PrettyBoy Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Yay! Fy faen er det som skjer. Vi suger virkelig! Og med de signeringene vi har gjort kan jeg ikke se hvordan dette skal snu.. Endret 5. februar 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Feb 20th: Chelsea vs. Barcelona Feb 25th: Manchester United vs. Chelsea Mar 3rd: Manchester City vs. Chelsea Mar 14th: Barcelona vs. Chelsea Mar 31st: Chelsea vs. Spurs Gleder meg til de kampene her..... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ikke at det hjelper dere nå, men Deulofeu blir garantert utestengt for den diven. Hvis ikke er det bare å legge ned hele dommerkomiteen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 ikke mye dere har fått til her Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 De burde øke straffen til 7 kamper så spillerne ikke ser verdien i det. 3 kamper er tydeligvis for lite. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Syns det var straffe jeg da*flamepants on*Men Courtois hindrern jo, han er jo ikke i nærheten av ballen. Klart han gjør litt ut av det, men likevel - fellingen er jo der Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Wow, den reprisen de viser i studio viser at det faktisk er ok med straffe. Men han kaster seg jo som idiot uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Japp, men han er på vei ned før kontakten og hjelper veldig til. Men alle gjør vel slik, til og med egne spillere så de situasjonene går vel opp i opp. Ikke dommeren som har skyld i at vi spiller så dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Enig. Burde vært mulig (?) å både gi straffe OG gult kort for filming, selv om det ofte er litt selvmotsigende. Forresten er det passe ironisk med alle disse softe straffene i det siste, når dommeren stod tre meter fra denne situasjonen med direkte innsyn og ikke blåste: https://twitter.com/JesseLingxrd/status/960243848684408833 Endret 5. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Tja, kunne vært noe. Evt bare gi faen i å dømme når man føler spilleren fremprovoserer i overkant mye. Blir man felt så faller man vel, så lite vits å kaste seg ned. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Syns det var straffe faktisk, men men. Topp 4 ser veldig mørkt ut slik vi har spilt i de siste rundene. Og med tanke på kanpene som kommer, så har jeg veldig liten tro på at vi skal klare topp 4. Endret 5. februar 2018 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Må jo kaste seg i bakken for å få noe, så ikke rart spillern gjør det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Sånn har fotballen vært så lenge jeg har levd. Alle spillere faller der, Emils.Er derimot enig med studioet ang. det røde kortetUnderholdene kamp da Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Venta på den, Watford får jo masse rom høyt i banen. Endret 5. februar 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Janmaat. Det der trodde jeg aldri vi skulle få se. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Kan vi løse Cahill fra kontrakten? Jeg er sikker på at Europris har klappstoler som blokker mer enn han. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Det er jo bare å løpe gjennom forsvaret til Chelsea! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 3-1. Wow! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå