at Barca trykket ekstremt på, skal en tro VG-nett og 100 mld fra sympatiserende kamerater). Barca ble visst snytt for et straffe, på en holding, og det takker og bukker jeg for at dommer ikke så/ikke ville blåse for.

Når det er sagt hadde jeg forventet mer angrepsvilje, iallefall på kontringer. Hadde vært mye mer beroliget om det hadde blitt 1-1 eller noe. Drogba hadde kampens største sjangse (om mine kilder er korrekte)?

Lenke til kommentar
Nei, det blir ikke morsomt. Det blir helt jævlig rett og slett. Nok et oppgjør mellom United og Chelsea orker jeg ikke. Man United ser alt for sterke ut. Håper vi slår Barcelona idag, men håper virkelig ikke det er et sterkt Man United som møter til finalen men et Arsenal som virker så ustabile som fy. Huff, hjerte mitt hadde ikke taklet det.

Men Chelsea har det som skal til for å vinne, om det bare blir spilt tilnærmet perfekt.

De fleste av de store europeiske lagene kan vinne mot et hvert av de andre lagene på en god dag. Marginene er veldig, veldig små.

Fantastisk bra spilt av Cech i dag. Jeg ble VELDIG skuffet over at drogba ikke satt den der. Kunne forstått en slik bom fra en eller annen back eller noe sånn, som tidvis avsluttet for Barcelona, men Drogba SKAL sette den der.

Lenke til kommentar
Fantastisk bra spilt av Cech i dag. Jeg ble VELDIG skuffet over at drogba ikke satt den der. Kunne forstått en slik bom fra en eller annen back eller noe sånn, som tidvis avsluttet for Barcelona, men Drogba SKAL sette den der.

Ja, det var en stor sjanse. Hva i alle dager Drogba prøvde på, når han fikk returen rett i bena lurer jeg veldig på. Men takk gud for at han ikke scorte. For det ville vært et ran av dimensjoner.

Vi hadde 3 sjanser som var akkurat like store som Drogba sin, i tillegg styrte vi hele kampen. Chelsea virket rett og slett feige hele kampen igjennom. Dere lå med 11 mann i forsvar absolutt hele kampen.

Lag som kommer til Camp Nou pleier som regel å ligge rimelig dypt, men herregud. Til og med Valladolid løper det de er gode for på kontringer, om de får muligheten.

Chelsea kom for å spille 0-0. Og de lyktes.

Lenke til kommentar

Barca hadde noen store sjanser, men Drogba sin var størst, og HELVETE at han ikke putta den inn,.At Chelsea lå dypt var forsåvidt greit og forståelig, men gleder meg til returoppgjør der Chelsea må opp å score, fordel til Chelsea er at Puyol og Marquez ikke skal spille, gleder meg og jeg håper Chelsea vinner hele shitten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...