KANE2009 Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Fint å se det ikke bare er meg som ikke skjønner en puck av hva som skjer i styret der ihvertfall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) Gode nyheter, noen har funnet keeperen deres. I en Spar-butikk på Tenerife. https://twitter.com/spartenerife/status/1026495595253583873 Endret 6. august 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Har Chelsea signert Kepa Arrizabalaga? Gjett om jeg måtte google den stavingen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Har Chelsea signert Kepa Arrizabalaga? Gjett om jeg måtte google den stavingen. Ryktes om 80 mill euro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Ryktes om at Kovacic blir klar i løpet av dagen også, lån med mulighet for kjøp. Courtois ser også ut til å gå andre veien for 35M euro, bilde fra medical: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Bekreftet begge deler. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Ikke et ord fra klubben om takk for tjenester, lykke til videre osv. Fullt fortjent. Fuck off Courtois Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Lån uten noe permanent kjøpsopsjon. Skal Chelsea bare utvikle spillere for Real Madrid mens Loftus-Cheek og co sitter på benken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Bakayoko forsvinner til nok til AC Milan i løpet av dagen, men selv etter det har vi litt vel mange spillere på midtbanen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Kepa Azpi Rudiger Chris Emerson Kova Kante Jorginho Willian Morata Hazard Willy Zappa Luiz Cahill Alonso Barkley Baka Cesc Pedro Giroud Odoi Zouma, Drinkwater, Ampadu, Loftus. Vil gjerne beholde Zouma, så kan vi heller selge Cahill. Brukbart lag dette, tipper vi klarer en 4 plass i år! Endret 9. august 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Latterlig dømming begge veier, og vi utretter ufattelig lite i forhold til at vi har ballen 80% av tiden (Jorginho hadde nesten ballen like mye som hele Newcastle til sammen). Uansett, 3 poeng for første gang siden 2011 på St. James Park? En god start på sesongen, programmet har riktignok vært på den enklere siden. Skal spille 2 ganger mot Liverpool i løpet av 3 dager i slutten av denne måneden, får vel litt mer indikasjon på status etter det. Endret 25. februar 2019 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Hjemme og borte faktisk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 For et mål av Hazard!! Kan vi gi bort Morata gratis i januar? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Det målet Hazard scoret mot Liverpool i helgen var IMO på et høyere nivå enn det han scoret i Ligacupen. Forskjellen er at det i helgen var en Sarriball-scoring der den forrige var en stor individuell prestasjon. Nesten utrolig hvor gode Chelsea har blitt på bare to måneder under Sarri, og en sånn som Ross Barkley ser jo faktisk åpenbart mye mer fit ut, på rekordtid. Og med tanke på hvem som spiller midtstopper på laget for tiden, så er jeg egentlig imponert over den defensive organiseringen også... Sarri har brukt to måneder på å gjøre Chelsea langt bedre enn United noen gang har vært under Mourinho, som har fått snart to og et halvt år på seg. Jeg tar av meg hatten for det, og håper Chelsea vinner ligaen til slutt. Og ang. stjernespilleren deres. Mange som påstås å være bedre enn Hazard, men det er bare Aguero som har vært på nivå med han de siste 7-8 sesongene. Etter mitt syn ligaens beste fotballspiller. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Det hadde vært gøy om det ble Chelsea til slutt, og ikke City eller Liverpool som alle har snakket om som de store favorittene. Akkurat nå synes jeg Chelsea spiller den klart mest underholdende fotballen i Premier League. Stor fordel å ikke ha Champions League er det også. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Null CL gjorde susen for Conte i hans første sesong. Og Chelsea er virkelig ikke så dårlige som man kunne få inntrykk av forrige sesong, de har en stamme som fortsatt er god og den midtbanen de har er knallgod. Jorginho og Kante er kruttgode spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Null CL gjorde susen for Conte i hans første sesong. Og Chelsea er virkelig ikke så dårlige som man kunne få inntrykk av forrige sesong, de har en stamme som fortsatt er god og den midtbanen de har er knallgod. Jorginho og Kante er kruttgode spillere. Null CL og EL . Kan vel diskuteres om å ha EL kamper på torsdag er så mye bedre enn CL på tirsdag/onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå