Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Er likevel helt utrolig at Cesc lar den trille og at Dave totalt bommer på klareringen. Vi har knapt gjort feil hele kampen for så å prestere å gjøre tre graverende personlige feil i løpet av få sekunder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Morgendagens kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1804476 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Veldig bra førsteomgang, men faller litt av i andre. Målet til Lindgard burde være mulig å klarere, men uhell skjer. Hazard-bytte drepte alt momentum vi hadde igjen. Men med en god linjedommer hadde vi tatt med 1 poeng. Men men, får se fremover. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Hva faen er det som skjer i klubben? Er total isfront mellom Conte og Hazard. Dagens opptreden er den mest patetiske jeg har sett av et lag i PL i år. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Vettafaen hva som skjer, og hvorfor tar byttene så jævla lang tid? Vi trenger 3p, og tør ikke prøve før det er 30sek igjen av kampen.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Hva faen er det som skjer i klubben? Er total isfront mellom Conte og Hazard. Dagens opptreden er den mest patetiske jeg har sett av et lag i PL i år. Verre enn Arsenal mot Liverpool i førstekampen denne sesongen? Det tror jeg ikke.... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Ingen glød, ingen lyst, ingen spiss. Dette var så utrolig dårlig på mange måter. Hvor er Luiz!? Kan han komme tilbake ASAP. Hadde likt om vi kunne ha prøvd dette. TC Azpi Chris Rudiger Emerson Kante Luiz Willian Cesc Hazard Giroud Endret 4. mars 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Huddersfield på Anfield og Old Trafford-takter av Chelsea i dag. Møter såvidt opp, ser nesten ut som de ikke prøver og ingen taktiske endringer før helt mot slutten. Rart at Conte venter så lenge med byttene, og hvorfor i all verden gikk ikke Pedro ut først? Citys taktikk er jo rimelig enkel, de står høyt for å tvinge Chelsea til å slå langt. Og det funker jævlig dårlig på Pedro og Hazard. Giroud burde kommet inn etter City-målet. Conte er jo en taktiker av rang, og har sikkert sine grunner, men i dag virket det nesten som han var bare var trasig. Hvorfor parkere helt når de eneste lagene med resultat mot City denne sesongen faktisk har angrepet dem? Men men, jeg klager ikke som United-fan. Vinner vi i morgen kveld er Chelsea så og si hekta av. Endret 4. mars 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Pinlige greier, neste gang ser jeg heller til at vi faktisk prøver (selv om vi mest sannsynlig taper med 3-4 mål). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Hvor lenge går det før både Wenger og Conte er arbeidsledige tro. Mye dårlig fotball i London for tiden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Det der var rare greier.... Er det ut med conte kampanje på gang? Endret 5. mars 2018 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Det der var rare greier.... Er det ut med conte kampanje på gang? Ser ut som streiken er i gang ja. Burde fått trekk i lønn hele gjengen, vil sammenligne det med at jeg kom på jobb, tok meg en kaffe og satt meg i sofakroken for resten av dagen. Edit: Og jeg får ikke betalt 100 000++ pund i uka. Endret 5. mars 2018 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Klopp ville fått anfall av den gegenpressingen 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 På tide å få noe skikkelig engelsk blod inn i laget igjen. Ikke en spiller i engelske landslagstroppen, som er historisk svak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2018 Del Skrevet 25. mars 2018 Psg skal visstnok (søndagsrykter) tilby Conte 10mill i året for å jump ship. Om det ender slik,hvem ønsker dere skal ta over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå