rune89 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jepp, det jeg mente, ble litt klab og bab her Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 West Ham - Chelsea imorgen Hvor mye skal vi egentlig gidde å satse på ligaen nå. Teoretisk sett har vi nesten ingen sjanse til å vinne ligaen og Champions League plassen er vel så godt som sikret. Synes hvertfall Barca kampene bør satses mer på en de resterende PL kampene.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Alt kan fortsatt skje, men tror det blir litt for vanskelig å ta ligaen nå. Det er jo bare tre poeng opp til Pool, og den luken kan jo forsvinne når som helst. Så jeg synes dere burde kjøre på i ligaen også, for da slipper man å kvalifisere seg til CL. Og United har ikke akkurat spilt drømmefotball, så ligagullet er ikke helt utelukket for dere enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror dere tar andreplassen til slutt. Det varer ikke til slutt for Liverpool. Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror nok ligagullet er ganske utelukket, tror Man Utd blir for sterke nå. Men for all del, 2.Plassen synes jeg vi bør satse på, hvertfall litt..vet aldri hva liverpool kan finne på , men vi kommer nok garantert til å kvalifisere oss til CL allikevel.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror dere tar andreplassen til slutt. Det varer ikke til slutt for Liverpool. Har du sett kampprogrammet til Pool mot slutten? Hvis ikke de får full pott, så får de minimum 13 poeng uansett. (Uavgjort mot West Ham borte går/kanskje Spurs på Anfield (tviler på den)). Tror ikke Chelsea har sjans på 2. nå. (+ at Chelsea kan faktisk finne på å droppe poeng mot akkurat West Ham borte i morgen de og, som er i ganske god form.) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vel Tc47: Nå er ikke akkurat "lette kamper" Liverpools store styrke da... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jaja, kan hende du har rett tilslutt da. Som Fergie en gang sa: "Football... bloody hell!" Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tviler på at Chelsea ikke får CL neste år. Chelsea er i form, og det som skjedde mot Everton var et arbeidsuhell. Drogba i tverligger var surt, men sånn er fotball. Dessuten skal jo Chelsea vinne CL i år Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Aaaah gruer meg litt til ikveld, håper Messi går non trapper og vrikker ankelen, så han ikke får spilt ikveld haha,. CHELSEA!!! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Som den store Lampard-tilhengeren jeg er (håper ingen United-fans ser meg her nå!) tipper jeg han setter 2 mål idag, og at dere vinner 2-1. Evt et Drogba-mål i tillegg. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor det? Hadde vært stas å slå et toppet Barca på deres egen lekegrind. Det at forsvaret deres viste store svakhetstegn mot Valencia sist, gjør at jeg har troen på minst ett poeng i dag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 AAAAAAAAh gleder meg ihvertfall,. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skal ikke påstå at jeg har noen særskilt god følelse angående kampene mot Barcelona, men det endrer ikke det faktumet at jeg gleder meg skikkelig til kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Som den store Lampard-tilhengeren jeg er (håper ingen United-fans ser meg her nå!) tipper jeg han setter 2 mål idag, og at dere vinner 2-1. Evt et Drogba-mål i tillegg. Jeg så deg, og er meget, meget skuffet. Når det gjelder kampen i kveld så tror jeg at det Barcelona som kommer til å kjøre kampen, og at dere skal få kjørt dere godt. Det blir selvsagt spennende og se om Barcelona vil slite mot et engelsk lag eller om de vil klare å spille det herlige og lekne spillet deres. Jeg håper selvsagt på Barcelona, men hvis Chelsea overrasker meg, og United skulle klare å overkomme Arsenal så blir det morsomt med United - Chelsea i finalen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det blir en kjempegøy kamp ikveld! Har gledet meg hele sesongen, til å endelig møte et engelsk lag. Og det er det egentlig enda gøyere at vi møter Chelsea, som vi har utviklet et rimelig sterkt rivaleri med de siste årene i CL. Tror vi kommer til å ha mye ball ikveld, så gjenstår det og se om vi klarer å bryte igjennom en godt Chelsea-forsvar. Lykke til! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, det blir ikke morsomt. Det blir helt jævlig rett og slett. Nok et oppgjør mellom United og Chelsea orker jeg ikke. Man United ser alt for sterke ut. Håper vi slår Barcelona idag, men håper virkelig ikke det er et sterkt Man United som møter til finalen men et Arsenal som virker så ustabile som fy. Huff, hjerte mitt hadde ikke taklet det. Men Chelsea har det som skal til for å vinne, om det bare blir spilt tilnærmet perfekt. 2-2 ikveld. Tviler sterkt på at det blir måløst med de to forsvarene som stiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hoho, blir sykt i kveld. Gleder meg så jævlig, men må innrømme jeg håper at Barca tar seieren. Men jeg har en dårlig følelse på at dere kommer til å putte et par bortemål i kveld. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Skjønner ikke helt greien med at United-fans ønsker Barca i en eventuell finale. Hadde jeg fått valget, hadde jeg valgt United. Edit: United slet i to kamper i fjor, og kun et øyeblikks magi fra Scholes gjorde at de nådde finalen... Endret 28. april 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Barcelona: Valdes Alves - Marquez - Pique - Abidal Xavi - Toure - Iniesta Messi - Eto'o - Henry Chelsea: Cech Ivanovic - Alex - Terry - Bosingwa Mikel - Ballack Essien - Lampard - Malouda Drogba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå